Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

BMX Tilburg e.o. ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirt / Street
Auteur Bericht
Hufmeur

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2016 12:09 pm    Onderwerp: BMX Tilburg e.o. Reageer met quote

Goeiemiddag,

Ik ben max (22) recent naar Tilburg verhuisd en opzoek naar mensen die park/street/dirt BMXen.
Hoop hier wat mensen te vinden, samen rijden is leuker Smile

groeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Rens

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2016 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kom zelf uit Hulsel fietste een aantal jaar geleden veel op de hellentrails in Goirle. Nu heb ik trails in Hulsel. Ken wel redelijk wat bmxers uit tilburg je kunt me een prive bericht sturen. In de reeshof liggen ook trails weet zo niet wat de huidige staat daarvan is.
Flippie

BerichtGeplaatst: Di Mei 10, 2016 9:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Daar waren ze vorige week aan het scheppen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Hufmeur

BerichtGeplaatst: Wo Mei 11, 2016 8:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oké, ja ben gisteren even langsgefietst ziet er wel goed uit. Was niemand op dat moment maar zal vast wel mensen tegenkomen dan! Thanks
Naar boven
Hufmeur

BerichtGeplaatst: Do Mei 26, 2016 10:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Druk bezig geweest met schuiven en scheppen, volgend weekend gaan ze weer aan de gang. Zeker te moeite waard om langs te rijden! Als de lijnen klaar zijn zal ik een fotootje posten.
Naar boven
submoave

BerichtGeplaatst: Wo Sep 14, 2016 1:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Hufmeur!

Kom zelf uit Breda, 32 jaar en het bmxen weer opgepakt. Ben alle kleine parkjes in Breda aan het afstruinen. Mocht je een keer willen meeten dan hoor ik t wel!

Cheers
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirt / Street
Pagina 1 van 1

Ga naar: