Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Zoektocht naar Enduro Club ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Auteur Bericht
MaximumOfBass

BerichtGeplaatst: Zo Mrt 22, 2015 11:53 pm    Onderwerp: Zoektocht naar Enduro Club Reageer met quote

Beste mtb'ers,

Na enkele jaren stil gelegen te hebben na een serieuze valpartij en de keuze voor voetbal als sport als gevolg hiervan begint het toch serieus te kriebelen om terug naar mijn oude geliefde sport terug te keren.

Ik weet van vroeger dat mijn stijl van rijden heel kort tegen het downhill aanligt met als verschil dat ik ook graag nog eens de berg kan oprijden dus vandaar dat ik mezelf terug vind in het enduro/all-mountain. Verder zou ik ook graag de bergen in het buitenland gaan verkennen, al zal dat pas zijn als mijn fysiek terug op peil is.

Nu was mijn vraag of er eigenlijk clubs zijn die specifiek trainen/afspreken/.. zoals er wielerclubs voor wielrenners en xc-rijders zijn? De reden waarom ik dit vraag is omdat er in mijn vriendenkring eigenlijk niemand geïnteresseerd is in mtb'en en ik hierdoor bang heb dat ik niet veel zou rijden omdat het dan toch altijd alleen zou zijn (wat af en toe eens fijn is, maar niet altijd) en het fijn is om mensen te leren kennen die dezelfde passie delen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen in deze zoektocht! Help

Mvg,
MaximumOfBass
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tuup J

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 23, 2015 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hello,

check onze site/fb page, worden vaker ritjes georganiseerd waar een aantal mensen bij kunnen aansluiten, vol=vol wel, dus snel zijn.

De foto's spreken voor zich.
www.trailhunters.be

Cheers,
Jeroen.
MaximumOfBass

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 23, 2015 6:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ga jullie pagina zeker in het oog houden en wanneer ik mijn bike heb (moet nog eentje kiezen Confused en kopen + bescherming) en ik terug fysiek heb ga ik zeker eens mee komen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Di Mrt 24, 2015 1:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Enduroclub Broken Bicycle Club, naast fietsgroep ook een team met enduro rijders.

http://www.jammin.be/bbc/
https://www.facebook.com/teambbcenduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Pagina 1 van 1

Ga naar: