Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

GR5 stukje 5 t/m 9 mei ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping
Auteur Bericht
theritz

BerichtGeplaatst: Ma Jan 18, 2016 12:33 pm    Onderwerp: GR5 stukje 5 t/m 9 mei Reageer met quote

Ik wil als beginnend bikepacker een eerste paar dagen lange trip doen. België is daarvoor geschikt, en uitdagend genoeg voor mij met rigid fiets en één verzetje.
Doel is genieten dus de reis is de bestemming en ik heb geen idee hoeveel km's ik per dag ga doen. Maar 50 moet wel lukken Very happy en verder kamperen waar het mooi is en de buurt verkennen. Rond Hasselt de GR5 op en dan richting Luxemburg.

Iemand die van hetzelfde 'kaliber' is als ik en die het leuk vindt mee te gaan? Alleen vind ik niet heel leuk plus is het fijn om elkaar als backup te hebben als er wat fout gaat.

Impressie trip is hier te vinden:
http://www.bikepacking.com/routes/cycling-the-gr5-belgian-ardennes/

Ik heb in principe nu 5 t/m 9 mei vrij hiervoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
marx504

BerichtGeplaatst: Do Jan 21, 2016 10:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooie route, dat zeker. Nog niet iets voor mij maar je gaat daar vast genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
suravida

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2016 5:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hm, interessant toch wel.... Ben zelf bezig om later deze zomer een TransVogezen trip te gaan doen op de Krampus (wel 1x10 dan) in 7 dagen met minimale uitrusting.
Maar een stukkie België is als voorbereiding ook wel leuk misschien. Ben al wel een keer over de weg van Antwerpen naar het Mullertal gereden, maar onverhard is ook wel leuk.
Ik ga nog eens nadenken en vooral kijken hoe het thuisfront er over denkt Laughing (Heb dit jaar al 2 Vogezen trips in de agenda staan)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
theritz

BerichtGeplaatst: Ma Jan 25, 2016 5:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Denk er maar ff over Smile de route is klaar, 200km start in Maastricht en stoppen in plaatsje in Luxemburg en dan met de trein terug (dat is wel een flinke rit trouwens)

Voor mij is het de eerste keer elke dag fietsen dus ik heb geen idee hoe het gaat. Dus wat ik al zei: de rit is de bestemming. Overigens ga ik wel kamperen ergens waar het kan. Tentje mee dus!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping
Pagina 1 van 1

Ga naar: