Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

The end or a new beginning? Dirt #159 The Last Run ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Auteur Bericht
DESL

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2015 11:25 am    Onderwerp: The end or a new beginning? Dirt #159 The Last Run Reageer met quote

Het is nu helaas een feit, Dirt mag. stopt na 18 jaar en 159 uitgaven met de print versie!
Ze gaan uiteraard digitaal verder maar het blijft jammer.

Bedankt Dirt voor al die jaren tastbaar lees plezier thuis en on the go,
naar mijn mening het beste blad over onze "scene" wat ik ooit in mijn vingers heb gehad en zal hebben.

Thanks Dirt! Arms wide open
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Christiaan

BerichtGeplaatst: Ma Mei 25, 2015 7:51 pm    Onderwerp: Re: The end or a new beginning? Dirt #159 The Last Run Reageer met quote

DESL schreef:
Het is nu helaas een feit, Dirt mag. stopt na 18 jaar en 159 uitgaven met de print versie!
Ze gaan uiteraard digitaal verder maar het blijft jammer.

Bedankt Dirt voor al die jaren tastbaar lees plezier thuis en on the go,
naar mijn mening het beste blad over onze "scene" wat ik ooit in mijn vingers heb gehad en zal hebben.

Thanks Dirt! Arms wide open

T was de laatste jaren toch al minder, vond ik, helaas, en laatste nummer..... Not my cup of tea... RIP
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
fucalot

BerichtGeplaatst: Di Mei 26, 2015 1:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

inderdaad, ik begon het ook minder en minder te apprecieren, laatste editie hoefde voor mij ook al niet meer, jammer... ooit met veel plezier gelezen en honderden keren terug door gebladerd
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Di Mei 26, 2015 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

fucalot schreef:
inderdaad, ik begon het ook minder en minder te apprecieren, laatste editie hoefde voor mij ook al niet meer, jammer... ooit met veel plezier gelezen en honderden keren terug door gebladerd

Precies, maar enkele van de laatste edities heb ik nog niet eens helemaal doorgebladerd. Werd minder toen ze van per 2 naar per maand gingen vond ik
Naar boven
DESL

BerichtGeplaatst: Wo Mei 27, 2015 10:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Altijd jammer, voor de meeste was het glas half vol.
Voor sommigen is die altijd half leeg.

Remember the good times, not the bad!
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Pagina 1 van 1

Ga naar: