Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Licht Verzet Mini Enduro ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Auteur Bericht
Ewart

BerichtGeplaatst: Zo Jul 27, 2014 10:43 am    Onderwerp: Licht Verzet Mini Enduro Reageer met quote

Hoi,

De voorbereidingen zijn in volle gang,... op 6 september wordt er waarschijnlijk een Mini Enduro in Wijchen (onder Nijmegen) georganiseerd. Dit gebeurt op de dag voor de Mini Downhill Cup. Het wordt dus een mooi gravity weekend. Hou de facebookpagina van Licht Verzet Freeride goed in de gaten voor meer info!

Hierbij het bericht over de MDC track van 7 september met een video van de track:

De MDC track voor 7 september is nog niet helemaal klaar maar de track begint er op te lijken. Iedereen kan hem komen rijden en er trainen! Veel plezier allemaal en zet 6 en 7 september alvast in jullie agenda,... meer info over ons GRAVITY WEEKEND volgt snel! http://www.pinkbike.com/video/372728/ — bij Skicentrum de Wijchense Berg.
Ewart

BerichtGeplaatst: Do Aug 07, 2014 2:56 pm    Onderwerp: INSCHRIJVING ENDURO EN MDC OPEN! Reageer met quote

Vandaag is de inschrijving voor de 2e wedstrijd om de cup van 2014 open gegaan! Wees er snel bij. Inschrijven doe je via: http://www.minidownhillcup.nl/race/?r=6

Vorig jaar werd de nieuwe track door veel rijders als zeer positief ervaren. De wedstrijdorganisatie heeft geluisterd naar de rijders en een aantal verbeterpunten aangebracht. Op het kaartje zie je de nieuwe route. De track is het gehele jaar te rijden.

Naast dat Licht Verzet voor de tweede keer de Mini Downhill Cup organiseert, is er op zaterdag ook een spectaculaire Mini Enduro met een leuke BBQ in de avond. Dus maak er een mooi Gravity Weekend van zoals Licht Verzet het zelf noemt. Inschrijven en meer informatie er over vind je op: https://www.lichtverzet.nl/pages/7/evenementgegevens/?eventid=25

ps op zaterdag is er overdag niet op het MDC parcours te trainen door de Mini Enduro.

Groeten Fabian, Alex en Ewart
Ewart

BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2014 11:56 am    Onderwerp: PROMO FILM Reageer met quote

http://www.trail-addicts.com/gravity-weekend-op-de-wijchense-berg/

Cu all @De Wijchense Berg!
rubkuh

BerichtGeplaatst: Vr Aug 08, 2014 4:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ziet er goed uit!
ik ga "helaas" dat weekend naar de legenduro trip in n-frankrijk! Very happy
Bramtb

BerichtGeplaatst: Ma Aug 11, 2014 7:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Course preview-video gezien? Al ingeschreven voor de Mini Enduro? Het aantal deelnemers is beperkt, dus snel inschrijven is raadzaam.

Een combi-ticket voor de Mini Enduro & Mini Downhill Cup (Wijchen) kost € 20,00. Apart inschrijven kan ook: Mini Enduro € 10,00 en MDC € 12,50)
- Inschrijven voor de Mini Enduro verloopt via de site van Licht Verzet FREERIDE
- De inschrijving voor de Mini Downhill Cup dient apart te worden gedaan.
Aansluitend aan de endurowedstrijd vindt er op de Wijchense Berg een Riders BBQ plaats.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Twijg

BerichtGeplaatst: Wo Aug 27, 2014 12:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Enduro liefhebbers let op. Ik heb mij ingeschreven en inschrijfgeld betaald maar ik ben verhinderd. Wie-o-wie wil er (gratis) deelnemen aan deze mini-enduro? Bij interesse graag PB.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
rubkuh

BerichtGeplaatst: Do Aug 28, 2014 8:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

kan ik zondag op de berg bij wijchen rijden? of moet ik ergens entree betalen?

wil zondag gewoon even gaan fietsen daar. ik ben geen lid van de vereniging

bvd!
Bramtb

BerichtGeplaatst: Vr Aug 29, 2014 7:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

rubkuh schreef:
kan ik zondag op de berg bij wijchen rijden?

Zondag 7 september is de Mini Downhill Cup, verschillende trails zijn dan afgezet voor de wedstrijd. Doorgaans is het rijden op de Wijchense Berg altijd mogelijk (geen entreegeld).

OVERIGENS...
Er zijn nog een páár plekken vrij voor de Mini Enduro op zaterdag 6 september. Inschrijven via Licht Verzet Freeride.
Naar boven
rubkuh

BerichtGeplaatst: Zo Aug 31, 2014 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

vandaag op de berg geweest! het was erg nat maar een paar leuke trails gereden en ook nog wat hoogte meters kunnen maken

goed opgezet door licht verzet hou dit vast! Clapping Clapping Bicycle...
Twijg

BerichtGeplaatst: Do Sep 04, 2014 9:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

Twijg schreef:
Enduro liefhebbers let op. Ik heb mij ingeschreven en inschrijfgeld betaald maar ik ben verhinderd. Wie-o-wie wil er (gratis) deelnemen aan deze mini-enduro? Bij interesse graag PB.

Nog steeds mogelijk Very happy
Naar boven
Bramtb

BerichtGeplaatst: Do Sep 11, 2014 7:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Check de aftermovie op Trail-Addicts.com:
http://www.trail-addicts.com/licht-verzet-organiseerde-het-gravity-weekend/
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Pagina 1 van 1

Ga naar: