Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Tandemmen op Warp Speed! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Auteur Bericht
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Jan 23, 2005 11:59 am    Onderwerp: Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

Zo, net terug van een stukje knallen......, geheel tegen mijn eigen principes in, rondje 3Bergen gedaan. Nou ja gedaan, al na 1 1/2 uur moeten stoppen daar - naar alle waarschijnlijkheid, we moeten het nog controleren - de body van de naaf afgetrapt werd en we niet meer verder konden trappen. Gelukkig gebeurde het vlakbij Doorn dus hoefde we niet lang te "lopen" naar huis. Later volgt nog een spectaculaire actiefoto.

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 23, 2005 12:36 pm    Onderwerp: Re:Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

Jij hebt ook altijd pech als je gaat fietsen he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Jan 23, 2005 1:49 pm    Onderwerp: Re:Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

- WE - hebben pech in dit geval. Was tijdens helling op, even allebei staan op de pedalen, reden niet eens stoempend naar boven en het was ineens over...

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 23, 2005 3:52 pm    Onderwerp: Re:Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

staand nog wel! geen andere schade/letsel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Jan 23, 2005 6:58 pm    Onderwerp: Re:Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

Zo te zien is de body nog heel, ik kan alleen het asgedeelte links ten opzichte van het asgedeelte rechts draaien.... Die zal dus wel gebroken zijn. Toch vreemd want we hebben er niet debiel mee gedaan... Geen gejump, geen wheelies, geen hoppen op het achterwiel want allemaal onmogelijk met een tandem.... Wel dingen die ik met een normale mtb doe maar met de tandem niet....

TBB
Naar boven
coccobill

BerichtGeplaatst: Ma Jan 24, 2005 9:21 am    Onderwerp: Re:Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

Heb zelf 3 keer problemen met de body gehad op onze tandem. Body zat helemaal vast; freewheelen of trapperstilhouden niet meer mogelijk.
Gebroken as nog niet voorgekomen, gelukkig.

Naar boven
B@rt

BerichtGeplaatst: Ma Jan 24, 2005 10:13 pm    Onderwerp: Re:Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

Hebben we ook een keer gehad. Body vervangen door betere kwaliteit, nooit meer last gehad....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Spiff

BerichtGeplaatst: Di Jan 25, 2005 11:52 am    Onderwerp: Re:Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

Zo te zien is de body nog heel, ik kan alleen het asgedeelte links ten opzichte van het asgedeelte rechts draaien.... Die zal dus wel gebroken zijn. Toch vreemd want we hebben er niet debiel mee gedaan... Geen gejump, geen wheelies, geen hoppen op het achterwiel want allemaal onmogelijk met een tandem.... Wel dingen die ik met een normale mtb doe maar met de tandem niet....

TBB

Ik heb ergens op het www foto;s gezien van een captian die in zijn eentje een wheelie maakt met een tandem...... Smile
Naar boven
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Di Jan 25, 2005 8:16 pm    Onderwerp: Re:Tandemmen op Warp Speed! Reageer met quote

Zat ie voor of achterop?? ;D

Sorry...

Maar als je die foto nog weet te vinden wil ik die graag wel een keertje zien...Lijkt me toch erg knap
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Tandem
Pagina 1 van 1

Ga naar: