Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:Dual Showdown April the 10th? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
surfstad

BerichtGeplaatst: Wo Feb 23, 2005 10:50 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

M@lphy schreef:

Ja maar meneeh!

Ik doel op 26" zijspan v. 20" zijspan... hoor.

Saaaaaaaaaaaaaaa
jij weet van die schuur bij Mike!!!!!!!!!
El Generalo ga ik nu aanroefen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2005 10:56 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Ja sorry zo noem ik Mikey euh... Michael altijd! Wink

SIDE-HACKS horen bij een ye" ole skool Fourcross! ! !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
surfstad

BerichtGeplaatst: Do Feb 24, 2005 8:05 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
surfstad

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 7:57 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Hoe staat het er voor jongens???
Ik hoorde uit geheime bronnen dat M@lphy zich aan het storten is op het BMX-en...
Misschien dat Christiaan nog iets kan winnen met hoog springen.

Zijn er niet meer mensen die eindelijk wel eens willen weten wie nou de beste is??
Persoonlijke uitdagingen nemen wij niet serieus, we voeren ze slechts uit!
Tot 10 april,
SBF
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 9:54 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

surfstad schreef:

Ik hoorde uit geheime bronnen dat M@lphy zich aan het storten is op het BMX-en...

;D

SInds vorig jaar al hoor duude in Made, af & toe ook met "el Generale"!
Op de ex. GT Powerseries "box" XL van Air Prijkel... da lil" Mutha" F.-er is gans gePIMPed compleet met West Coast Stylee" Pearlwhite paintjob.

Vanderlaan die gaat hoogspringen?
Muhahaha
Dan heeft ie clicks nodig en die zijn verbo.... :-X

Gaan de sidehacks nog door???

En Jarnoo met de no-chain-contest???

CU da 10th
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 11:39 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

M@lphy schreef:

[
surfstad schreef:

;D

SInds vorig jaar al hoor duude in Made, af & toe ook met "el Generale"!
Op de ex. GT Powerseries "box" XL van Air Prijkel... da lil" Mutha" F.-er is gans gePIMPed compleet met West Coast Stylee" Pearlwhite paintjob.

Vanderlaan die gaat hoogspringen?
Muhahaha
Dan heeft ie clicks nodig en die zijn verbo.... :-X

Gaan de sidehacks nog door???

En Jarnoo met de no-chain-contest???

CU da 10th

Ik rij al jaren zonder clicks, en ik kan tenminste springen ermee, niet zoals jij, met je Clicks obsessie.

Die BMX past wel goed bij je, qua hoogte, whuahahahaha
Dus ophouden met zeuren, oude man!
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 12:20 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Aah YEAH! ! !

Let"s gitt Lowdown "n Dirtee"

Clicks is voor de "edge" tijdens 4X jon"g!

Maar op flatties "holeshot" ik jou zowieso Playerr én kom ik hoger met ene high-jump want jij hebt slappe bandjes!
Muhahahahaha

Clear jij die gapped double nou maar eerst!
Of bennie bang dat je Bling Bling Intensejes opvouwd???

Is je Intense Sniper XL BMX al af jon"g?
Of mot je nog ff ca$h-converten??? -Ketjinng!-

Enne.: KLEIN MAAR DAPPER!

OUD?

This Dirtee" Ole Man will kick your white trash arse!!! -kick-

Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 12:44 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Damn, al zo oud, en je kunt nog geen eens ABN spreken en schrijven, beetje jammer Ralph, al gaat t wel vooruit de laatste tjid!

We shall see of je op flats ook uit de voeten kunt! Kijken of je zult vlammen, of dat je Indo vlammetje gedoofd wordt op 10 april.

En nee, de Sniper is nog niet af!

Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 12:55 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Vuilâh smeerlap...

Maar u werkt achter ne Azerty klavierbord ofzo?

"...Kijken of je zilt vlammen..."???

Iek u nie begreip meneeh, alsjebelieft wat u bedoel?
Zilt?
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 1:31 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

En niet weer je bike in mijn rug gooien aub, als je niet kunt winnen, zoals de vorige keer!
Naar boven
BF = DeJean
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 5:55 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

hey ladies
ni met de handtassen beginnen bitchfighten he
gewoon eye to eye op parkoer
like true playaz
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2005 6:01 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Hey Hey... Hey BIG Daddy O".

Als ik het goe heb is dit een Forum ofnie?
Dit is een opbouw to da Ho"down! ! !

Eye to eye? Ja 165mm in me Rail "proto"...

See Ya" later Alligitor!
(bijv. in B"hoek) Wink
Naar boven
BikerX

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 27, 2005 10:21 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Kan iemand mij uitleggen wat er precies gaande is tussen Puk en Muk? ???

Wat ligt er nou ten grondslag aan dit duel?
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 8:06 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

NEE!

Puk & Muk... tssss...
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 11:35 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

TheBigLJeweetwel schreef:

Het was aardig glad gisteren op de baan... veel te veel geregend, ik was er gisteren. Terwijl het hier aardig droog was de hele week , het bos zeker, ik had het daar ook wel verwacht. :Smile Het gras was net moeras, de baan best wel slijkerig. 1rondje je hele banden vol. Sad Echt smerige bike aan over gehouden, twee kilo modder eraan zeker. Sad Maar 1 rondje gereden en daarna wat gedirtjumped Smile Het startplateau was zo glad geworden dat je er niet eens op kon komen. Surprised Daar moet dus iets aan gedaan worden voor de 10de als het zo blijft. Starten op die heuvels beneden is geen doen natuurlijk.

Maar gelukkig was de brug weer open, en hoefde we geen takken eind meer om te rijden. Very happy

Als t geregend heeft moet je zo wie zo niet rijden, hebben ze net de hele baan onderhouden, maak jij hem weer stuk, niet zo slim lefty!

To Biker X:

Ralph en ik hebben al jaren een vete, deze gaan we de 10e uitvechten, komt omdat hij mijn vriendin heeft afgepakt enkele jaren geleden.

Naar boven
Rodger

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 11:41 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Chri$$tiaan schreef:

Ralph en ik hebben al jaren een vete, deze gaan we de 10e uitvechten, komt omdat hij mijn vriendin heeft afgepakt enkele jaren geleden.

Huh? Ik doe het toch met jullie allebei, schatjes.
Naar boven
MaxDamage

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 11:45 am    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Het startplateau was zo glad geworden dat je er niet eens op kon komen. Surprised Daar moet dus iets aan gedaan worden voor de 10de als het zo blijft.

Komt er ook nog een hekje om dat startplateau? Dat er dit jaar niet weer eentje er af pleurt. ;D
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 12:05 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Lefty:

Ik sprak Jeroen net. He is not amused!!!!!! De baan gaat pas 10 april open! En je weet wel beter dna er te rijden wanneer het geregend heeft! Heeft jeroen daar zondag de baan staan shapen, rij jij hem weer stuk!

Hij is boos, maar dat zal ie je zelf nog wel zeggen 10 april denk ik.

DUS, NIET MEER OP DE BAAN RIJDEN TOT 10 APRIL!

Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 12:08 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Rodger schreef:

[
Chri$$tiaan schreef:

Huh? Ik doe het toch met jullie allebei, schatjes.

En jij zei dat ik de enige was Surprised
Naar boven
The General

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 3:28 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

[quote][quote]
[/quote]

Mischien heb ik wel een andere afspraak. Smile
[/quote]

nog steeds met zo"n date lijn bezig dan?

Waarom kom je niet , er is ook een high air contest .Iets voor jou?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 3:31 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Die High-Air is met of zonder clicks! :Smile

Met is natuurlijker beter voor de meesten! ;D ;D ;D
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 3:57 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Ik hoorde van Maurice dat je er al mocht rijden. Maar nog niet aan de grote klok mocht hangen. Ik heb maar 1 rondje rustig de baan afgereden.

Iets horen en iets begrijpen zijn twee totaal verschillende dingen die jij niet zo goed begrijpt Jeroen!
Op het moment dat we onderhoud plegen aan de baan of zooi opruimen rijden de mensen die helpen inderdaad ff een rondje.

[
Maja of ik de 10de zal zijn, moet ik nog eens bekijken. Mischien heb ik wel een andere afspraak. Smile

Beter ben je er!!
Iemand neermeppen ligt niet in mijn aard.
Dus dit wordt uitgevochten tijdens een dual showdown Lefty V Surfstad
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 4:01 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Let"s gitt it On! ! !

Mano a mano...

Sangre por sangre...

Ambtenaar v. Blue Collar Boi!

Rijders klaar?

Let op de liechten!

-TeTeTee!-

-SLAM!-
Naar boven
TheBigLjeweetwel
Gast

BerichtGeplaatst: Di Mrt 29, 2005 4:58 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

M@lphy schreef:

Let"s gitt it On! ! !

Mano a mano...

Sangre por sangre...

Ambtenaar v. Blue Collar Boi!

Rijders klaar?

Let op de liechten!

-TeTeTee!-

-SLAM!-

I feel tempted... Very happy .. mwaja your on.
Naar boven
surfstad

BerichtGeplaatst: Ma Apr 04, 2005 9:30 pm    Onderwerp: Re:Dual Showdown April the 10th? Reageer met quote

Lefty, waarschijnlijk kom je met een lefty beneden!
Ik lust ge rauw!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

Ga naar: