Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Bikeparks Pra Loup, Montclar en Les Orres ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks
Auteur Bericht
LeftyB

BerichtGeplaatst: Ma Aug 10, 2015 2:31 pm    Onderwerp: Bikeparks Pra Loup, Montclar en Les Orres Reageer met quote

deze zomer in de 3 parks geweest

Pra Loup is leuk, leuke tracks niet echt super moeilijk maar zeker de moeite waard
lekker cafe naast de lift en onderdelen te koop in de winkel aan het einde van de promenade en in Barcelonette beneden in het dal
Ook kan je fietsen huren en deze waren allemaal nieuw !

Montclar is zeker erg cool niet teveel tracks maar lastiger dan Pra Loup, zeker de zwarte piste onder de lift.....
ze noemen het enduro maar tis gewoon downhill zonder de sprongen dan zeker op de rode pistes
wel een verhuur shop maar ik zag geen losse onderdelen en lekker rusten bij de 2 barren bij de lift

Les Orres was super cool veel tracks van verschillende niveaus veel verhuur en een winkel war je alles kan kopen aan onderdelen en kleding ik had een probleem met mijn achterwiel en de monteur van de verhuur hielp me alsof het zijn fiets was kon ik weer lekker biken, en dronken we na de testrit een biertje, goeie gozer !!!
Veel horeca maar ja het is ook een lelijk frans skidorp....

ik zat in Barcelonette op de camping Rio Clar en Les Orres was een uur rijden, Montclar een half uur
Het is wel ruim 1200 km rijden maar de moeite waard
ik ben met mijn zoon gegaan,13 jaar en rijd voor t eerst downhill, rijd net een jaartje op de mtb.... en dus ik heb niet alle routes kunnen rijden ivm te moeilijk en nog te weinig techniek, hij heeft ook aardig wat te lijden gehad maar het was erg leuk !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks
Pagina 1 van 1

Ga naar: