Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Gestolen, fixie/singlespeed ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Auteur Bericht
remie

BerichtGeplaatst: Wo Aug 28, 2013 7:28 pm    Onderwerp: Gestolen, fixie/singlespeed Reageer met quote

Ik lees al enige tijd mee op dit forum, en heb ook mijn eigen fixie/singlespeed fiets gebouwd welke inmiddels al weer 1,5 jaar in mijn bezit is/was.

Helaas is de fiets vandaag gestolen, uiteraard ga ik marktplaats de komende dagen in de gaten houden, mocht iemand van het forum hier iets verdachts aangeboden worden of tegenkomen hoor ik dat ook graag.

Zie ook hieronder voor het volledige verhaal inclusie beschrijving en foto's van de fiets.

Sinds vandaag (28-08-2013) is de onderstaande fiets helaas niet meer in mijn bezit. Ondanks dat hij afgesloten stond weerhield dat de dief/dieven er niet van om hem te laten staan. De fiets stond vanaf vanochtend 9:00 uur gestald op de buitenstalling van het station in Venlo.

Het betreft hier niet zo maar een fiets, maar een zogenaamde fixie/singlespeed fiets. Van origine was het een wielrenfiets uit te jaren 80. Ik als hobbyist heb deze fiets helemaal gedemonteerd en weer volledig opgebouwd met nieuwe moderne onderdelen aangeschaft naar eigen inzicht. Er zal dan geen enkele fiets in de omgeving (of zelfs wereld) zijn welke exact dezelfde onderdelen bezit als deze fiets.

Daarbij is de kleurstelling van deze fiets zeer opvallend, het frame is antraciet en een aantal onderdelen zijn felrood gekleurd. Hieronder een lijst met kenmerkende punten van deze fiets.

- Kleur frame en vork, antraciet
- Zwarte banden met rood loopvlak
- Rode handvaten
- Rood BLB fly zadel
- Rode remkabel voor (fiets is alleen voorzien van een voorrem)
- Volledig zwart achterwiel met zowel een vrijloop tandwiel als een fixed tandwiel (flip flop naaf), beide 18 tands tandwielen
- Zwart voorwiel met een grijs rem vlak
- Zwarte remhendel.
- Op het balhoofd (onder het stuur) een sticker met daarop de tekst “good clean fun” met daarboven een hoofd van een vrouw afgebeeld
- het stuur is na de foto aan beide kanten ingekort tot 50cm

Zie ook foto’s voor de verdere details van de fiets zoals frame geometrie en verhoudingen.

Alvast heel erg bedankt allemaal!!

campr

BerichtGeplaatst: Di Jul 15, 2014 10:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wow, mooie kleurencombinatie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger ICQ nummer Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Pagina 1 van 1

Ga naar: