Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Rovaniemi 150 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fatbikes
Auteur Bericht
willem12

BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2013 2:38 pm    Onderwerp: Rovaniemi 150 Reageer met quote

Leuk sneeuw wedstrijdje in Finland.

Deelnemers: http://www.rovaniemi150.com/english/roster/
Er staat één NL op de startlijst: Martijn Boonman, een wereldfietser en avonturier.
En natuurlijk de On-One inspirator/designer Brant uit de UK op de nieuwe On-One Fatty.

Niemand van dit leuke forum? Fat Bike voor de show gekocht ? Evil Evil Evil
dale c

BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2013 3:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wow!...ik zag deze race al eens voorbij komen...op mijn scherm...vanuit mijn warme stoel.. Very happy
Das geen kattepis. Arctic omstandigheden, -30 C en beyond.
Heb je die lijst gezien met minimum requirements? Met een fiets alleen ben je er nog niet. http://www.rovaniemi150.com/english/information/gear-rov-150/

De lijst met de results van 2012 zegt genoeg: de top 3 ranking zijn meteen ook de laatste 3 deelnemers ...de rest is niet eens gestart, opgegeten door beren of hebben frostbite of erger.

Quote:
RESULTS 2012 Race
Did not finish: DNF
Did not start: DNS

1st Elias Van Hoeydonck Belgium Bike 31h. 45'
2nd John Ross Scotland Bike 31h. 55'
3rd Martin Campoy Spain Bike 32h. 20'
Amerigo Puntelli Italy Foot DNF
Denise Whyte England Foot DNF
Jon Whyte England Foot DNF
Rob Bruyndockx-Jef Wauters Belgium Tandem DNF
Mike Thomas England Foot DNF
Marianne Heading England Foot DNF
Howard Cook England Foot DNF
Eliseo Bertuccelli Italy Foot DNF
Jane Chadwick England Bike DNF
Andy chadwick England Bike DNF
Claudio Piazza Italiy Foot DNS
Miquel Cuscó Catalonia Foot DNS
Julián Amorrich Spain Foot DNS

Vanavond maar eens gaan oefenen met -6 C buiten
gilbo

BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2013 8:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Om U een beter idee te geven, hier vind je de foto's met bijhorende verhaal van Elias.... Ik ken hem persoonlijk en kan U verzekeren, dat is geen gewone Surprised
Afgelopen zaterdag heeft 'm nog een mtbtrainingske van 17u30 non stop gedaan Shocked

https://picasaweb.google.com/118253580846162800931/120218Rovaniemi150Finland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
dale c

BerichtGeplaatst: Do Jan 24, 2013 8:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

mijn god...wat een avontuur! prachtig verhaal Smile en wat een prestatie. Thanks voor de link. (dan zijn de 2 uurtjes toeren van gisteravond over de veluwe een lachertje haha)
constantijn13

BerichtGeplaatst: Vr Jan 25, 2013 11:37 am    Onderwerp: rovaniemi Reageer met quote

moet opbiechten dat ik mijn plannen voor deelname van dit jaar heb doorgeschoven naar volgend jaar....

ga wel volgende maand een weekje naar zweden om een beetje te "proeven" of het wat is.

Als het bevalt volgend jaar 2 deelnemers uit NL!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Di Mrt 05, 2013 3:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De anderhalve week spelen in de sneeuw van Zweden was een goede try out voor Constantijn en mij. We hebben een hoop geleerd. En een hoop gefietst. En een hoop afgezien. En een hoop lol gehad. Was gaaf.

TBB
Naar boven
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Di Mrt 05, 2013 5:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:
De anderhalve week spelen in de sneeuw van Zweden was een goede try out voor Constantijn en mij. We hebben een hoop geleerd. En een hoop gefietst. En een hoop afgezien. En een hoop lol gehad. Was gaaf.

TBB

This info is worthless without pics.... Wink
Skylab68

BerichtGeplaatst: Zo Aug 31, 2014 2:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij gaat het druk worden met de Nederlanders in Rovaniemi volgend jaar februari. Lijstje wat mij nu bekend is:

1. Gerard de Bruin (al bevestigd ingeschreven)
2. Johan Wekema
3. Constantijn
4. Tobias Bos
5. Ik zei de gek

Nog ff en we kunnen een eigen chartervlucht vullen die kant op Wink. Ik heb er iig onvoorstelbaar veel zin in!
Naar boven
constantijn13

BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2014 9:09 am    Onderwerp: rovaniemi Reageer met quote

iemand al een kit list gemaakt ?
Naar boven
Skylab68

BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2014 6:51 pm    Onderwerp: Re: rovaniemi Reageer met quote

constantijn13 schreef:
iemand al een kit list gemaakt ?

Ik ben ermee bezig. Kleding heb ik voor mezelf een lijst aangelegd wat ik wil uittesten in december/januari ergens waar het koud is Wink. Qua materiaal begin ik een longlist te krijgen van dingen die ik nu kan verzinnen, maar die niet noodzakelijkerwijs mee hoeven. Vandaag in ieder geval de bestelling van de Energizer Lithium Ultra batterijen binnen gekregen, dus die kan afgevinkt worden op mijn lijstje. Heb jij al wat samengesteld qua lijst? Even via PB mailadressen uitwisselen? Of kan ik het adres van je kaartje gebruiken (ik was bij de Surly rit op de paarse Pugsley).
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2014 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk plan, Harold. Je gaat het fris krijgen. Net nu je je isolatielaag hebt weggewerkt. Lekkere planning. Wink
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2014 9:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

gilbo schreef:
Om U een beter idee te geven, hier vind je de foto's met bijhorende verhaal van Elias....
https://picasaweb.google.com/118253580846162800931/120218Rovaniemi150Finland

Ik dacht dat deze tocht ook wel wat voor mij zou zijn, maar als ik het verhaal van Elias zo zie en lees dan haak ik toch af. Ik wil wel minimaal 90% van de tijd kunnen fietsen en niet teveel moeten lopen/klauteren…
Ik heb afgelopen jaar de Lakeland200 gereden en heb besloten dat bij dit soort gekkenwerk mijn persoonlijke grens toch echt wordt overschreden. Ik wil er wel een vakantiegevoel aan overhouden; genieten van de omgeving en de natuur, lekker lang stuk fietsen, beetje camperen……meermaals doodgaan onderweg komt niet in mijn rijtje voor :P

Succes voor de doorzetters, ik zie graag jullie foto's tegemoet Wink
Skylab68

BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2014 10:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bert schreef:
Leuk plan, Harold. Je gaat het fris krijgen. Net nu je je isolatielaag hebt weggewerkt. Lekkere planning. Wink

Och, ik hou het meer op dat ik nu wat minder diep wegzak in die witte meuk. Maar heb wel 4.8 fiets in de bestelling staan bij Jelle, in combinatie met wat sjieke logies en aanverwante artikelen Wink.
Naar boven
Skylab68

BerichtGeplaatst: Wo Sep 03, 2014 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

sneeuwpop schreef:
Ik dacht dat deze tocht ook wel wat voor mij zou zijn, maar als ik het verhaal van Elias zo zie en lees dan haak ik toch af. Ik wil wel minimaal 90% van de tijd kunnen fietsen en niet teveel moeten lopen/klauteren…
Ik heb afgelopen jaar de Lakeland200 gereden en heb besloten dat bij dit soort gekkenwerk mijn persoonlijke grens toch echt wordt overschreden. Ik wil er wel een vakantiegevoel aan overhouden; genieten van de omgeving en de natuur, lekker lang stuk fietsen, beetje camperen……meermaals doodgaan onderweg komt niet in mijn rijtje voor :P

Succes voor de doorzetters, ik zie graag jullie foto's tegemoet Wink

Dit was ook wel de meest extreme editie als ik het zo heb bekeken, zelfs voor Finse begrippen. Vorig jaar is hetzelfde parcours in iets meer dan 15 uur afgelegd door de winnaar, in tegenstelling tot de meer dan 41 uur voor deze versie die jij aanhaalt David. Ik weet zelf nog niet hoe ik erop ga reageren, maar juist daarom ga ik er heen. Ik heb natuurlijk wel een beeld hoe ik reageer op afzien, tegenslagen en langdurige inspanningen, maar in combinatie met de kou en andere omstandigheden is voor mij nieuw. Ik hou je op de hoogte Wink
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2014 11:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

http://www.icebike.org/

Harold in actie tijdens het afharden voor Finland.
Yop

BerichtGeplaatst: Di Okt 11, 2016 8:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Even het stof van dit topic blazen .. Zijn er hier mss fatbikers die de Rovaniemi 2017 willen rijden? Ik zag op de deelnemerslijst 2016 een paar nederlandse namen staan en kwam na wat gegoogle op dit forum terecht. Ik ga wrs meedoen, vandaar mijn intresse. Smile
Naar boven
constantijn13

BerichtGeplaatst: Ma Okt 24, 2016 9:48 am    Onderwerp: rovaniemi Reageer met quote

yep, ben er weer bij
Naar boven
Yop

BerichtGeplaatst: Do Okt 27, 2016 6:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ah dat is al een, leuk! Voor mij word 't de eerste keer, dus ben benieuwd.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fatbikes
Pagina 1 van 1

Ga naar: