Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Regenbroek, short of 3/4? ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Di Okt 21, 2014 2:30 pm    Onderwerp: Regenbroek, short of 3/4? Reageer met quote

De herfst met regen en modder komt binnen gewaaid.
Trek ik een regenshort of regen 3/4 aan?

Iemand ervaring met een van of beide?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
MrUnlimited

BerichtGeplaatst: Di Okt 21, 2014 4:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou een boerka doen! Shocked Ik heb zelf een broek van Troy Lee met afritsbare pijpen zodat het een lang broek is in de koude maand en een short in de zomer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
de lachende derde

BerichtGeplaatst: Di Okt 21, 2014 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maloja regenshort en gewone beenstukken. Moet ik wel bij zeggen dat die broek na een jaar niet meer waterdicht was maar de vraag is of je dat mag verwachten van iets wat zo mishandeld wordt als een mtb broek.

Endura maakt ook mooie regenshorts voor een goeie prijs, denk dat ik die komend kutweerseizoen eens ga proberen.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
winnfield

BerichtGeplaatst: Di Okt 21, 2014 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ixs heeft verder goed betaalbare waterdichte shorts. Royal racing (duurdere) waterdichte shorts en pants. Ik ga zelf de pants testen komende winter.
Sir Gonz Lays

BerichtGeplaatst: Ma Okt 27, 2014 10:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

die royal broeken krijg je net zon natte kont in als in non waterdichte pants..
winnfield

BerichtGeplaatst: Di Okt 28, 2014 7:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Uiteindelijk lekt alles behalve een plastic regenbroek.. Zeker als je steeds uit je zadel komt
de lachende derde

BerichtGeplaatst: Wo Okt 29, 2014 7:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

winnfield schreef:
Uiteindelijk lekt alles behalve een plastic regenbroek.. Zeker als je steeds uit je zadel komt

Verschilt wel hoe snel. Die Maloja broek heeft het een jaar uitgehouden dus als je bereid bent ieder jaar zo'n broek te kopen hou je wel een droge kont . Scheelt mss ook om 's zomers een andere broek te dragen zodat die winterbroek niet onnodig slijt.

Dure grap maar dat is mountainbiken in het algemeen ook.

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Za Nov 01, 2014 5:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is een 3/4 Endura geworden, helaas wil ik bijna zeggen. Ik ben niet zo van hippe kleding merken.

Wat mij bij deze broek aanspreekt is de water dichte achterkant en de luchtige voorkant. (en hoe lang waterdicht water dicht zal zijn ga ik ervaren. Hetgeen ik er over gelezen heb zijn de meningen over de mt500 broeken van Endura verdeeld tussen goed blijft heel en gaat snel kapot en dus lekken.
Naar boven
sanderc

BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2014 6:14 pm    Onderwerp: Korte broek Reageer met quote

Ik heb al een tijdje de Platzangst dfl regenbroek kort! Is echt waterdicht! Heb nu al malmady/winterberg mee door de blubber, droge kont! Zit elke dag op de Knolly na me werk en natuurlijk droog! Onder aan zit klitteband voor de knie beschermers. Is t geld echt waard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: