Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:Dual Showdown April the 10th? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
TheBigLjeweetwel
Gast

BerichtGeplaatst: Do Apr 07, 2005 4:10 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Maakt niet uit, Very happy m"n vork was toch al aan revisie toe.. ligt ie gelijk al uitmekaar.
Naar boven
BF = DeJean
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 4:56 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Chri$$tiaan schreef:

Ralph en ik hebben al jaren een vete, deze gaan we de 10e uitvechten, komt omdat hij mijn vriendin heeft afgepakt enkele jaren geleden.

Ik ken da meisje ni, maar had ze dan ni zelf een mening?
Den tijd van het "chaecken der maegden" is toch al lang voorbij ?
Misschien moeten jullie gewoon een steekspel doen, te paard met ne gietijzeren malienkolder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
<(Sander)>

BerichtGeplaatst: Vr Apr 08, 2005 6:25 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

maar Intense maakt toch geen paarden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
surfstad

BerichtGeplaatst: Zo Apr 10, 2005 7:23 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Zoals te verwachten (de Rotterdam Marathon heb ik nog niet meegemaakt in de regen) is het nu droog.
De weersvooruitzichten voor vanmiddag zijn helemaal coolio.
BICYCLE PUNKROCK ACTION = begonnen
Tot zo!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Dick Pony

BerichtGeplaatst: Zo Apr 10, 2005 10:26 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

En heren, wie is de Alpha-Male en wie is de Biatch???

What"s the verdict?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 6:16 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

I won, 2 times! ;D
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 9:09 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

I"ll let ya win! Wink

Na de start... hield ik me in! Cool

Moest want het was afgekocht! $ $ $ $

Like Marcellus Wallace says.:

Yo" ass goes done in the two Dual rounds!

In the beginning it might sting a bit... but hey that"s Pride!

FOK PRIDE!

En trouwens i"m a Luva" not a Fighterr! ;D
Naar boven
BikerX

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 11:43 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

@ M@lphy

Misschien moet je wat meer investeren in het biken zelf ipv het posten van die hippe schrijftaal van je Cool. Je lijkt wel een Breezer-boy :-[
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 11:47 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Dualeren gaat moeilijk met een extreem dik gevulde portemonee in me kontzak!

SHOW ME DA MO"NEE"! ! !

Enne... ben ik hip dan? ;D

Doe niet zo naarrr man!
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Ma Apr 11, 2005 4:04 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Voor Bicycle Punkrock: http://www.bikefestival.nl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=64&mode=thread&order=0&thold=0

Voor fotowedstrijd: http://www.bikefestival.nl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=65&mode=thread&order=0&thold=0
Naar boven
Rodger

BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2005 7:40 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Ik wil ook wel eens wedstrijdje zien met Ralphy Malphy met clicks
en Chris op zijn pedalen.
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2005 9:37 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Muha

I"m a LUVA" not a Fighta"! ;D

Vanderlaan wil eerst Rail v. Tazer VP doen...

Daarna Powerseries XL "box" v. Sniper XL... in Baarn!

Afhankelijk hoeveel ie betaald; my a$$ goe$ down both round$! ! !
Naar boven
lc4

BerichtGeplaatst: Wo Apr 13, 2005 8:48 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Heb een paar plaatjes hier gedumpt: http://lcvier.smugmug.com/gallery/481274
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2005 3:23 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Sorry dudes voor de trage verwerking, maar de pics van Bicycle Punkrock Action staan online op www.bikefestival.nl.
Als geregistreerd user kun je stemmen welke actiefoto jij het beste vind.

Greetz en tot zondag,
Jeroen
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: