Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

TREK DIESEL 2004 - krijgt nieuw leven ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Showroom
Auteur Bericht
: Diesel-Powered :

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2015 11:07 pm    Onderwerp: TREK DIESEL 2004 - krijgt nieuw leven Reageer met quote

heb vorig jaar zomer een trek diesel gekocht via marktplaats
voor mij zag ie der erg mooi uit maar toen geen verstand van zaken ,dus al vrij snel na aankoop kwamen de eerst probleempjes te voor schijn
ik had de keus om m weer door te verkopen maar dat vind ik niet netjes aangezien ik t ook een beetje zuur vond

dus ben voor de andere optie gegaan

nieuwe eigenaar nieuwe onderdelen , dus zo doende ben ik stukje bij beetje dingen gaan vervangen eerst een nieuwe derailleur pad maar ja fiets uit 2004 die maar een jaar in productie is geweest ga daar maar een pad voor vinden nergens te vinden kwam een frans bedrijf tegen die maken ze op aanvraag SoShangers zonder hun had ik geen bruikbare fiets gehad nu

toen dat geregeld was kwam ik in contact met de mensen van WECB WE customize bikes
en via daar ben ik gaan upgrade hun hebben me met alles geholpen en t 1 en andere echt custom maat werk te maken
de achter as is van 20mm naar 12 mm gemaakt door WECB weer een ding waar me bike niet zonder kan 20mm hubs worden niet meer gemaakt

genoeg gepraat meer info kan altijd hier een foto van hoe ik me bike kocht of kijk mijn bike of profiel ,ik ben nieuw hier en niet bekend met forums dus even zien hoe alles werkt

stickers er af

meer fotos volgen nog ik ga morgen denk even een paar mooie fotos maken , alleen t frame de remset en de zadelpen en de achterdemper zijn nog t zelfde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Za Mrt 21, 2015 11:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nice hier hou ik van leuk project succes ermee en vooral veel plezier!

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2015 5:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Flip van Veen schreef:
Nice hier hou ik van leuk project succes ermee en vooral veel plezier!

zo juist even nieuwe fotos gemaakt aleen t zadel en zadel pen moeten nog worden veranderd en daar na kleine dingetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Lars TB

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2015 9:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gaaf! Mooie klassieker! Zal nog heel behoorlijk werken en is misschien zelfs wel een moderne demper waard!

Rond vork?
Naar boven

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2015 10:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lars TB schreef:
Gaaf! Mooie klassieker! Zal nog heel behoorlijk werken en is misschien zelfs wel een moderne demper waard!

Rond vork?

Hehe ja dat zeker kon voor de Magura vork helaas geen spare parts meer krijgen om m te laten servicen , Helaas pinda kaas

dus inderdaad heb een nieuw vorkje der in ,en qua demper die er achter in zit die doet t nog super , nieuwere modelle hebbe dat lkkre geluid niet meer Pttttjssss

ik zet er binnekort nieuwe foto op Dribble Dribble Dribble
Naar boven

BerichtGeplaatst: Di Mrt 24, 2015 11:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zoals beloofd hier wat nieuwe fotos Very happy

[img] http://i945.photobucket.com/albums/ad295/KORPEL/Bike%20project/P1040251.jpg

[/img] http://i945.photobucket.com/albums/ad295/KORPEL/Bike%20project/P1040248.jpg

als je de fotos door klikt zie je meer fotos tis een album alleen met me fiets

Een hele waslijst aan veranderingen en nieuwe onder deelen maar ben nog niet klaar deze week nieuw zadel en zadelpen als t goed is daar na een nieuwe rem set en dan zie ik wel weer Work in progress
Naar boven
ratty

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2015 8:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

Surprised die is VET geworden
be 1woodbumble(2005)verkocht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2015 12:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hijs nog niet af hoor Laughing wil nog een paar dingen der aan veranderen mischien t frame opnieuw laten spuiten maar en nieuwe remset , seatpost en zadel zijn nu al veranderd
Naar boven
ratty

BerichtGeplaatst: Zo Apr 05, 2015 8:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je bent al goed bezig. Keep It up Evil
be 1woodbumble(2005)verkocht
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker

BerichtGeplaatst: Wo Apr 08, 2015 2:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nieuw zadel . Fizik zeak en nieuwe carbon zadelpen en race face frame protector ,weet iemand onderdeele tegen chainrub ? ooit wat voor gezien soort kralen voor om je kabel maar kan t nergens meer vinden
Naar boven

BerichtGeplaatst: Wo Okt 14, 2015 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

beetje bij beetje word me project steeds beter naar mijn eigen voorkeur vast niet het beste voor race maar ik bouw me eigen dream machine de bandjes verandere denk nog wel vind het iets te fancy maar niet verkeerd
afgelopen week een Monster T op de kop getikt waar ik Heeeuul erg blij mee ben want zon boxxer vorkje zag er maar wat lullig uit op zon tank van een fiets

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Showroom
Pagina 1 van 1

Ga naar: