Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Re:Plons fokkin Old Skool pics ! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 2:46 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

He, is het ook uit die tijd dat je voor elke foto één post nodig hebt? :-*
Naar boven
vettigen tarzan

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 3:11 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

MX Plons schreef:

Zoals elke Belg, ook hier een scott

Met lekkere dingen op !

Kenners maak maar een lijstje !

suppervette pics!!!!!!! En ik hou van volle wielen ;D ;D, was toen dat dat mode was zelf ook aant sparen voor één, maar tis er nooit van gekomen...

teejk keir, egon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Animine

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 4:25 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Ruud schreef:

He, is het ook uit die tijd dat je voor elke foto één post nodig hebt? :-*

Mierenneuker...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 4:30 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Animine schreef:

Mierenneuker...

Vind
Naar boven
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 4:31 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

je?
Naar boven
Old Manitou

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 4:33 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

MX Plons schreef:

Hier onze eigen Spooky Mark (x mechanic GT/Be One) Maurissen

Way back, dh in spa, ik schat 91, gewonnen door ......Danny De Bie....

Let vooral op de weinig indrukwekkende handschoenen.

hehe de mark ken ik ook
was nen toffe tijd toen begin van de dh wedstrijden in belgie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JD @ NL

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 4:42 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Very happy Leuk die foto"s. Geeft wel een beetje een idee van het begin van de hedendaagse MTB-sport.

Plons = #1 poser? Cool

JD
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Xircuit

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 4:51 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

[color=Green]Vette foto"s!

echt wel bruute bikes!
[/color]

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Plons

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 5:37 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

flow-boy schreef:

hmm... moeten wij vanaf nu meneer Plons zeggen of lult hij maar wat over zijn bekende " vrienden " ??? ???

Wacht maar tot ik mijn dia-adaptor voor de scanner meebreng.
Ik heb daarstraks dia"s gevonden van Johnny T in zijn zwart latex pakske, van Jeff Ward op zijn Yeti.
En nog beter van een 15jarige Tara LLanes toen ze nog weinig smaak had van mannen, want ze ging mee met mij...

Ik heb trouwens een dia gevonden van de eerste Intense M1, ik had toen alleen geen benul wat voor fiets het was, gewoon getrokken omdat Chris King mij er toen merkzaam op maakte.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Plons

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 5:40 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Smax schreef:

er zijn fotos waaraan ik zijn gezicht ken...

hij lult af en toe wel eens wat.... maar het kan volgens mij ook nog wel eens echt waar zijn....

Hij kent dan ook iedereen :-*

FF verbetere : iedereen kent mij : vanwege mijn verzameling Tibetaanse Dwerponies-die-mierenneukende-VikingKatten-dresseren.
Naar boven
dobbel our zero

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 5:43 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

wow meneer plons, u bent dus echt eeuwen oud
Naar boven
Plons

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 5:46 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Eeuwen in mensentaal, in tibetaanse dwergponiestaal spreken we over keuteltijd.
Naar boven
Ninko

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 7:18 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

Echt heeele vette foto"s plons... geeft toch een leuk ideetje van hoe het dh-en is geweest 15 jaar geleden...

mvg Ninko
Naar boven
jojo

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 7:30 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

coole pics allemaal man, verras ons eens met nog meer foto"s Wink
Naar boven
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Do Jan 01, 2004 7:33 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

groot vader Plons vertelt. (je moet er toch niet aan denken dat ie naast dwergponies ook kinderen gaat houden8) )
Naar boven
Black Tragic

BerichtGeplaatst: Vr Jan 02, 2004 12:15 pm    Onderwerp: Re:Plons fokkin Old Skool pics ! Reageer met quote

En nog beter van een 15jarige Tara LLanes toen ze nog weinig smaak had van mannen, want ze ging mee met mij...

En hoe oud was meneer de kikker toen???? (zeker vermelden, wij belgen hebben een imago problemptjeu op dit gebied Wink)

Naar boven
Doezel

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2014 7:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tien jaar later zijn deze foto's alleen maar leuker!

Tijd voor een aanvulling zou ik zeggen.
Naar boven
alain

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2014 10:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hij zal zijn reeks verhaaltjes wel hebben,
meneer zit nu op crankworx in Whistler (heeft daar EWS uitgereden bij de oude lullen) met Herr Joost.
Naar boven
illuminatastigmata

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2014 3:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

LIKE
Ruff Ryder

BerichtGeplaatst: Vr Aug 15, 2014 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey, Plons ook nog hier zie ik...

Evil
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: