Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Flat Pedals? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Auteur Bericht
Giela

BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2015 12:37 pm    Onderwerp: Flat Pedals? Reageer met quote

Goedemiddag!

Voor de Enduro ben ik opzoek naar een goede set Flat Pedals. Ik heb ervaringen met de Bennies van Specialized zelf maar zijn er (goedkopere) alternatieven?
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Flippie

BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2015 3:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb wel met die van bbb gereden maar die kan je na een jaar weggooien, en dan zijn bennies niet zo duur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2015 5:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn top 5 ziet er ongeveer zo uit:
1 E13 LG1
2 Hope F20
3 Superstar components nano
4 Shimano Saint
5 Spank
De E13, s hebben super grip en spincontrol.
Hope is net zo grippy en super mooi.
Superstars hebben gewoon een prijs kwaliteit verhouding als geen andere.
Shimano is verassend goed qua grip en kwaliteit.
De Spanks zien er goed uit en zijn in vele kleuren en ook erg goed.
Dit zijn allemaal geen goedkope pedalen maar wel waar voor je geld.
moet het echt goedkoop kijk dan eens naar welgos of de Superstars.
de lachende derde

BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2015 8:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DMR Vault, niet goedkoop maar wel bizar veel grip en ze houden het bij mij al bijna 3 jaar uit.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
morin

BerichtGeplaatst: Za Okt 31, 2015 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, DMR Vault it is!
Wat een geweldige pedalen, zeker niet goedkoop gaan we lang mee zijn ligt en een enorm platform!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Satanhimself

BerichtGeplaatst: Ma Nov 02, 2015 3:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DMR vault is inderdaad "DE SHIT!" Heb ze inmiddels op elke fiets zitten die ik heb. Die shimano saints heb ik ook gehad maar waren binnen no time krom. De DMR vault zijn wel prijzig maar de spare parts zijn spotgoedkoop.
joddi

BerichtGeplaatst: Di Nov 03, 2015 10:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Saints zijn niet slecht maar hebben een vrij klein platform, voor XC/Trail prima geschikt. Voor park of trails die ruig zijn vind ik een groter platform met meer grip fijner zoal DMR Vaults of Spank Spikes welke ik nu heb net zo fijn als de DMR's maar hebben een lager profiel.

Naast wat goedkope DMR v8 en andere budget pedalen geen ervaring, wat mij betreft zijn goede pedals een van de belangrijkste onderdelen op mijn bike.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
vinay

BerichtGeplaatst: Wo Nov 04, 2015 11:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

DMR Vault lijken me fijne pedalen. Ik heb zelf eigenlijk prima ervaringen met de Wellgo B-54 (of welk merk er dan z'n logo op wil zetten). Lekker concaaf, lekker groot en doordat ze datzelfde extrusieprofieltje voor zoveel van hun pedalen gebruiken, hoeft het ook niet zo duur te zijn. Ik heb de Pedaling Innovations Catalyst in pre-order. Dat lange platform lijkt me wel fijn. Als dat zo goed bevalt als ik verwacht, heb ik wellicht een paar Wellgo's in de handel Smile.

Ik heb ook de Animal BPE (best pedal ever) op m'n MUni (mountain unicycle). Daar sloop ik nogal lagers mee dus het concept van glijlagers leek me wel fijn. Nou, die houden dus niet van modder en lopen dan vast (en schroeven zich dan dus los). Laatst wilde ik toch rijden en heb toen maar een vetspuit meegenomen. Elk half uur moesten ze open en doorgesmeerd worden. Die moet je dus niet nemen Wink.
Naar boven
BigHitRider

BerichtGeplaatst: Vr Nov 06, 2015 6:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

+ 1 voor de spank spikes!

Was niet tevreden over de wellgo's op mn 2e hands gekochte fiets.
Dus kocht in l2a een paar spikes, echt een wereld van vershil@

En super service ook van de mensen bij spank, reed in de eerste week een as krom (vol op een steen landen kunnen maar heel weinig pedalen tegen volgens mij), maar daar kwam ik pas thuis achter.

Spank gemaild en foto's en video gestuurd en had na een week een nieuw setje titanium Assen in de bus ( met een kleine bijbetaling).
En door een foutje bij de distributie zat er ook een set stalen Assen in, netjes gemeld bij spank, en terug sturen was teveel gedoe vonden ze, dus die liggen nu mooi als reserve.
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tripod

BerichtGeplaatst: Za Nov 07, 2015 1:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zelf erg goede ervaring met de Nukeproof pedalen, tegenwoordig de Nukeproof Horizon en Electron. Daar glijd je echt niet meer vanaf in combinatie met bijvoorbeeld FiveTen/Teva
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Pagina 1 van 1

Ga naar: