Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:Na-praat topic ECSS ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Xircuit

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 3:08 pm    Onderwerp: Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Het was bijzonder gezellig! Bedankt voor de goede organistatie JJ e.a.! Exar mag zich Europees kampioen noemen!

Foto"s en geouwehoer kunt je hier kwijt.

gegroet, Roel!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
FREAKaZOID

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 4:50 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Heren en dames! kvon t gezellig! 1ste onderdeel voor een singlespeed is binnen, de ketting :-*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
phatlizard

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 6:42 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Bedankt!

What a great weekend! It was fun to force the Organisers to let us have a LeMans Start (who is that blonde guy on the 29er that got the Beer Shower from me! He has to relax some ...!) it was also fun to "force" them to have a podium for the girls ... what kind of race is that were the girls don"t get any credits???

You guys won the team race with 48 - 17 - good fucking lord what a disaster!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:03 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Zu unseren Deutsche freunden:

ES WAR GEIL!

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
phatlizard

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:09 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

Zu unseren Deutsche freunden:

ES WAR GEIL!

TBB

Wir hatten auch Spaß!!!

TBB - wer bist Du? Foto? Name?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:11 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Mensen wat een weekend!

Heerlijk om een weekend met een hoop zeer relaxte gelijkgezinde mensen door te brengen, dat was het allemaal wel waard!

De race was goed, het hele weekend was beter! Hopen lol gehad op die camping, alwaar het jaarlijkse singlespeed sleutel festijn zijn hoogtepunt bereikte met het monteren van een CK balhoofd set in een Merlin frame met behulp van een hamer en een badslipper..

Open vuur niet toegestaan, maar de vlammen likte af en toe de bladeren, nachtrust om 22.00 maar Schlammbein moest om 1 uur "s nachts nog even voluit gedraaid worden.

Maar volgesn de camping beheerders hebben we ons voorbeeldig gedragen en als we weer in de buurt waren mochten we zeker weer langskomen... Als je maar lief lacht is alles goed!!

Wat een weekend, weer 1 om nooit te vergeten!

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:14 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

En tot mijn Nederlandse vriendjes:

Tof, dat SS-en. Vannacht pas de fiets gereed, niet ingereden, niet geoefend, niet getraind en dan toch nog 14-de plek rijden met pakweg 8 a 9 keer ketting eraf. Dat had dus plek 11 moeten zijn...

Zal ik eens heel gek gaan doen en proberen volgend jaar top 5 te rijden? Wink

Voor de rest heel erg leuk evenement. Na s"ochtends de SS-wedstrijd te hebben gereden, s"middags met Tasja op de tandem hetzelfde parkours nog 4 rondes rijden. Ging als de spreekwoordelijke brandweer en groot was de deceptie toen we - nadat we als een debiel qua snelheid van de trappen af scheurden - kettingbreuk opliepen bij de klim naar de trappen toe... Ketting was dusdanig kapot dat ie weggegooid kon worden... Dus noodgedwongen uitgestapt en terug moeten lopen. Nog effe wat lekker gekletst met JJ, Dekerf"s, Steelboy, Exar, Rinse, Klara, Kieke en iedereen wiens naam ik kwijt ben. Was erg gezellig.

En toen de rotzooi weer inpakken en naar huis. Lekker gassend kreeg ik opeens - op de linkerrijbaan - in mijn rechterbeen kramp en niet zo"n beetje ook! Kon met moeite mijn been van het gaspedaal krijgen, alarmlichten aan en zo snel als mogelijk kon naar de vluchtstrook waar ik de auto uit kroop (serieus) en in de berm zo"n 5 minuten heb liggen kreperen van de pijn, was echt niet normaal meer! Gelukkig trok het weer weg en kon ik mijn weg vervolgen.

Vanavond even chillen op feestje en dan is het weer een lekker weekendje geweest.

Dat singlespeeden houden we er maar in. Wist niet dat het zo leuk was!

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
brute_agrarier

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:29 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Hi Leute,

Alles war super, relaxter Atmosphere, gutes Wetter und die Hollander waren wieder zu stark fur die Deutscher. Nachstes Jahr bin ich wieder da mit Wechselpokal und neue Reifen. Reifen sind schon beim mull.... War einfach super wieder eine Renne zu fahren nach 1 1/2 Jahre Revalidation. \

Goed ik vond het dus hartstikke leuk.

P.
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:29 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Ok TBB,

Speciaal voor jou, hier de speciale DP-edited foto"s van jouw acties op de tandem met Natasha.

Have fun looking at them:

Ongetwijfeld volgt er meer singlespeedgeweld op de nieuwspagina met foto"s uiteraard en er zal vast ook wel meer nieuws komen de teampagina van onze Europese Kampioenen Bas en Klara.

Voor een aantal foto"s van de andere wedstrijden (non-SS) kunnen jullie op zeer korte termijn op mijn eigen site www.opticillusions.nl kijken. Ik hou jullie op de hoogte.

Groet,

Arnetteman Cool
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:34 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:43 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Das war super! Erg jammer dat onze Brute_Paul zijn brute_schwalbe vernaggelde, ik gunde het hem 100% om na 1.5 jaar kniemisere vooraan te rijden. Ik zal straks nog een meeslepend verslag schrijven voor op de teampagina en ik verwacht van Floris ook nog wat strakke pictjorzz.

JJ: bedankt voor alle moeite, volgend jaar zal ik er alles aan doen om mee te gaan naar Duitsland, je moet ze toch ook op hun eigen terrein kunnen verslaan.

Ieman die Paul, Klara en mij wil sponsoren zodat we naar het WKSS kunnen? ;D
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:45 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

I"m working on the pics as we speak...errr....write :P
Naar boven
brute_agrarier

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:52 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Ik heb al gecheckt met Leo van Zeeland, maar de knwu wil niet lappen voor het wcss. Jammer van mijn bandprobleempje, maar er komen meer races. Knie ligt nu toch weer flink in puin, zal morgen niet best zijn.
Naar boven
Xircuit

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:55 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:55 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

brute_agrarier schreef:

Alles war super, relaxter Atmosphere, gutes Wetter und die Hollander waren wieder zu stark fur die Deutscher. Nachstes Jahr bin ich wieder da mit Wechselpokal und neue Reifen. Reifen sind schon beim mull....

Singlespeeding is not for bloody weightweenies! ;D

Wir hatten riesen Respekt vor Deiner Leistung - schade, daß Du nicht durchziehen und gewinnen konntest! Du hast noch eine Chance - Du kannst uns auch noch auf unserem Terrain schlagen - SSDM2005! Oder bis nächstes Jahr bei der SSEC2006 - wo immer das sein wird ...!

Cheers

phaty

Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 7:59 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Een warm welkom voor de singlespeed newbie-helden Exar, Brute_Paul en Klara...

En natuurlijk dank aan alle sponsoren, waardoor we iedereen met wat leuks naar huis konden sturen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Exar

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:00 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

phatlizard schreef:

15 Holländer (alle über 1 Meter 90 groß und alle sehr sehr dünn!) gegen 40 (!!!) Deutsche (fast alle sehr sehr langsam!) - das muß 2006 besser werden!

Also, 1m90 soll es nicht sein, und der Arne war ja richtig schnell!

My girlfriend will take the "fitfucker" as a compliment, or as the Dutch call it a "Geuzennaam". Fitfuckers for life, bitches!
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:06 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Exar schreef:

[
phatlizard schreef:

15 Holländer (alle über 1 Meter 90 groß und alle sehr sehr dünn!) gegen 40 (!!!) Deutsche (fast alle sehr sehr langsam!) - das muß 2006 besser werden!

Also, 1m90 soll es nicht sein, und der Arne war ja richtig schnell!

My girlfriend will take the "fitfucker" as a compliment, or as the Dutch call it a "Geuzennaam". Fitfuckers for life, bitches!

Oh we mean it with the fullest of respect - she did a great job.
Too bad I had to remind the Organisers (not JJ!) to have a victory ceremony for the women as well - I mean what is wrong with them for god sake ... !

We need mor COWs (Chicks on Wheels) to keep singlespeeding .... errr beautiful and evil ...!

phaty
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:11 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Yeah, the Bergrace does a great job at organising a race for men, however for some reason only 15 women show up and they only get half of the price money, in the NSK they don"t have a separate licence/non-licence category...

Anyway: JJ did an excellent job, you should hire him for ECSS2006!
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:14 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Exar schreef:

Anyway: JJ did an excellent job, you should hire him for ECSS2006!

The next SSEC that the Germans will organise is set up so we can kick your fitfucker butts all over the place ... or do you think we want to go through that shame AGAIN!!!! Smile

48 to 17 points good lord not even our footballers are that bad ...!
Naar boven
klara

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:24 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

phatlizard schreef:
...it was also fun to "force" them to have a podium for the girls ... what kind of race is that were the girls don"t get any credits???

Absolutely right!

Ik heb het echt naar mijn zin gehad. De sfeer bij de wedstrijd was zo relaxed. Super!
Verder veel goede woorden voor Jelle (en mede-organisatoren). Jullie hebben er duidelijk veel werk ingestoken en er een zeer geslaagd weekend/wedstrijd van gemaakt.

En..natuurlijk: special thanks to Coen voor het uitlenen van zijn On One. Dat was natuurlijk heel lief!
Nu toch wel neiging om er zelf eentje te nemen Wink.

En nu ben ik natuurlijk moe! Die 2e wedstrijd was niet gemakkelijk Wink.
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:28 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Groot succes niet alleen voor de singlespeedbikers van Team Kona DP maar ook voor een aantal vrouwelijke leden van de Noordelijke ATB Club.

Audrey Middendorp werd bij het NSK met licentie 2e en Kike werd bij het NSK zonder licentie 3e. Weer 2 podiumplekken erbij dus.

Alle 3 de dames en Bas natuurlijk ook, Van Harte Gefeliciteerd met de podiumplaatsen :-*
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:31 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

ok, here"s a little preview. Especially for Mr. Steelboy

Naar boven
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:34 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

phatlizard schreef:

TBB - wer bist Du? Foto? Name?

Hallo Phaty,

Ich war die grosse - siehe meine nickname: Tall Boy Bram - jungen mit dem rote Cannondale M300. Ich hatte nr. 370, meine fahrad ist am foto twischen nr. 378 und nr. 362. Am nachsten foto bin ich rechts von Dekerf"s. Ich hatte dieser tag twei mahl gefarhen, einmal mit dem SS und einmal mit meinen freundin Natasja Nachbar auf unseren Cannondale tandem. Auch das war geil aber wir hatte schade mit dem rad, unseren kette war gebrochen in der letze runde. Damn!

Bram Verbout - TBB - Tall Boy Bram
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Zo Jun 12, 2005 8:36 pm    Onderwerp: Re:Na-praat topic ECSS Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

Cannondale tandem

Okay daran erinnere ich mich - aber TALL seid ihr in Holland alle!!! ;D
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5

Ga naar: