Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Urbanridez stelt zich voor ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Auteur Bericht
urbanridez

BerichtGeplaatst: Di Jun 24, 2014 9:35 pm    Onderwerp: Urbanridez stelt zich voor Reageer met quote

Ik weet niet of het hier op Dirty-Pages gebruikelijk is om je als nieuweling voor te stellen... maar ik vind het in ieder geval wel zo netjes.

Ik ben Martijn uit 's-Hertogenbosch. In het dagelijks leven zelfstandig ondernemer en voornamelijk werkzaam als webdeveloper. Naast het bouwen van websites en webapplicaties (plus een vrouw en 3 kinderen) ben ik al een jaartje of 25 actief in de mountainbikesport. Met een werktuigbouwkundige opleiding en interesse in mechanische techniek heb ik de afgelopen heel wat fietsen verbouwd en gebouwd.

Vorig jaar ben ik Urbanridez.com gestart. Doel hiervan was het creeeren van een platform waarmee op een centrale plek een hashtag wordt geregistreerd. Deze hashtag kan vervolgens gebruikt worden om rijders in een bepaalde regio te organiseren en samen te gaan fietsen. Door het bieden van een hashtag kan ieder vervolgens zelf kiezen welke socialmedia hij/zij wil gebruiken. Leek mij een goed idee... komt alleen nog niet erg hard van de grond Wink

Naast het netwerk bouw ik onder de naam Urbanridez.com ook maatwerk fietsen (voornamelijk singlespeed en fixedgear). Zie onderstaand een voorbeeld van een laatste project.

Tot zover!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Pagina 1 van 1

Ga naar: