Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

18 oktober 4x??????? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden
Auteur Bericht
T

BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2003 8:03 am    Onderwerp: 18 oktober 4x??????? Reageer met quote

gisteren de wielerrevuenationaal binnen gekregen, staat iets in over een 4 cross in uuuuh valkenburg /regio (even vaag, vanmiddag even controleren) waar 24" en 26" mogen rijden op zaterdag 18 oktober... weet iemand daar iets van, is het wat ik denk/hoop wat het is?

gr.Tanja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2003 11:48 am    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

kdenk "t wel Tanja...

Maar tegen de BMX Elite maken we géén kans denk.

Qua regelgeving weet ik ook niet of de 26" dan "singlespeed" moeten zijn???
Beetje vaag nog die annonce in de Wielerrevue...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
T

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2003 12:25 pm    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

Ralphmalph schreef:

kdenk "t wel Tanja...

Maar tegen de BMX Elite maken we géén kans denk.

Qua regelgeving weet ik ook niet of de 26" dan "singlespeed" moeten zijn???
Beetje vaag nog die annonce in de Wielerrevue...

dus dat wil zeggen dat het eigenlijk een bmx wedstrijd is? dat was me niet duidelijk namelijk, da"s toch 20" ??? Doet niet aanlokkelijk aan dan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2003 12:46 pm    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

Yep...

Met Oranje kader is BMX annonce met Groen is MTB annonce in de Wielerrevue!

Maar nogmaals het NK 4X BMX is dus ook open voor de 24" (BMX Cruiser) & 26" (MTB) wielen.

Open wedstrijd waar alle klasses tegen elkaar strijden onderling met 1 winnaar...

Elite, Amateur A etc. tegenelkaar.

Uit de annonce wordt je niet veel wijzer inderdaad dan alleen dit gegeven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
T

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2003 12:49 pm    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

maar dit is al een nuttige wetenschap ansich, ik kijk een keer de wielerrevue nat. in en ik denk gewoon te zien wat ik wil zien ;D

thanks, duidelijk nu!
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2003 12:57 pm    Onderwerp: Re:18 oktober NK 4x??????? Reageer met quote

Wellicht dat de KNWU met meer BSX-baantjes zoals Bergschenhoek, meer ziet in 4X wedstrijden nú BMX helemaal in de lift zit ook qua Olympische Spelen 05!

Om het breder aan te pakken...
Wie heeft er niet een MTB / 26" ipv. een 20" / BMX
(nú ik stop met XC Master wedstrijden word ik denk lid van mijn lokale BMX club zodat ik daar ongehinderd kan mee trainen ipv. illegaal met één scheef oog rijden...)

Oktober gaat B"hoek op de schop naar ik heb begrepen voor een bredere meer lijnen BSX baantje met verschillende graad van moeilijkheden. :P
Naar boven
T

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2003 1:05 pm    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

vind het wel een goede beweging, vooral als 26" er ook op mogen rijden, maar om naar zuid limburg te rijden om er na 1 heat al uitgereden te worden door die blikende bmx-kampioentjes, naaaah... maar graag meer bsx in NL!

Smile
Naar boven
M@lphy

BerichtGeplaatst: Di Sep 23, 2003 1:22 pm    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

Ben ooit in Valkenswaard wezen kijken jaren terug, was er een aparte heat voor 26"! Very happy

Ja, niet leuk als je die ± 35 sec. Interval wordt voorbij gesprint & eruit wordt gesprongen door de kanonnen.

Meer BSX in NL... begin maar met graven! :Smile
Naar boven
mechanicien

BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2003 1:00 pm    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

Even een telefoontje gepleegd naar de KNWU en dat leverde het volgende op:

NK 4cross is alleen voor MTB! Advertentie was geplaatst in het verkeerde kader dat van BMX. Had dus MTB moeten zijn.
Inschrijving per startkaart aan de KNWU of via hun website. Het is een officieel NK dus deelname alleen voor licentiehouders. Of er een aparte open klasse is weet ik niet, nog niks over bekend.
Deelname met 26 inch of 24 inch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2003 1:07 pm    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

Oké dan MOET ik toch echt ff meedoen...

Nog ff gebruik maken van m"n KNWU licentie nú ik "m nog heb.
Naar boven
Abuse that Sl*t

BerichtGeplaatst: Do Sep 25, 2003 6:11 pm    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

en hoe snel is zo"n ding te verkrijgen???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2003 7:59 am    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

Je doelt op een KNWU Licentie?

Dat gaat je nog geld kosten...

Medische keuring
Lidmaatschap wielerclub (privaat kan je géén licentie verkrijgen!)
Kosten licentie zelf (hoewel goedkoper na enkele maanden ingang.)

Bel de KNWU anders in Woerden 0348-48 40 86.

Wellicht dat ze een Open Klasse (FUN) bij voldoende animo opzetten.

SUC6
Naar boven
SHIFT 00

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2003 6:42 am    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

is dat niet de zondag van de BMP? enne is het alleen meedoen met licensie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2003 8:08 am    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

BMP?

Als in Bike Motion P???

Enne het is Zaterdag... ja alleen voor KNWU Licentie houders!
Naar boven
SHIFT 00

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2003 8:22 am    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

ja, die ja... balen, ik dacht dat het op zondag was... maarja ik heb ook geen licensie.

jammerrrr. ik kom je wel aanmoedigen dan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
M@lphy

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2003 8:29 am    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

Op Za. omdat er op Zo. een belangrijke BMX wedstrijd is ofzo!

Eens kijken of ik de Beverboi eruit kan ellebogen! Wink

Als het maar droog is dan...

SHIFT00? Jij rijdt toch ook in een Mini! Very happy
Naar boven
SHIFT 00

BerichtGeplaatst: Do Okt 02, 2003 8:42 am    Onderwerp: Re:18 oktober 4x??????? Reageer met quote

ja. nog steeds... maar alleen als ik niet ga fietsen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross wedstrijden
Pagina 1 van 1

Ga naar: