Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

pivot phoenix ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill / Freeride / Slopestyle
Auteur Bericht
karl2

BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2014 12:47 pm    Onderwerp: pivot phoenix Reageer met quote

hallo!

even een vraagje. heeft er toevallig iemand ervaring met de pivot phoenix carbon downhill? of überhaupt met pivot bikes? ben toch serieus aan het overwegen om er een eentje op te gaan bouwen, maar kan er niet zo gek veel over vinden mbt rij eigenschappen.

alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2014 7:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als ik me niet vergis is dit de opvolger van de Iron horse Sunday zowel in merk als model (alu model dan) correct me if I'm wrong dus misschien dat je daar iets mee kan.
want over die bikes is genoeg geschreven volgens mij
de mich

BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2014 9:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De oude pivot phoenix kon je vergelijken met een Sunday maar de nieuwe helemaal niet meer! Hele andere fiets geworden, enkel het veersysteem is nog een DW-link maar deze heeft ook een update gekregen. Geo is totaal anders, veel langer en slacker. Geloof niet dat er in Benelux al eentje rond rijdt..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Di Sep 02, 2014 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

I stand partly corrected Wink vind de pivots wel mooie bikes dus gewoon doen dan maar en schrijf jij een review Cool
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill / Freeride / Slopestyle
Pagina 1 van 1

Ga naar: