Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Specialized Pitch voor lichte DH of andere bike ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill / Freeride / Slopestyle
Auteur Bericht
ZzerO

BerichtGeplaatst: Di Jul 08, 2014 6:19 pm    Onderwerp: Specialized Pitch voor lichte DH of andere bike Reageer met quote

hallo

ik heb al enkele jaren een pitch die ik jammer genoeg nog niet zo veel heb gebruikt, mede door andere hobby's. nu ik wat meer tijd heb, ben ik wat in een tweestrijd om wat ik met de bike ga doen.

Ik heb een XC fiets die ik af en toe gebruik in belgie, en de pitch( die ik in het begin ook voor xc gebruikte) wil ik voornamelijk gebruiken voor bikeparks, zoals winterberg, malmedy en deze zomer zou naar les angles gaan in de pyreneen.

Ik heb met de pitch enkel 1 maal in mamedy geweest, enkele keren filthy trails, en thats it, andere hobbies namen meer tijd in beslag toen. ik vond in malmedy de pitch perfect, maar vraag me nu af of het geen betere keuze is om een iets meer DH gerichte fiets te kopen.

echter zal ik in de toekomst mss ook wel wat enduro ritten willen rijden, en dat is het enigste dat me tegen houdt om een andere fiets te kopen.

Dus.. voor degenen met ervaring op de pitch, denken jullie dat ik met deze fiets genoeg heb om wat bikeparks in de alpen en pyreneen te doen...

Mijn pitch heeft een rockshox lyrik coil 160 mm, en heb net een goede deal gedaan op een DHX 5.0 coil, 40 mm stuurpen, en ga zelf nog offset bushings maken zodat de balhoofdhoek op een slordige 64.5-65 graden komt.

graag jullie meningen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
ZzerO

BerichtGeplaatst: Wo Jul 16, 2014 7:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

OK, de pitch blijft Smile

omdat ik niet alleen enkel DH/FR wil doen, zal ik het met deze fiets moeten doen Smile

de fox dhx 5.0 en chainguide erop Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
WitteReus

BerichtGeplaatst: Do Jul 17, 2014 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nu nog een dropper post erop en je kunt alles met deze fiets Wink

http://wittereus.pinkbike.com/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Downhill / Freeride / Slopestyle
Pagina 1 van 1

Ga naar: