Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

chinees carbon frame ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Auteur Bericht
JoostB

BerichtGeplaatst: Do Mei 15, 2014 2:08 pm    Onderwerp: chinees carbon frame Reageer met quote

Beste iedereen,

Ik heb momenteel een aluminium frame voor mijn hardtail, en eigenlijk wil ik wel eens keertje iets van carbon. Iets simpels, gewoon strak, bekabeling binnendoor voor een nette look. Maar het is nog best prijzig zo'n frame. Nu zullen jullie er vast ook wel bekend mee zijn, maar die chinese frames op ebay; iemand daar ervaring mee? Ze zijn behoorlijk goedkoop, maar zijn ze ook wel betrouwbaar? Ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft, of zelfs eentje heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Do Mei 15, 2014 9:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zou je uit willen leggen waarom je juist je kabels binnendoor wilt hebben?
Daar ben ik persoonlijk erg benieuwd naar.

Ik meen dat er op MTBR.com een topic is over foe yong hai frames.
Er zit erg mooi spul tussen maar de ervaringen zijn wisselvallig.
Wat ik van diverse mensen die er een hebben heb begrepen is dat je je verwachtingen op de details moet bijstellen.
Als je dat gedaan hebt valt het allemaal best mee.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.
amigo

BerichtGeplaatst: Za Mei 24, 2014 7:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Een kennis van mij heeft ook een chiner gehad, zag er optisch niet eens zo slecht uit, ik heb toen niet op de details gelet.
Enkele maanden later was zijn frame wel gebroken!
Hij kon nog wel een ander krijgen via de garantie.

Ik zie ook regelmatig foto's voorbijkomen van chinese racefietsen met een compleet afgebroken balhoofd...

Ik ben zeer terughoudend op gebied van deze chinese frames!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
fucalot

BerichtGeplaatst: Za Mei 24, 2014 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik rijd op een chinese mtb en een namaak dogma. Ik weeg 95kg en ben niet de meest voorzichtige rijder, op de mtb rijd ik met een vaste niner vork.
Ik heb 1 frame gehad waar de afwerking rond de alu trapashuls afblotte, ik heb 1 krakje in een racevork gehad, in een put gereden waar elke velo wel last van had gehad, tegen 40km/u, en 1 frame stomweg laten omvallen tegen een ijzeren hoek en daar stond dus een barstje halfweg de bovenste buis van het frame, met dat frame wordt nog steeds gereden door een vriend. Ik zou zo weer een chinees kopen, enig nadeel zijn de importkosten. De aankoopprijs doe je dus maal 2. Mijn laatste 2 frames komen uit het Verenigd Koninkrijk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Pagina 1 van 1

Ga naar: