Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

HARO F4 => TE RUIL of TE KOOP ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Te koop Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Vr Jan 02, 2004 10:53 pm    Onderwerp: HARO F4 => TE RUIL of TE KOOP Reageer met quote

2003 HARO F4
kleur: armygreen
moet weg wegens een knie-operatie die eraankomt
hij is gekocht in juli 2003 en er is echt weinig op gereden omdat ik de laatste maanden niet mocht rijden wegens knieproblemen, dus ... :Smile , bijna als nieuw
Mail me maar een prijs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
ELVIS

BerichtGeplaatst: Vr Jan 02, 2004 11:29 pm    Onderwerp: Re:2003 HARO F4 Reageer met quote

prijs indicatie, nieuw/vraagprijs. ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Za Jan 03, 2004 1:20 am    Onderwerp: Re:2003 HARO F4 Reageer met quote

This should be it

De haro site is al 2004, de F4 staat er al op maar niet int army green

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Zo Jan 25, 2004 9:44 pm    Onderwerp: Re:2003 HARO F4 Reageer met quote

:Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Di Jan 27, 2004 10:09 pm    Onderwerp: Re:2003 HARO F4 Reageer met quote

:-[
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Za Jan 31, 2004 11:56 am    Onderwerp: Re:2003 HARO F4 =>moet echt wel weg Reageer met quote

echt niemand :-[ Confused :"( :"( :"( :"(
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Ma Feb 02, 2004 6:49 pm    Onderwerp: Re:2003 HARO F4 =>moet echt wel weg Reageer met quote

???
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Vr Feb 06, 2004 4:16 pm    Onderwerp: Re:Hehe Reageer met quote

Sad
Naar boven
micha

BerichtGeplaatst: Za Feb 07, 2004 11:34 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

nieuw 325 dus ik bied 150 euro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Zo Feb 08, 2004 1:32 am    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

micha schreef:

nieuw 325 dus ik bied 150 euro

Haha, je maakt een grapje, deze fiets is als nieuw heeft mss max 5 km., ik zou hem persoonlijk nog liever in mijn gat steken dan hem te verkopen voor 150€ :Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
micha

BerichtGeplaatst: Zo Feb 08, 2004 8:37 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

ipv in je gat steken, mag je ook een tegenbod doen
nieuw 325 bij b2b
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Zo Feb 08, 2004 9:02 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

micha schreef:

ipv in je gat steken, mag je ook een tegenbod doen
nieuw 325 bij b2b

Euh... ik wil die bmx nie, jij wel.
Ik ken gewoon diegene die die bmx te koop geeft staan, hij mag niet meer rijden omdat ie moet geopereerd zijn aan zijn knie.

Heeft de bmx gekocht paar maand voor ie wist dat ie niet meer ging mogen rijden, daarmee heeft die bmx max mss 5 km gereden.

150€ is nie eens de helft van 325€.
Zouj jij een auto van 25.000 € voor 12.500€ verkopen als ie nog maar bv. 6000 km op de teller heeft staan.

Ik denk het niet tenzij je graag veel verlies maakt.

Ga vlug je bmx nieuw bij b2b kopen, rij er 5km mee en verkoop hem dan met meer dan de helft verlies, dan zal ik hem met plezier van je kopen
Naar boven
micha

BerichtGeplaatst: Wo Feb 11, 2004 8:40 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

en ipv allerlei uitleg, waarom krijg ik dan geen tegenbod,
ga nou geen vergelijk met auto"s maken want dat werkt niet
ben best bereid te praten maar dan wel met de verkoper als die het niet eens is, mag die een tegenbod doen
maar ja, laat maar
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Do Feb 12, 2004 7:52 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

Ik voeg me helemaal bij de mening van Hydraulic_Pimp, een DEFTIG bod is altijd welkom, en als je geen deftig bod kan doen zwijg je beter >:(

By the way: wat is die zever nu van geen tegenbod te doen, der zijn hier mensen zeker die denken dat ik niet anders te doen heb dan hele dagen achter mijn pc te zitten. ALs jij niets beters te doen hebt in je leven, fine with me, maar er zijn ook mensen die andere dingen te doen hebben ! dank u

Grtz
Naar boven
micha

BerichtGeplaatst: Vr Feb 13, 2004 10:50 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

freak24 schreef:

Ik voeg me helemaal bij de mening van Hydraulic_Pimp, een DEFTIG bod is altijd welkom, en als je geen deftig bod kan doen zwijg je beter >Sad

By the way: wat is die zever nu van geen tegenbod te doen, der zijn hier mensen zeker die denken dat ik niet anders te doen heb dan hele dagen achter mijn pc te zitten. ALs jij niets beters te doen hebt in je leven, fine with me, maar er zijn ook mensen die andere dingen te doen hebben ! dank u

Grtz

Heb nu 2 keer geboden en je klaagt alleen dat ik te laag bied
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Vr Feb 13, 2004 11:00 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

Als ik het te laag vind, daar heb ik dan wel een goede reden voor, en dat zijn mijn zaken >Sad

===> Back to topic in plaats van al die zever

Grtz
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Ma Feb 16, 2004 8:26 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

ahum ;D
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Vr Feb 20, 2004 10:04 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

hup, ne schop en weer naar boven Surprised
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2004 11:26 am    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

Echt niemand ???

Kzit hier nu thuis met een geopereerde knie, en nu besef ik echt wel dat ik er niet meer op ga kunnen rijden :?

Dussss................. kopen die fiets mensen !!!
Naar boven
BF = DeJean
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mrt 02, 2004 5:40 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

freak,
door je kwaad te maken op de enige bieder ga je echt niet ver geraken.... chillen!
relax, en doe een tegenbod. Wa is je minimumprijs.
BTW: als je hier iets te koop aanbiedt, kan je beter je eigen topic checken he. Als je beter te doen hebt dan een fiets verkopen, don"t waste other people"s time either

Steve
plz stick to the rules makker. Als je zelf niet gaat kopen of verkopen meng je je liefst niet in de discussie. Thanks.

en nu allemaal mekaar ne kus geven he!
liefs
Naar boven
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 05, 2004 4:02 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

MMMMMMMMMMMMWAH ? DIK GENOEG :P

Neen, maar ik kan toch moeilik constant mijn topic checken als ik int het ziekenhuis lig of in de zetel lig en nie weg kan door een operatie é, swat...

Prijzen mogen mij altijd voorgesteld worden, je mailt me maar, en we kunnen der over spreken!

Grtz
Naar boven
Hydraulic_Pimp

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 05, 2004 4:17 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

BF = Chief Wiggum schreef:

Steve
plz stick to the rules makker. Als je zelf niet gaat kopen of verkopen meng je je liefst niet in de discussie. Thanks.

Sure thing chief Wink, ohja je kent me af en toe een goeie gezonde discussie kan eens deugd doen alst weer buiten te slecht is om te rijden
Naar boven
Sik Boy

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 05, 2004 5:32 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

Hé gozer,

Wat moet dat kosten? Als je "m nog hebt natuurlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
=Pashley=

BerichtGeplaatst: Za Mrt 06, 2004 1:55 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

Check mail ;D
Naar boven
micha

BerichtGeplaatst: Za Mrt 06, 2004 9:38 pm    Onderwerp: Re:HARO Reageer met quote

en freak als je hem nog hebt, ben nog steeds geinteresseerd
dus laat maar weten of ik nog een tegenbod krijg

lullig van je knie, wil heus niet het onderste uit de kan, maar je kan moeilijk boos zijn als iemand een openingsbod doet, waar je niet blij van word (of wordt weet ik niet)
en natuurlijke dikke kus en beterschap Wink
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Te koop Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: