Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Ergon GX1 handvaten. ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Auteur Bericht
Tuup J

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2015 3:31 pm    Onderwerp: Ergon GX1 handvaten. Reageer met quote

Hallo,

zijn er bikers die toevallig ervaring hebben met deze handvaten?
In de loop der bike jaren heb ik toch al wat crashes gehad, altijd op je handen opvangen waardoor mijn linker pols toch wat minder sterk is geworden en deze ook nogal kan kraken. Tijdens het biken kan ik ook nogal wat last krijgen van deze pols, alsof ik met links wat meer onderuit gezakt het handvat vast heb vergeleken met rechts. Nu stoort me dit nog niet mega erg, maar als ik het kan voorkomen, graag. Zouden deze handvaten me genoeg ondersteuning kunnen geven om mijn pols te verlichten?

Ik zou ook voor een polsbeschermer kunnen gaan, maar denkend aan de zomer en dan zo'n jeukend bandje om, weinig interesse in.

Thanx alvast!
illuminatastigmata

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2015 4:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geen fan van de Ergon grips. Vrij hard vind ik ze.Zelf regelmatig last van een slapende rechterhand.
Ik had laatst de handlebar van Fouriers in mijn hand.(prototype, nog niet op hun website...) Deze is op de uiteinden licht omhoog gezet zodat je palm meer wordt ondersteund. Hier een plaatje van PB, genomen in Taipei. Moeilijk zichtbaar op de foto, in real-life zag het er veelbelovend uit.
Het prototype was gemonteerd op een Pilot met ESI grips erop. Dubbelprettig.
Let wel op, niet te gebruiken icm Lock Ons, maar alleen met vervormbare grips als bijvoorbeeld de ESI. Die overigens MUURVAST zitten.

Smittie

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 25, 2015 8:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb zelf deze:
http://www.chainreactioncycles.com/mobile/nl/en/clarks-ce-212-ergonomic-grips-lock-rings/rp-prod120246

Vroeger had ik vaak last van mn handen en polsen, sinds ik ergonomische hadvatten rijd heb ik daar amper last van.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Onderdelen & accessoires
Pagina 1 van 1

Ga naar: