Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Titanium bouten, waar te krijgen??? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Urnyke

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2004 9:06 pm    Onderwerp: Re:Titanium bouten, waar te krijgen??? Reageer met quote

HIer een foto van de bitjes:
Gehard en vlakgeslepen met een vrijloophoek voor een makkelijk lossing.
Dit zijn de maten:2/2,5/3/4/5/6/8/10mm inbus

De aluminium inbusbout om een derailleur mee aan het frame vast te zetten: 4,1 gr ipv de origenele van 19,6 gram. De braampjes onderin zijn is het 6-kantige gat dat erin is gestoken

Dit is de inbus van de titanium bout die in een ander mailtje staat. Omdat deze 7 mm diep is heb ik denk ik tussendoor wel weggeboord. Deze braampjes zijn dan kei hard (koud vervormd?)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ninko

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2004 9:35 pm    Onderwerp: Re:Titanium bouten, waar te krijgen??? Reageer met quote

ok zo dus. Zal het eens proberen. Worden zo "normale" imbus bouten ook gemaakt of worden die gegoten ofzo?? jah gegoten lijkt me trouwes niet want dat is niet sterk genoeg tegen harde klappen enzo.
Worden ook gefreest dus. maar hoe?

Ninko.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Urnyke

BerichtGeplaatst: Vr Jul 30, 2004 10:40 pm    Onderwerp: Re:Titanium bouten, waar te krijgen??? Reageer met quote

Wat denk je van koudvervormen oftewel forceren. Dan blijven alle molecuulketens intact wat weer sterkte geeft. En omdat het materiaal koud wordt vervormd komen er extra spanningen in het materiaal wat weer extra sterkte geeft, en de rek neemt dan over het algemeen af!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Bracket

BerichtGeplaatst: Za Jul 31, 2004 9:36 pm    Onderwerp: Re:Titanium bouten, waar te krijgen??? Reageer met quote

Aan wat voor bedrag moet ik denken om bij jouw een stel titanium pedaal asjes te laten maken als je dat zou willen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
tomaz

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 18, 2016 7:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oud topic, maar voor wie nog interesse heeft. titanium bouten zijn tegenwoordig ook NL te bestellen. Ik bestel zo op www.biketweaks.com Niet duur en goede kwaliteit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: