Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Trans Limburg ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Singlespeed
Auteur Bericht
tismilucas

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2014 7:56 am    Onderwerp: Trans Limburg Reageer met quote

Loop al een tijdje met het idee rond om een 'Trans Limburg' uit te zetten. Van Venray tot Vaals of iets dergelijks. In ieder geval zodanig dat alle officiele Mtb-routes van Limburg aan elkaar worden gelust. Moet het een meerdaagse rit worden of een endurance. Wie legt de afstand in een zo kort mogelijke tijd af(controle via Strava oid) ? In duo's of solo-rijden. Een event waar iedereen gelijk start in Venray of zomaar uitgezet en de route beschikbaar stellen op gps om vrij te rijden en op het eind van het jaar de 'winnaar' Trans-Limburg uitroepen. Verschillende klasses? Mix van allerlei ondergrond ? Aanduiden kampeermogelijkheden? Er valt nog wel wat te regelen dus. Als er iemand ideeën heeft, laat maar horen dan.
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2014 8:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

over hoeveel km hebben we het ongeveer? 100km? 200km? 300km? Indien dat laatste, zou je het over 2 dagen kunnen doen. Hoeft natuurlijk niet persé maar als je nagaat dat ik op de 3-de dag van TNNZ maar 140 km aflegde (was wel om 18:00 uur bij Vaals, dus kon nog doorrijden tot middernacht). In principe moet het wel te doen zijn in 1 dag denk ik. Indien niet, wordt het alleen maar een grotere uitdaging!

SS of geared?

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
tismilucas

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2014 11:52 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zal wel een behoorlijk aan km's moeten worden. Willen we alle mtb routes aandoen zal er flink gelust moeten worden. Ik heb nog geenidee hoe lang de tocht dan gaat worden. Maar we ontkomen er niet aan om ook links en rechts van Limburgse buren te rijden , andes zijnde verbindingsstukken gewoonweg saai.
Singlespeed ligt voor de hand.

Moet voldoende uitdaging in zitten. Als je het in een dag gaat rijden zou dat een bijzondere uitdaging moeten zijn/inhouden.

Ik zal het zaterdag in de groep gooien. Eens kijken of we dat nog dit jaar georganiseerd krijgen. Leuke uitdaging voor ons om een zo uitdagend mogelijke route te bedenken.
willem12

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2014 1:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De TransNederland track bevat een versie van TransLimburg.
Jij wil echter alle bestaande MTB routes aan elkaar lussen, dat is een ander verhaal. Ik wilde zo snel mogelijk, over zoveel mogelijk singletrack, zo recht mogelijk naar het Zuiden. Het is goed te doen. Samen met Michiel en Alexander grote stukken verkend en voorgefietst. We hebben ook gebruik gemaakt van de Keerkes & Kuulkes tocht en van lokale experts die ik o.a. van MTB.NL heb betrokken. Dit is een uitdagende track, zie ervaringen van Bram. Heb je het TNNZ topic doorgelezen?

TNNZ Segmenten
07 Gennep - Venlo 64
08 Venlo - Roermond 34
09 Roermond - Sittard 35
10 Sittard - Heerlen 36
11 Heerlen - Vaals 27
Totaal: 196km.

ochikiro

BerichtGeplaatst: Wo Jun 11, 2014 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mooi idee en helemaal als het idee losgelaten kan worden dat er alleen door Limburg gereden moet worden. W12 heeft in de TNNZ namelijk een paar puike paadjes laten liggen in D'land (sommige kent hij, sommige nog niet). En Venray, Overloon en Horst meepikken zou helemaal tof zijn.

Wel gerustgesteld Bram dat je op dat traject maar 140km op een dag wist weg te tikken Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Singlespeed
Pagina 1 van 1

Ga naar: