Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Ervaringen straps (pedalen)? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Auteur Bericht
urban waste

BerichtGeplaatst: Zo Apr 26, 2015 5:22 pm    Onderwerp: Ervaringen straps (pedalen)? Reageer met quote

Ik gebruik mijn fixed gear als woon-werk fiets en heb er spd-pedalen opzitten die ik nog over had van mijn MTB (op de MTB rij ik met platform pedalen). Het idee vast te zitten vind ik wel prettig op een doortrapper, maar er kleven ook wat nadelen aan spd:
-alleen met spd schoenen te gebruiken (ik pak in de pauze wel eens de fiets en gebruik dan de spd als plarform (niet ideaal) en ben te lui om schoenen te wisselen
-Als er sneeuw ligt (gebeurt uiteraard niet heel vaak Wink) dan vind ik het juist prettig om niet vast te zitten.

Vandaar dat ik wel eens aan straps denk. Heeft iemand daar ervaringen mee? Ik heb heel vroeger wel eens met toeclips gefietst en die ervaring was niet heel positief (hoop geklooi en gezoek om erin te komen).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Pagina 1 van 1

Ga naar: