Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:Plons fokkin Old Skool pics ! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:21 pm    Onderwerp: Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

3 year old plons racing his biatch !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:23 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Smile

Laatst aangepast door Plons op Do Sep 13, 2012 7:33 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:25 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Ik denk dat ik deze tegen kwam in 1991 op een wedstrijd in Duitsland,

Let op het weinig idioote stuur !

En nog meer, hij had toen al zijn rockshox vork omgedraaid !
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:29 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Hier pak mijn Klein maar mee Plons,naar een dh wedstrijd in duitland.

Met op :

custom gedraaid stuurkolomme voor de suspenders in de klein adroit te zetten !

Ook Grafton remgrepen om de schijfrem te laten werken, helaas niet goed, want ik kwam een boom tegen...

Voor de kenners, check cranks : originele Ping ones !!!! $$$$$$$$$$$$
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:33 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Toen ik voor de eerste keer in Mammoth (usa) was om de Kamikaze te gaan rijden, logeerde ik met Mert Lawill in dezelfde condo.
jaar : 1992 ???

ZIjn zoon reed toen met deze aangepaste RS1, zijn zoon rijdt nu nog altijd is zelfs wereldkampioen bij de vets. Check www.opionheads.com

Lawill zijn dochter was geen gewoon, if u get da picture

Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:34 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Akeem supreme, één van de legendarische Team xtreme Members in 91-93, Meta schurft met wormen !
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:35 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Okee, ik had het geluk om Brent Foes tegen te komen in Mammoth, en peuterde toen deze los van hem. De eerste in Europe...

Kooka cranks
130mm ringle zooka
1 1/4 chris king
Works RS mag 21 met 7 (!!!) veerweg
Pulstar naven
Critical remmen (weinig)
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:38 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Deze kwam ik tegen op een dh in Winterberg in 90-92 (?), homemade Kona
Het zou wel eens heel goed kunnen dat deze is van een toen hele jonge markus klausmann.
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:41 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Eén van mijn 746 GT zaskars

Check : originele DCD (dave chain device) dave Hemming werd later mijn team mate bij Fatchance/rockshox europe

Check ook : Pipeline voorremmen van Gravity research (wow, old skool)
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:42 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Deze maakte Troy Lee op 5 minuten in Mammoth voor mij, heb hem nog steeds.
Weinig geel

Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:44 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Ergens in usa, denk ik, waar ik nr 1 kreeg omdat ik ne Alien was (buitenlander)
Fat Chance team 93
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:46 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Gt europe zat vroeger in Hasselt, of wij geinteresseerd waren om een RTS team te testen ?

Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:47 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Zoals elke Belg, ook hier een scott

Met lekkere dingen op !

Kenners maak maar een lijstje !
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:49 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

deze foto is genomen in 92 denk ik in Mammoth

Ik moet nog steeds een betere showman tegen komen als Techno Pete.

Wat hij toen al deed, heb ik tot heden nog niemand zien doen in de Benelux
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Wo Dec 31, 2003 9:50 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Techno Pete shows his "techno" xup
Naar boven
Don

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 6:19 am    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Jij bent al best oud he...... :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
T

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 11:15 am    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

geweldige geschiedenis les!!

cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Plons

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 12:11 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Hier rij ik een wedstrijd op de fiets van de xc fiets van Jimmy Deaton (Yeti)
Super mooie echte arc, helaas niet bestand tegen een nosedive van een brug af.
(waarbij ik langs deze weg nogmaals de mens bedank die mij toen daar terug vond bewusteloos)
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 12:15 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Hier onze eigen Spooky Mark (x mechanic GT/Be One) Maurissen

Way back, dh in spa, ik schat 91, gewonnen door ......Danny De Bie....

Let vooral op de weinig indrukwekkende handschoenen.
Naar boven
michel

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 12:38 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

MX Plons schreef:

WOw, inderdaad, ik had één van de 100 Gary Fisher Mert Lawill RS1-en.
Eigenlijk had ik er twee, want deze reed ik naar de kloeten op een dh wedstrijd in Leysin in 1990.

Kijk vooral naar de geweldige pose, gewoon toen al skitterend !

Ik vind vooral de broek erg Gay (Lees vrolijk) Very happy

Coole old-skool plaatjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 1:27 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Plons.. ouwehoer man!! Weinig gave foto"s!!

G e w e l d i g .....

Die Lawwill... tjah.. blijft erg bijzonder (én enorm zeldzaam!)

Overigens bij deze; iedereen een gezegend 2004!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
DeKerfs

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 1:28 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Fuck man.. gewoon Onza Porc-pine banden op die Lawwill... :-*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam Bekijk de bikes van deze gebruiker
fredo

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 2:36 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

hmm... moeten wij vanaf nu meneer Plons zeggen of lult hij maar wat over zijn bekende " vrienden " ??? ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Smax

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 2:38 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

er zijn fotos waaraan ik zijn gezicht ken...

hij lult af en toe wel eens wat.... maar het kan volgens mij ook nog wel eens echt waar zijn....

Hij kent dan ook iedereen :-*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage AIM naam MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
fredo

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 2:45 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

he plons, laat ook ne keer een paar fotookes zien van de coole race-pakskes uit dienen tijd Smile Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: