Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:Na-praat topic ECSS ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 2:40 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

phatlizard schreef:

Helge is a real ugly guy and Pitt is the name of the husband of Heide who finished third .... ;D

okay, I took a picture of the list on the board. Klara, I know is a girlie, Helge seems to me (the name) as a girlie but if not, okay, sorry for that. Heide was not @ the list so....

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
phatlizard

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 2:49 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

[
phatlizard schreef:

Helge is a real ugly guy and Pitt is the name of the husband of Heide who finished third .... ;D

okay, I took a picture of the list on the board. Klara, I know is a girlie, Helge seems to me (the name) as a girlie but if not, okay, sorry for that. Heide was not @ the list so....

TBB

True, Helga is a female name Helge is male!
Problem with those UCI guys is that they just don"t give a fuck about people who are not in the same lap as the winner and stuff like that - but we will always do!!!
When I asked them why we don"t have a girls Podium they said "She only finished four laps!" ... !

But actually the list you made Tall Boy is much more fun then the real one! So stick with it ...

We are all winners anyway

phaty
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 4:00 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

Heren:

1 Bas de Bruin (NL)
2 Stijn deFerm (BEL)
3 Arne Thomae (GER)
4 Ben Dekker (NL)
5 Hubert van Dam (NL)
6 Coen de Jongh (NL)
7 Jasper van Vessem (NL)
8 Hagen Grube (NL)
9 Andi Treutz (NL)
10 Stef Marijt (gedist en gedisqualifiseerd... :P) (NL)
11 Frans Wirth (GER)
12 Danny Zuiderduin (NL)
13 Jelle Tienstra (NL)
14 Bram Verbout (NL)
15 Toby Fallon (GER)
16 Jeroen van de Brandt (NL)
17 Tobias Bugl (GER)
18 Ruben Boer (NL)
19 Bastian Petri (GER)
20 Walter Buis (NL)
21Klaus Peter Krause (GER)
22 Roel Jansen (NL)
23 Richard de Bas (NL)
24 Markus Kraemer (GER)
25 Jan Cornelssen (GER)
26 Jaap Schuurke (GER)
27 Daniel Keil (GER)
28 Lars Decklau (GER)
29 Thomas Koller (GER)
30 Andreas Grossmann (GER)
31 Christian Borst (GER)
32 Stefan Kirch (GER)
33 Andreas Treffenstadt (GER)

En dan mag jij uitleggen waarom ik er niet bij sta!
Het geluk voor mij dat ik dus ook niet de laatste ben! Very happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 4:07 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Und; Super toll!:

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 4:28 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Het TUIG schreef:

En dan mag jij uitleggen waarom ik er niet bij sta!
Het geluk voor mij dat ik dus ook niet de laatste ben! Very happy

Vrij simpel, jij stond niet op de lijst die ik gefotagrafeerd heb. Waarom sta je er niet op? Vraag dat maar aan Burgersdijk/UCI en consorten...

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 4:31 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Start nummer 380,idd vreemd dat ik niet op die lijst sta.
Ik deed mee voor de lol en lol heb ik ook gehad,dus die uitslag is voor mij niet belangerijk!
Naar boven
walter

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 5:22 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

De site van de Bergrace zuigt momenteel een beetje.
Met wat knippen en plakken (bedankt voor de hint MLW) is er op je pc wel wat tevorschijn te toveren.
En met nog wat knip en plakwerk staat "t hier:
Heren EK Singelspeed 75 min
plaats startn. Naam woonplaats Speciaal

1 367 Bas de Bruin Uithoorn Beloften
2 378 stijn deferm darmstadt
3 345 Arne Thomae Grimma (Germany)
4 321 Ben Dekker Maasdijk
5 323 Hubert van Dam Voorhout
6 354 Coen de Jongh Utrecht
7 366 Jasper van Vessem Capelle aan den IJss
8 338 Hagen Grube Berlin (Germany)
9 374 andi treutz darmstadt
10 346 Stef Marijt Voorhout
11 376 frans wirth grimma
12 348 Danny Zuiderduin
13 350 Jelle Tienstra Amersfoort
14 370 bram verbout langbroek
15 317 Toby Fallon Leiden
16 340 Jeroen van den Brand Boxtel
17 322 Tobias Bugl Nuernberg (Germany)
18 349 Klara van der Vaart Mijdrecht
19 359 Ruben Boer Groningen
20 315 Bastian Petri Neuss (Germany)
21 328 Walter Buis Helmond
22 377 klaus peter krause koln
23 362 Roel Jansen Duiven
24 327 Richard de Bas Zoetermeer
25 325 Markus Kraemer Bonn (Germany)
26 371 jan cornelssen bonn
27 311 Jaap Schuurke Hoorn
28 302 Daniel Keil Darmstadt (Germany)
29 375 helge grobner ratingen
30 379 lars decklau koln
31 319 Thomas Koller Nuernberg (Germany)
32 372 pitt ramackrs lorzweiler
33 382 andreas grossmann darmstadt
34 343 Christian Borst Kromsdorf (Germany)
35 307 Stefan Kirch Münster
36 305 Andreas Treffenstadt Koeln (Germany)

De dames zijn wederom vergeten, maar gelukkig kennen wij dat rijtje al.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
klara

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 5:47 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

walter schreef:

Heren EK Singelspeed 75 min
...
16 340 Jeroen van den Brand Boxtel
17 322 Tobias Bugl Nuernberg (Germany)
18 349 Klara van der Vaart Mijdrecht
19 359 Ruben Boer Groningen
20 315 Bastian Petri Neuss (Germany)
...

Ze hebben mij gewoon tussen de heren gezet. Ook goed :D

Hoeveel zijn er nou werkelijk gestart? Weet iemand dat?
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 5:57 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Goh nou heb ik dus drie nationaliteiten, in de eerste lijst van TBB ben ik een Duitser terwijl ik als enige Brit meedeed, ummm Steffi waar zit je?
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 6:24 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Poor Stef ...

Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 6:45 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Great shot! Phatty I found a couple of fans on a gearie forum who want more....

ik ben niet in staat om footoos te plaatsen op die sport site maar misschien kan iemand mij helpen...
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 6:49 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

PSYCHOPATER schreef:

Great shot! Phatty I found a couple of fans on a gearie forum who want more....

What are they actually thinking about us??? ??? ;D Cool
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 7:08 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

It says the following QUOTE" ....... the singlespeed championchips were very funny with their Lemans start and THOSE WEIRD GERMANS WITH THEIR DRESSes AND WHIPs ON BIKES...."

QUOTE" Erg geinig was ook het single speed kampioenschap met hun lemans start en die vage duiters met jurk en zweep op de fiets....

they are strange people those Germans, in particular the one in that blue dress....

QUOTE ...toch wel "rare" mensen die Duiters vooral die ene in die blauwe jurk...
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 7:12 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

off topic / semi on-topic: linking your signature Phaty ;D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 7:23 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

ik heb in mijn lijstje inderdaad gewoon Klara ertussen uit geskipt en haar bovenaan haar eigen damesklassement gezet.

En heb gekeken naar de woonplaats van een ieder. Dus vandaar dat die verdwaalde Brit als Nederlander werd aangezien...

Maar ach wat doet het er eigenlijk allemaal toe? Om met de woorden van Phaty te spreken: Iedereen is een winnaar! En dat we maar lol mochten hebben en het hebben gekregen!

TBB
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 7:50 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

What was the story on someone being trown into the water?

What was that crappy band, Phaty do you play any instruments?????
Naar boven
Kathrin

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 7:53 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

;D thx for that nice and funny weekend ;D
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 8:03 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

PSYCHOPATER schreef:

What was the story on someone being trown into the water?

What was that crappy band, Phaty do you play any instruments?????

Yes I play bass guitar - PUNKROCK!

And yes I kicked Mipmip off the bike - he doesnt feel anything in his lower leg from the knee down to his toes. So he doesnt feel it when he hurts but the nerve tells him a day later or so. He promised us not to overdo it and looked really shitty in the race so we decided to stop him - but we didnt succeed ... so I just grabed him and when he tried to pedal on he fell into the water he not just with a leg ... fully covered!
Sometimes you have to save people from themselves!!

[IMG]http://img207.echo.cx/img207/2760/01mip9pm.jpg[/IMG]

[IMG]http://img207.echo.cx/img207/461/02mip8zr.jpg[/IMG]

[IMG]http://img207.echo.cx/img207/272/03mip0gb.jpg[/IMG]

[IMG]http://img212.echo.cx/img212/6537/04mip8st.jpg[/IMG]

[IMG]http://img45.echo.cx/img45/4143/05mip8uy.jpg[/IMG]

[IMG]http://img45.echo.cx/img45/8816/06mip6ap.jpg[/IMG]
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 8:18 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Phaty, you probably did the right thing. I wonder how brute_paul"s knee felt this morning...

Does anyone have any larger/high res pics of the podium ceremony?
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 8:30 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

There are plenty - these are just a few ...

http://fotos.mtb-news.de/fotos/showgallery.php/cat/7501

We actually have some good ones from the BEERSHOWER on the Podium.
But I only have the small ones now.

Naar boven
walter

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 8:30 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Hier staan nog wat (commerciele) foto"s
Verder zag ik Joop en iets van @hoc.nl.
Maar onze eigen fotootjes zijn naturlijk veel leuker.
Stef had geluk dat "ie niet in de prijzen reed, anders had "ie nog een keer...

Op de voorgrond rijdt nog een achterblijver ;D

Jeroen probeert Arne te overtuigen om real steel te gaan rijden.
Naar boven
brute_agrarier

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 8:33 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Well, Paul"s knee feels shitty and all. As expected I guess, nothing that won"t lessen in a day or two. I could actually walk pretty well this morning but let our secretary get me some coffee because of "pains". She didn"t wanted to serve cookies to go with however.

Nice to see so much pictures up here from the racing and campsite. I spoke to some geared riders and they want a Lemans startprocedure for their race next year. I say: "hey ho let"s go". Lemanstart rocks like the Ramones.
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 8:37 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

[IMG]http://img275.echo.cx/img275/4224/169sg.jpg[/IMG]
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 8:56 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Thanks, do you know who took this picture? I"m sending it to Kona to use it on their website.
Naar boven
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Ma Jun 13, 2005 9:19 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Hey Phaty... I trust you have left the bridge right at the spot it was for the last xx years?? You didn"t take it home with you out of grief, did you??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5

Ga naar: