Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

**Brooklyn Machine Works SR8** ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Showroom Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
: Diesel-Powered :

BerichtGeplaatst: Vr Mei 27, 2016 11:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

RVenderbosch schreef:
Sjiek kleurtje. Very happy

Ja , zal je geen 2e van vinde Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker

BerichtGeplaatst: Zo Aug 14, 2016 1:12 am    Onderwerp: Update Reageer met quote

veel tijd en werk is gaan zitten in het polijsten en kleine dingetjes regelen voor t frame
nieuwe pivot as er in alle lagers vervangen nieuwe headset er in nieuwe shim er in voor de zadel pen , nieuwe wiel set klaar
Wiel set bestaat uit nog al zeldzame onderdeele , velgen HED db45 a achter naaf is een 20mm Razor rock racing naaf voor een Woodman naaf en dat met 3.0 nokian gazzalodi voor en een 2.6 achter
Marzocchi Monster T gepolijst en nieuwe orgineele stickers er op na lang zoeken toch weten te vinden
ook nog een Hammerschmidt weten te scoren gewoon all out gaan met deze bike
nu eindelijk aan t bouwen begonnen van deze monster bak
hier een foto update van mijn werk aan dit project

t heeft lang geduurd maar t is het meer dan waard dit is misschien niet t beste van t beste maar voor mij is het dat wel mijn eigen dream machine

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
lepluskoen

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2016 10:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

super vet!
hubertje

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2016 10:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

very nice!
Naar boven
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Ma Aug 15, 2016 9:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dikke bak
WitteReus

BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2016 1:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Super vet Cool

maar waarom de hammerschmidt?
Neem je geen cassette achter?

http://wittereus.pinkbike.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker

BerichtGeplaatst: Wo Aug 31, 2016 5:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

WitteReus schreef:
Super vet Cool

maar waarom de hammerschmidt?
Neem je geen cassette achter?

wou de hammerschmidt altijd al is een keer proberen en ik kon m heel goedkoop krijgen dus dacht waarom ook niet . plus dat t er super clean uit ziet ,en gewicht besparing maak ik me toch al niet druk om , kan altijd nog iets anders nemen Cool
Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Wo Sep 07, 2016 8:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heel eerlijk vind ik een Hammersmidt niet het passende krankstel voor zo'n bike.
Ik zou er een meer retro stel aanhangen Cool
Want een hammersmidt is toch meer enduro/trail achtig?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker

BerichtGeplaatst: Zo Okt 02, 2016 11:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Deze brooklyn is helemaal niet zo oud als alle andere full suspension brooklyns , die van mij komt uit 2009 hoogst waarschijnlijk want t eerste model werd in 2007 gemaakt zijn er 35 van gemaakt in totaal en mijn is NR33
hijs bijna af veel vertraging en dingen die niet mee zitten zwarte wielset moet even uitgesteld worden probleempje met de naaf achter maar komt goed uit eindelijk Cool
Naar boven

BerichtGeplaatst: Zo Okt 02, 2016 12:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nieuwe Hope V2 anker blokken en mooie kabels en details ,goud word een detail kleur wil ook alle boutjes in me vork goud hebben

[/img]
Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Vr Okt 07, 2016 7:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wordt echt dik!!! Cool

Naar boven
ELVIS

BerichtGeplaatst: Vr Okt 07, 2016 8:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mannnn wat een werk heb heb je erin zitten...maaarrr hij is mooiiii.

Nog ff foto met zonlicht erop
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2016 3:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog niet helemaal tevreden , aantal probleempjes op getreden waaronder dat de hammerschmidt een custom made backplate nodig heeft voor een pulley wieltje dus voor nu maar toch even de normaale cranks er op , gepolijste saints
ook de achternaaf in de zwarte wielset had problemen maar daar is vandaag een nieuwe voor binnen gekomen
hier wat fotos van hoe het er nu voor staat

Zeker geen licht gewicht , maar dat is ook zeker niet mijn doel . dat word sportschooltje deze winter Laughing

Naar boven
Hotsnail

BerichtGeplaatst: Vr Nov 04, 2016 11:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie bak geworden! De zwarte wielen komen er wel weer in? Die staan hem volgens mij wat beter!

BerichtGeplaatst: Wo Nov 09, 2016 11:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hotsnail schreef:
Mooie bak geworden! De zwarte wielen komen er wel weer in? Die staan hem volgens mij wat beter!

Ja dat is zeker wel de planning alleen moest een andere achternaaf vinden en ik wil perse de gene die er nu in zit , wordt aan gewerkt
wil deze perse om dat ie extreem luidruchtig is , vind ik wel leuk Laughing
Naar boven
WitteReus

BerichtGeplaatst: Ma Feb 06, 2017 2:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

oef, lang stil hier........ Surprised

Lijkt me geen makkie met die banden te gaan fietsen?
Heb je er al op kunnen rijden?

Naar boven

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2017 6:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

WitteReus schreef:
oef, lang stil hier........ Surprised
Lijkt me geen makkie met die banden te gaan fietsen?
Heb je er al op kunnen rijden?

nee heb er nog steeds niet op kunnen rijden, wielset werkend krijgen was een ramp maar uit eindelijk gelukt , maak t me zelf ik wel altijd lastig maar nu heb ik ook wat
HED db45a velgen lekker breed , en een Razor rock racing R3 achternaaf luidste naaf ooit denk , klinkt als een hout versnipperaar
helaas door de brede velg was ik genoodzaakt om met smallere bandjes te gaan en is t nu dus tijdelijk Point racing , oude lijn van Duro geweest

verdere updates worden nog nieuw hope headset er in en hope voor blad komt er nog op
hammerschmidt is van de baan , komt op een ander projectje in de toekomst

er is ook een grote vork bij gekomen voor een ander project , de grote broer van de monster T is nu ook in mijn bezit

Angel... Cool
Naar boven

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2017 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zonder de hulp van WECB www.Wecustomizebikes.com was dit project nooit zo ver gekomen
update foto's

de wielset was er al wel maar de naaf liep niet goed , maar wou en zou perse die naaf in gaan rede is t geluid Laughing

https://www.youtube.com/watch?v=uDgc8PhTJlU

Naar boven
Hotsnail

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2017 9:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt goed! Fiets ziet er super uit zo, hoe rijd 'ie?

BerichtGeplaatst: Za Feb 11, 2017 2:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hotsnail schreef:
Klinkt goed! Fiets ziet er super uit zo, hoe rijd 'ie?

geen idee hij lijkt af maar is nog niet zo , nog niet (echt) op gerede alleen 1 keer op de rode wielen

kan je vertellen 26 kilo aan fiets maar dat merk je niet als je pedalt , hij zit behoorlijk geplakt aan de ondergrond , probeerde bunny hop maar dat wilt nie echt lukke die demping pakt dat allemaal op , of ik moet naar de sportschool
Laughing
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Showroom Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: