Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

DH transition te koop ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill / Freeride / Slopestyle
Auteur Bericht
larsfelis

BerichtGeplaatst: Di Mrt 08, 2016 2:30 pm    Onderwerp: DH transition te koop Reageer met quote

Deze transition 450 is zo goed als nieuw bevat slechts een paar tekenen van gebruik. heb hem zelf samengesteld, nieuw koste hij +- 8000 euro. ik heb er Hydraulische remmen van op opgelegd die verstelbaar zijn naar grote van de hand. als achtervering ligt er een Fox in en van voor heb ik een rockshox boxxer van 200mm. Als stuur heb ik een carbon stuur van Easton. ik heb er ook zeer goede cranks, SAINT's van shimano net als mij derailer die ook van shimano is maar van XT deore lijn. banden en velgen zijn van maxxis zoals u op de foto's kan zien. zoals je ziet ligt er alleen topmateriaal op de fiets.
ENKEL SERIEUZE REACIES
ik doe de fiets met pijn in mijn hart weg vanwege gezondheidsproblemen.
Vraagprijs liefst 1800,00 Eur
er kan eventueel onderhandeld worden
voor foto's kijk :
http://www.2dehands.be/fietsen/fietsen/mountainbike-atb/downhill-bike-279145747.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Smittie

BerichtGeplaatst: Di Mrt 08, 2016 2:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

1 keer was niet genoeg??
http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=64167
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill / Freeride / Slopestyle
Pagina 1 van 1

Ga naar: