Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Steun mijn crowdfundingactie ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Auteur Bericht
tHe shArk

BerichtGeplaatst: Do Mrt 05, 2015 9:22 am    Onderwerp: Steun mijn crowdfundingactie Reageer met quote

Wat doe je aan het begin van een nieuw jaar? Juist, je bucketlist nog eens kritisch bekijken.

En daar stond hij nog steeds op nummer 1 en onvoltooid: ‘De Megavalanche rijden’. Al 10 jaar staat dit downhill mountainbike evenement bovenaan mijn wensenlijst en nooit kwam het ervan. Maar 2015 wordt het jaar dat ik deze wens in vervulling zal laten gaan. En daarvoor heb ik jouw hulp nodig!

Wat ga ik doen?
Ik stap uit mijn comfort zone en stel me kwetsbaar op met een crowdfunding project om mijn droom waar te maken.
http://www.dreamordonate.nl/1488-launch-my-summer-avalanche
Voor de mensen die het begrip crowdfunding niet kennen, lees hier wat het precies inhoudt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Crowdfunding
Zoals je misschien weet rij ik zelf al zo’n 12 jaar in Europa naar diverse mountainbike parken om te freeriden en downhillen. Aangezien Nederland hiervoor niet uitgerust is (lees: geen noemenswaardige berg heeft), zoek ik vaak mijn adrenalineshot over de grens. Aangezien ik dit jaar al 33 ben als de wedstrijd wordt gereden, beginnen de jaren voor een downhiller wel te tellen! Geen uitstelgedrag meer dus, maar gewoon doen!

Wanneer is die wedstrijd?
Op 12 juli 2015 zal de Megavalanche weer gereden worden en ik wil er tussen staan bij de start in de sneeuw! Om hier aan mee te kunnen doen, is 1 van de wedstrijdregels dat je mountainbike maximaal 3 jaar oud is. Dat betekent investeren in goed materiaal.

De reis en het verblijf zal ik zo goedkoop mogelijk houden, want ik ga met mijn zonnige camper lekker op een camping in de buurt staan. Op die manier kan ik mijn financiën zoveel mogelijk toespitsen op de wedstrijd.
Als (noodgedwongen) startend zelfstandig ondernemer zijn mijn financiën het afgelopen jaar in mijn werkende toekomst geïnvesteerd. Uiteraard heb ik nog een appeltje voor de dorst en natuurlijk zal ik zelf een flinke duit in het Megavalanche zakje doen. Daarmee is de reis, het verblijf, de inschrijfkosten en een deel van de materialen gedekt. Kijk voor mijn exacte financiele plaatje en uitleg over mijn mountainbike op mijn pagina. http://www.dreamordonate.nl/1488-launch-my-summer-avalanche

Wat is de Megavalanche?
Megavalanche is een downhill mountainbike marathon evenement waarbij je mentaal en fysiek op de proef wordt gesteld. Het 30 kilometer lange parcours begint op de besneeuwde top van de Pic Blanc (3300 m) bij Alpe D’Huez en daalt af naar de groene weiden van het dal bij Allemont (720m), met een negatiefverschil van ongeveer 2500 hoogtemeters.

Bekijk hier een filmpje over de Megavalanche (http://iturl.nl/snbdM-)
Bekijk gelijk op mijn crowdfundingsite http://www.dreamordonate.nl/1488-launch-my-summer-avalanche de leuke beloningen die je kan krijgen in ruil voor je donatie.
Ik zou het top vinden als jij mij voor een klein deel wil steunen in het waarmaken van mijn droom en uiteraard staat daar een leuke beloning tegenover! De actie duurt maar 30 dagen en de beloningen zijn beperkt, dus wees er snel bij!

Greetz,

Nick Wunderink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
vinnycorleone

BerichtGeplaatst: Do Mrt 05, 2015 12:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lache, de Mega. Ik doe dit jaar ook mee.
Hier kun je om geld vragen dus? Handig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
tHe shArk

BerichtGeplaatst: Do Mrt 05, 2015 12:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het valt altijd te proberen toch. Ik was er nogal sceptisch over maar ik zit er echt van te kijken hoeveel er nu al gedoneerd is.
Ik begin weer vertrouwen te krijgen in de goedheid van de mens Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
illuminatastigmata

BerichtGeplaatst: Do Mrt 05, 2015 3:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik werk nog even door als je het niet erg vindt.
Smittie

BerichtGeplaatst: Do Mrt 05, 2015 9:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dus wel geld voor verschillende parken maar hier niet voor?
Misschien prioriteiten stellen ipv hier lopen bietsen....
Naar boven
mool

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 06, 2015 11:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dus of ik even aan jouw vakantie en fiets wil meebetalen?

De logica ontgaat mij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
BIGM

BerichtGeplaatst: Za Mrt 07, 2015 4:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Neem een krantenwijk erbij...
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Za Mrt 07, 2015 5:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Denk dat ik ook n crowdfundingsactie ga starten want ik wil graag een Teus CF iedereen die me geld geeft mag 10min naar de bike komen kijken of ermee op de foto.
Ik voel een groot succes aankomen!

Maar wie niet waagt wie niet wint!
Succes!
Christiaan

BerichtGeplaatst: Ma Mei 18, 2015 3:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En sinds wanneer moet je bike max 3 jaar oud zijn? Er rijden bikes mee can zeker 10-15 jaar oud. En heb je ueberhaupt al je inschrijing geregeld, meestal rond 15 jan geopend en heel snel vol
Naar boven
Twijg

BerichtGeplaatst: Wo Mei 20, 2015 7:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, die regel kan ik ook nergens ontdekken. Lijkt me ook volstrekt niet te controleren. Overigens; als iemand mij wil sponsoren, PB me! Ik neem een stukje Alpe d'Huez voor je mee in ruil (vanaf 50 euro Very happy )

Christiaan schreef:
En sinds wanneer moet je bike max 3 jaar oud zijn? Er rijden bikes mee can zeker 10-15 jaar oud. En heb je ueberhaupt al je inschrijing geregeld, meestal rond 15 jan geopend en heel snel vol
Naar boven
pitch

BerichtGeplaatst: Zo Jul 05, 2015 6:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Precies toch nog altijd veel mensen die graag commentaar geven op andere hier op dit forum . In plaats van iets positief te vertellen. Mocht het lukken om zo zijn geld voor zijn reis binnen te halen, waarom niet. @ shark: succes en hou ons op de hoogte hoe het is geweest.
Naar boven
BIGM

BerichtGeplaatst: Di Okt 06, 2015 8:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En ondanks het opgehaalde geld hierna nooooooit meer iets gehoord van Nico Wunderink... Slechte reclame voor jezelf.
Flippie

BerichtGeplaatst: Wo Okt 07, 2015 5:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

ff zoeken en dan

http://www.yfairproductions.nl/#!En%20zo%20eindigde%20de%20Megavalanche%20na%20onze%20crowdfunding%20campagne/c3wn/55a7fa660cf25466c2a1fdae

maar het was wel netjes geweest om hier dan ff iets te melden
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Pagina 1 van 1

Ga naar: