Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2005 6:23 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Staat op mijn ToDo lijstje voor vandaag (en dat is geen grap!)

"t komt allemaal goed Wink

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
phatlizard

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2005 6:32 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

30 Euros is the cheapest way ever to get molested by at least 30 Germans at the same time - that is one Euro per German ... damn good deal in my eyes ... !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2005 6:37 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Inschrijven voor de tandem race, waar kunnen we dat doen?

Ook hier?

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Steelboy

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2005 7:16 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

phatlizard schreef:

30 Euros is the cheapest way ever to get molested by at least 30 Germans at the same time - that is one Euro per German ... damn good deal in my eyes ... !

Woh! That way it looks even cheaper!
Can"t wait to spend some more cash on you Germans (maybe on your "klingeltonen... jetzt auch fur deine handy!" Did we get pissed off by those add"s on MTV germany Surprised)

Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2005 7:53 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

Inschrijven voor de tandem race, waar kunnen we dat doen?

Ook hier?

TBB

Wat denk je zelf?

ik denk dat je dan toch echt bij meneer Burgersdijk zelf moet zijn..
Naar boven
TF

BerichtGeplaatst: Di Mei 17, 2005 10:19 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

If anyone is looking for a place to stay STAYOKE.COM
I heard it was okay so.... not cheap but what the...
120 e for a 6 p room
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
phatlizard

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 6:44 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

PSYCHOPATER schreef:

120 e for a 6 p room

ROOM??? So you want show the world what a bunch of whimps the dutch Singlespeeders are by not staying on the campground like real man do ... ! ;D

JJ we should disqualify all riders who stayed in hotels the night before!

[IMG]http://photos9.flickr.com/12462675_ba3817e937.jpg[/IMG]

[IMG]http://photos8.flickr.com/12460422_56e79542a4.jpg[/IMG]

[IMG]http://photos11.flickr.com/12460425_6bbe2cea10.jpg[/IMG]

[IMG]http://photos8.flickr.com/12460424_601d72639b.jpg[/IMG]

[IMG]http://photos7.flickr.com/12460423_0c8518872c.jpg[/IMG]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 7:14 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

PSYCHOPATER schreef:

120 e for a 6 p room

We tried that option for all people but there was not enough place. Would have been easier for a lot off things, but now we go back to the roots, sleeping on the ground, trying to get warm at the flame of a camping cooker, telling stories around a campfire (oh no!!! that is not allowed, please don"t do it!!), fixing bikes with a piece of wood, a stone and a hack thing from England (Phil, we need you!!).

It will be good!

JJ
Naar boven
klara

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 10:52 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Hoe staat het met de vrouwen deelname?
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 11:10 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Vrouwen mogen gewoon meedoen :Smile

Naar boven
klara

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 12:52 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

JJ schreef:

Pfieuww, gelukkig Wink.

Maar gaan er ook vrouwen meedoen? Ik twijfel namelijk tussen NSK (misschien podium) of EKSS. Lastig...
Naar boven
walter

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 1:11 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Ja, kom jij ons ff lekker op een flinke achterstand zetten. Goed voor ons ego enzo.
Zo"n podiumplaats bij het NSK is toch veel mooier ?
Wink
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 1:27 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Ohjee, volgend mij komt hier iemand"s mannelijkheid in gevaar...
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 1:42 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

klara schreef:

[
JJ schreef:

Pfieuww, gelukkig Wink.

Maar gaan er ook vrouwen meedoen? Ik twijfel namelijk tussen NSK (misschien podium) of EKSS. Lastig...

Wil je nou verdorie en mooie foto van jou op het hoogste treetje van het erepodium op DP of niet?
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 2:03 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

ha ha, blij dat je niet boos bent Very happy

Tot nu toe 1 Duitse en misschien een Hongaarse, maar ik weet niet zeker of dat een vrouw is, aan de naam te zien wel Confused

heb je wel een bike dan? Eigenlijk zou er een regel moeten komen die regelt hoe vaak je op je ss hebt gereden voor je mee mag doen Wink Maar gelukig zijn er geen regels dus das mooi!

Bas ging toch ook maar zijn bike eens echt proberen om te zien of hij het wel uithoudt (die bike dan).... Zit er geen Unit in het sponsorcontract??

JJ
Naar boven
Steelboy

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 2:06 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

JJ schreef:

heb je wel een bike dan? Eigenlijk zou er een regel moeten komen die regelt hoe vaak je op je ss hebt gereden voor je mee mag doen Wink Maar gelukig zijn er geen regels dus das mooi!

Hei, klaartje gaat op mijn DBR, dus dan mag het :Smile

Of moet de persoon vaak genoeg single gereden hebben? Wink
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 2:35 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Oei Klaartje heeft lange benen ;D

Maar doe maar gewoon mee, gezellig!

JJ
Naar boven
klara

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 3:15 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

JJ schreef:

Eigenlijk zou er een regel moeten komen die regelt hoe vaak je op je ss hebt gereden voor je mee mag doen Wink

Ik gebruik elke dag single peed; van huis naar de bushalte en van de bushalte naar huis. Dat telt toch ook wel een beetje..?
Ik snap je bedoeling wel hoor; maar ik ben waarschijnlijk wel jullie enige Nederlandse deelneemster...
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mei 18, 2005 4:06 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

gewoon lekker meedoen, weet niet of je volgend jaar nog student bent, maar wrs ben je dan nog sterker dan nu, dus dan wordt je gewoon NSK!

EK SS is eenmalig dus die mag je niet missen!!

Er schijnen nog meer vrouwen singlespeed te rijden, misschien als jij meedoet dat zij ook "durven" mee te doen? Zou mooi zijn, dus gewoon inschrijven!!

JJ
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Jun 03, 2005 7:07 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Hey prutsers, hebben we er nog zin in???
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Vr Jun 03, 2005 9:47 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Jazeker! Staalknaap gaat Klara en mij woensdag nog de diepe ins en nog diepere outs van het singlespeeden bijbrengen in Bergschenhoek, tevens een laatste test van het gekozen verzet en de gekozen fiets(en).

Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Jun 03, 2005 11:17 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

natuurlijk verschijnen jullie allebij op een bling Kona Unit!!!

Toch??

Of toch een custom A? Ben benieuwd wat voor verzetten het gaan worden!

JJ
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Vr Jun 03, 2005 11:21 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

JJ schreef:

natuurlijk verschijnen jullie allebij op een bling Kona Unit!!!

Euh... ja....

Kona Unit Composite proto, een stuk lichter dan de huidige Units. Verzet ga ik woensdag nog bepalen, en dan nog staat er waarschijnlijk niks vast tot ik een rondje heb gereden in Arnhem.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Jun 03, 2005 11:49 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

De winnaar van vorig jaar reed met 40-15 ofzo Surprised

Die dacht echt dat Nederland helemaal vlak is ;D Dit jaar zal ie wijzer zijn, alhoewel hij er wel mee gewonnen heeft..

Dit jaar wordt de concurrentie alleen nog groter. Ik ken een paar Nederlanders die echt aan het trainen zijn, Jaap reed me er vorige week op Schoorl bijna af!

En die germanen nemen ook een paar echt snellen jongens mee, waaronder Alex dus, de winnaar van vorig jaar, MipMip, singlespeed marathon rijder en alpen crosser (overdwars Surprised )

En van de Hongaren weet je ook niet wat je kunt verwachten...

rrrrrrrr

ik voel de spanning al....

JJ
Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Vr Jun 03, 2005 12:11 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

JJ schreef:

ik voel de spanning al....

Anders ik wel Very happy

Maar wie is er aan het trainen dan ? Zalk ook maar snel beginnen dan ! :-[
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4

Ga naar: