Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

[nieuws] Win een set Boeshield T-9 smeermiddelen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Auteur Bericht
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Jan 30, 2017 9:27 pm    Onderwerp: [nieuws] Win een set Boeshield T-9 smeermiddelen Reageer met quote

Boeshield T-9 is ontwikkeld door Boeing en oorspronkelijk bedoeld als onderhoudsproduct voor vliegtuigen.
Het biedt zowel anti-corrosie als smering in één product. Boeshield T-9 is waterbestendig en zal dus niet wegspoelen. Het beschermt zelfs tegen corrosie door zout water.
Naast smering van de ketting is Boeshield T-9 ook geschikt als bescherming van andere metalen delen. Zo kan het ook gebruikt worden ter bescherming van de binnenkant van een stalen frame. Eenmaal opgedroogd plakt het niet, dus pakt het ook geen vuil op.

We mogen 3 sets Boeshield T-9 weggeven ter waarde van € 31,90. Meedoen? Reageer dan op dit artikel of de Facebook post en omschrijf hoe je nu je ketting onderhoud. Onder de deelnemers worden de sets verloot. De aktie loopt tot 19-02-2017.

Meer informatie over Boeshield: www.boeshield.nl

Spelregels
  • Er kan per persoon één keer mee worden gedaan. Dus reageer hier of op Facebook.
  • Er kan worden meegedaan tot 19-02-2017
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Koen.Zanders

BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2017 10:16 am    Onderwerp: Reageer met quote

mijn huidige manier maak ik gebruik van dasty schoonmaakmiddel en een smeermiddel van muccoff. het werkt maar dit kan zeker beter, veel vuil blijft eraan plakken en de resten zijn moeilijk te verwijderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Frosty

BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2017 7:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De fiets afspoelen met de tuinslang, wat kettingspul erop van Juice Lubes en klaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Trapperd

BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2017 8:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik gooi op de ketting wat ik voorhanden heb, op het moment nog een grote fles progold prolink. Maar omdat dat altijd moeilijk te vinden is sta ik open voor alternatieven.
Heb ook een busje boeshield al staan, enige verschil is dat je dat eigenlijk langer vooraf moet gebruiken zodat het kan 'opdrogen'.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Fred

BerichtGeplaatst: Di Jan 31, 2017 11:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als de ketting niet al te vies is schoonmaken met een oude handdoek en een paar druppels finish line erop.
Naar boven
daviddevits

BerichtGeplaatst: Wo Feb 01, 2017 11:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Met een Parktool CM-5.2 kettingreiniger schoonmaken en daarna Shimano kettingolie erop
Naar boven
JansenS

BerichtGeplaatst: Wo Feb 01, 2017 12:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tot grote vreugde van mijn vrouw neem ik de eerste doek die ik kan vinden, maak de ketting daarmee schoon en gooi er daarna een beetje Kettenwixe erop.
Naar boven
xRemcox

BerichtGeplaatst: Wo Feb 01, 2017 1:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tuinslang erop, droogmaken en MucOff Ceramic C3 Wet-lube erop. Levert wel na een tijdje een mooie plakbende op de ketting Shocked
Naar boven
fucalot

BerichtGeplaatst: Do Feb 02, 2017 8:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Squirt gebruiker, heel tevreden van, maar misschien tijd voor iets anders... Very happy
Naar boven
mool

BerichtGeplaatst: Vr Feb 03, 2017 12:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die smeerseltjes.
Naar boven
marten

BerichtGeplaatst: Vr Feb 03, 2017 12:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

mool schreef:
Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die smeerseltjes.

Vraag je vriendin om advies. Vrouwen hebben meer talent & ervaring om door een toonbank vol met wonderlijke smeerseltjes te navigeren Wink
mool

BerichtGeplaatst: Vr Feb 03, 2017 11:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laat ik nu toevallig een vrouw zijn....
Naar boven
fucalot

BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2017 12:54 am    Onderwerp: Reageer met quote

LOL Laughing
Naar boven
marten

BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2017 8:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

mool schreef:
Laat ik nu toevallig een vrouw zijn....

advies geldt nog steeds, als het na 19-2 niet opgelost is (kan haast niet anders)Wink gewoon nog meer Girlpower tegen het probleem aangooien en met al je vriendinnen gaan sjoppen ! Angel...

Laatst aangepast door marten op Za Feb 04, 2017 10:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
veee

BerichtGeplaatst: Za Feb 04, 2017 9:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bij ketting wissel ontvet ik ze geheel met koud ontvetter of petroleum. Smeren met :Oil of Rohloff, kettingzaag olie; beide olien zijnbiologisch afbreekbaar en blijven in nattigheid het best staan. In droge perioden een drogend smeermiddel van pedro's en Joe's.
Terunky

BerichtGeplaatst: Wo Feb 15, 2017 9:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

als de ketting te vuil is, deze eraf halen en schoon maken met afwasmiddel (dasty Very happy ) volledig uitspoelen met water en goed laten drogen. uiteraard ook de tandwielen reinigen. vervolgens de ketting indruppelen met cyclon dry weater lube of muc off wet. afhankelijk van de te rijden condities. en overtollige smeer eraf.

zou Boeshield best eens willen proberen !
Naar boven
tiewrap

BerichtGeplaatst: Vr Feb 17, 2017 6:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon squirt als ik de ketting hoor, of na t schoonmaken (wat ik alleen doe voor gewichtsbesparing).
Ben wel benieuwd of dit beter is.
eric 46

BerichtGeplaatst: Zo Feb 19, 2017 7:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vroegah dit spul gebruikt, werkte echt super, ketting was lekker droog en bleef lang goed gesmeerd, goed dat het weer terug is, tegenwoordig maak ik de ketting eerst schoon met een ruwe borstel, daarna met een doek en dan weer in druppelen en intrekken en weer met een doek afdoen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Nieuwsberichten reacties
Pagina 1 van 1

Ga naar: