Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Cannondale Jekyll / Claymore ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Auteur Bericht
thomasvannoten

BerichtGeplaatst: Ma Dec 22, 2014 8:23 pm    Onderwerp: Cannondale Jekyll / Claymore Reageer met quote

Iemand ervaring met de Cannondale Jekyll of claymore (=vroegere editie van de jekyll veronderstel ik)? Of iemand die er een mening over heeft? Graag zou ik het horen want ben op zoek naar een nieuwe (goede 2dehands) enduro mountainbike...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
thomasvannoten

BerichtGeplaatst: Wo Dec 24, 2014 1:03 pm    Onderwerp: iemand? Reageer met quote

Niemand een mening over de enduro bike van Jerome Clementz?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
freeko

BerichtGeplaatst: Wo Dec 24, 2014 1:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn mening is dat ik niet van fietsmerken hou die speciale(op maat gemaakte) dempers gebruiken. Ik wil zelf kunnen upgraden of dingen kunnen wisselen als er iets stuk is.

Denk dat een Jekyll een zeer potente en goede enduro bike is....heb zelf een ouder type gehad...alleen niet mijn ding( net als een specialized met hun eigen demperopname)
Naar boven
thomasvannoten

BerichtGeplaatst: Wo Dec 24, 2014 2:01 pm    Onderwerp: jekkyl Reageer met quote

Ik denk dat dit ook best een goede enduro bike is. Cannondale maakt toch best goede fietsen. Maar inderdaad zo'n eigen ontworpen achtervering is ook wel het gene dat me tegenhoud. Ander optie is de Canyon strive 2012.
Naar boven
Fat And Furious

BerichtGeplaatst: Za Jan 31, 2015 9:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind het een geweldig ding. De Claymore is overigens het grotere broertje met meer veerweg.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Pagina 1 van 1

Ga naar: