Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

GOGV 2016 - Zondag 10 april 2016 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Vr Apr 15, 2016 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Opvallend dat degene die voor mij rijden nogal vaak op de onverharde paden gereden hadden. In die zin hadden wij hetzelfde idee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
bert

BerichtGeplaatst: Do Apr 28, 2016 4:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Uit de feedback heb ik twee verbeterpunten gedestilleerd:
1. Niet filteren in de track, maar alle trackpunten opsturen. Te weinig detail en daardoor zijn meerdere koereurs fout gereden.
2. Niet op de zondag van P-R, maar een week later op de zondag van de AGR.

Aldus besloten.
Kruis zondag 16 april 2017 maar alvast in je agenda af. Vanaf de herfstvakantie ga ik weer puzzelen voor een nieuwe rit, waarbij je weer twee keer de Gelderse Vallei mag kruisen, een keer van de Utr. Heuvelrug naar de Veluwe en een keer van de Veluwe naar de Heuvelrug.
Als iemand nog een vergeten spoorwegtracé weet, dan houd ik me aanbevolen.
bert

BerichtGeplaatst: Di Okt 25, 2016 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bert schreef:
Uit de feedback heb ik twee verbeterpunten gedestilleerd:
1. Niet filteren in de track, maar alle trackpunten opsturen. Te weinig detail en daardoor zijn meerdere koereurs fout gereden.
2. Niet op de zondag van P-R, maar een week later op de zondag van de AGR.

Aldus besloten.
Kruis zondag 16 april 2017 maar alvast in je agenda af. Vanaf de herfstvakantie ga ik weer puzzelen voor een nieuwe rit, waarbij je weer twee keer de Gelderse Vallei mag kruisen, een keer van de Utr. Heuvelrug naar de Veluwe en een keer van de Veluwe naar de Heuvelrug.
Als iemand nog een vergeten spoorwegtracé weet, dan houd ik me aanbevolen.

het wordt nog een week later. Na langdurig onderhandelen met de organisatie Bikepacking.be van Gunther Desmedt schuift GOGV 2017 een week op naar zondag 23 april. Op zondag 16 april kun je meerijden op de Belgische DUOdiagonaal tussen Virton en Oostende. Dit topic zal binnenkort sluiten en er zal een nieuw topic geopend worden.

Er is alweer nieuwe ongebruikte rail-trash gevonden!

Hier verder:
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?p=675696#675696
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6

Ga naar: