Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Apr 27, 2005 8:30 am    Onderwerp: EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Eindelijk online, dus meteen registreren:

EK singlespeed 2005 Arnhem

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Do Apr 28, 2005 3:27 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Nice!

Ik zal er Zaterdag niet zijn, ik moet dan werken(moet ook gebeuren!). s"avonds ga ik (vrijwel zeker) wel. Ben hard aan het trainen, ik ga voor de hoofdprijs! Wink Very happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Exar

BerichtGeplaatst: Do Apr 28, 2005 3:29 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Ik ook! Trainingsuren vergelijken ? ;D
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Do Apr 28, 2005 10:14 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

1.5+1.5+3 u (dan hou ik het krap aan)

zo iets, tja, kheb nog meer te doen he.... school (je wil toch wat bereiken in je leven) en werk (tja, dure fietsen rijden moet is niet gratis (...) )

Ik doe me best, ik rij de laatste weken enkel SS en het gaat steeds beter en soepeler. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 12:31 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Hey,ik hou niet van wedstrijden,mag je ook voor de gezelligheid meedoen?
Lekker biertje,beetje SS-en gewoon vet verse flow!}
Ik kan ook pas vanaf zaterdag avond.
Wat is het adres van de camping?
Naar boven
Xircuit

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 9:53 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Adres van de camping heb ik niet, maar als je mee wil doen voor de gezelligheid en een biertje (zeker die combinatie) dan zit je helemaal goed.

[sub]pffff, wat gaat het typen na de koniginnennach bagger.... Surprised[/sub]

Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 10:19 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Adres van de camping komt binnenkort..

JJ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 11:34 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Xircuit schreef:

Adres van de camping heb ik niet, maar als je mee wil doen voor de gezelligheid en een biertje (zeker die combinatie) dan zit je helemaal goed.

dan kan ik ook wel meedoen. (hopend dat mijn fiets dan af is)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 12:12 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Maar natuurlijk Jurriaan!!
Naar boven
Xircuit

BerichtGeplaatst: Do Mei 05, 2005 11:19 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Wie van DP is op het EKSS te verwachten?

Xircuit
Exar
JJ
Dekerf"s
Steelboy
Kenrensky
ChriSS
??
??
??
Naar boven
Arnetteman

BerichtGeplaatst: Ma Mei 09, 2005 9:38 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Wie van DP is op het EKSS te verwachten?

Xircuit
Exar
JJ
Dekerf"s
Steelboy
Kenrensky
ChriSS
Arnetteman wellicht
??
??

Gezien het feit ik ook een mega billboard arnette singlespeed ongeveerd en vet retro met canti"s in mijn woonkamer heb staan met megaveel tussenringen zit ik er sterk aan te denken om ook eens aan het EK mee te gaan doen.
Heb nu een verzet 36:18 erop zitten. Iemand wellicht tips voor een verzet voor Arnhem?

Verder even mijn fiets upgraden, andere wielen erin, remmen zijn al afgesteld dus lijkt me wel wat.
Kom dan alleen op de zondag. Daarna maar mooi foto"s maken.
Ik heb dan toch vakantie dus kan mooi nog even wat trainen.

C ya"ll there....

Floris
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Mei 09, 2005 8:41 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Ik weet nog niet of ik wel kom...

Maar van dat lijstje is er nog maar 1 ingeschreven Wink
Naar boven
FREAKaZOID

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 10:17 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

@ jelle, misschien moet je SBS6 bellen, die komen wel voor minder interessante dingen met de hele filmploeg kijken om camping televisie op hart van nederland te maken! Beetje bekendheid maken is natuurlijk wel leuk. Of misschien heeft TV gelderland wel interesse!? Very happy
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 2:23 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Ik heb net maar weer een nieuwe SS gemaakt, de vorige beviel niet zo qua formaat. Nieuwe materialen, nieuwe kansen! Het achtertandwiel heb ik nu van een Mavic cassette geplukt en dat lijkt goed te werken... nog een maandje en dan weten we het zeker.
Naar boven
phatlizard

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 3:42 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

JJ do you need some help with the Brits? How many Germans did sign in yet?
From what I see in our forum there should be a nice contingent coming over the bridge.

Cloxxki, with all the crap that you did put in your mtbr signature it wouldn"t hurt if you had a link to the SSEC2005 website in there as well ... !!!

Co-Mod : 29" Wheeled Bikes, Singlespeed, Save Some Weight. Most my bikes reflect at least 2 of those 3.
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
* 49 GMAIL invitations to give out!
* Please, emails, not PM"s, thanks!
* No Emails with general Q"s anymore please. The 29" board will also perfectly answer all Q"s, and others can learn from the answers as well.
* 29" fork need MORE offset than 26". 46mm will be fine, thanks. The 29" movement will be grateful!

I mean for crying out loud - this is not a signature that is a bloody novel!

Cool
Naar boven
Xircuit

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 4:43 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Arnetteman schreef:

Heb nu een verzet 36:18 erop zitten. Iemand wellicht tips voor een verzet voor Arnhem?

Floris

Daarmee kom je er wel, ben je goed getraint dan kun je er gerust iets zwaarder, naar bij 16t. Voorlooping rijd ik nog met 32-16, maar ik denk er over om iets zwaarder te gaan, in de brede asfalt "afdaling" kom je met 32-16 te kort, maar naar boven is het natuurlijk wel weer lekker. [sub]in zo verre dat.....[/sub]

Naar boven
Hubert !

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 5:06 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

phatlizard schreef:

JJ do you need some help with the Brits? How many Germans did sign in yet?
From what I see in our forum there should be a nice contingent coming over the bridge.

Cloxxki, with all the crap that you did put in your mtbr signature it wouldn"t hurt if you had a link to the SSEC2005 website in there as well ... !!!

Co-Mod : 29" Wheeled Bikes, Singlespeed, Save Some Weight. Most my bikes reflect at least 2 of those 3.
** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** ** **
* 49 GMAIL invitations to give out!
* Please, emails, not PM"s, thanks!
* No Emails with general Q"s anymore please. The 29" board will also perfectly answer all Q"s, and others can learn from the answers as well.
* 29" fork need MORE offset than 26". 46mm will be fine, thanks. The 29" movement will be grateful!

I mean for crying out loud - this is not a signature that is a bloody novel!

Cool

Hahahahaha, Klok, heb je wel je USD 2 betaald ?! Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 5:52 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

FREAKaZOID schreef:

@ jelle, misschien moet je SBS6 bellen, die komen wel voor minder interessante dingen met de hele filmploeg kijken om camping televisie op hart van nederland te maken! Beetje bekendheid maken is natuurlijk wel leuk. Of misschien heeft TV gelderland wel interesse!? Very happy

Nah.. laat die gasten maar weg... Ze zullen het toch niet snappen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rigard

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 7:17 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Xircuit schreef:

Ben hard aan het trainen, ik ga voor de hoofdprijs! Wink Very happy

Alleen gaan de mooiste prijzen vaak niet naar de winnaar. En wat is de hoofdprijs? Dat weten wij volgens mij nog niet eens Wink

R.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rigard

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2005 7:21 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

OK, wie voegt de daad echt bij het woord, en is geregistreerd. Wat ik begreep van JJ lopen we nu al achter op de duitsers qua aantal NLers dat aangemeld is.

Lijstje wie er aan de BBQ en start staat in Juni, vul aan;

- Kerensky
- Setzer
- ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 8:39 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Setzer schreef:

[
Xircuit schreef:

Ben hard aan het trainen, ik ga voor de hoofdprijs! Wink Very happy

Alleen gaan de mooiste prijzen vaak niet naar de winnaar. En wat is de hoofdprijs? Dat weten wij volgens mij nog niet eens Wink

R.

30 bling bling euro"s!

Naar boven
walter

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 8:43 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Zit midden in een verhuizing, daarmee vergeleken stellen 30 eurootjes weinig voor.
Tijd is een groter probleem...

Vorig jaar vond ik 38:18 eigenlijk net iets te zwaar.
Nu 36:18 maar de conditie is een stuk minder. Maar 32:18 gaat me toch iets te ver Wink

Lijstje wie er aan de BBQ en start staat in Juni, vul aan;

- Kerensky
- Setzer
- Walter
-Piet Paulusma
- ...
Naar boven
Xircuit

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2005 9:35 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

@ JJ

Participate in guided rides on Saturday and/or Monday --> moet werken/tentamen week op school :?

Get free Schwag --> (?)

You"ll be sure to have a place on the camp site (camping costs not included!!) --> Ik woon op 15 min afstand, en ivm tentamen week erg onverstandig, niet nodig dus.

A great party on Saturday evening --> In principe kom ik.

Participating in THE race of the year --> Ik heb me al ingeschreven

Tons of fun! --> dat geloof ik graag.

Wat is wijsheid Jelle? Wel of niet inschrijven, 30 euro"s blijft voor mij veel geld...
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2005 10:55 am    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

Check mail Xircuit...
Naar boven
Exar

BerichtGeplaatst: Ma Mei 16, 2005 8:14 pm    Onderwerp: Re:EK singlespeed 2005 Arnhem (11-12 Juni) Reageer met quote

JJ, check mij ook eens mail.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Overige wedstrijden Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4

Ga naar: