Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Red de buitenrit ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Auteur Bericht
Trekrules

BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2014 10:27 pm    Onderwerp: Red de buitenrit Reageer met quote

Mountainbiken doet iedereen op de routes die Nederland rijk is want rijden op de routes die Nederland te bieden heeft is altijd een leuke bezigheid,maar nu dreigt er een zwart doek te vallen.

Door de vele bezuinigingen die kabinet Rutte 2 in Den Haag neemt dreigen Natuurgebieden zonder geld te komen te zitten voor onderhoudt van de mountainbike paden,hierdoor worden mountainbikers enorm beperkt voor het beoefenen van deze sport.

Dit laten we niet gebeuren dus mensen teken de petitie

http://petities.nl/petitie/red-de-buitenrit
fbkona

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2014 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Getekend
karl2

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2014 11:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

done!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mattin

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 1:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien zie ik dit totaal verkeerd, maar is het niet juist zo dat ze zelf gemaakte en zelf onderhouden trails het leukst zijn?

Dat je beter als ervaren biker trails kan maken en ze onderhouden, dan het te laten doen door mensen van de gemeente die nog nooit hebben gemountainbiked?

Zoja, dan zou dit toch juist goed nieuws moeten zijn voor de mountainbikers? (meer werk, maar wel betere trails en meer plezier).

Wat dirt/downhill/freeride betreft zou ik het mij in ieder geval niet voor kunnen stellen dat iemand zou willen dat de trails door iemand van de gemeente worden aangelegd en onderhouden, zonder enige ervaring te hebben met de sport?

Daarnaast zitten we momenteel in een crisis, en heb ik liever dat ze bezuinigen op hobbies, zoals het onderhoud van mtb paden, dan
- dat ze de ziekenhuizen in middelgrote steden sluiten (wat veel mensenlevens gaat kosten, omdat je dan zeker 30-45 minuten moet rijden tot een andere stad waar ze wel een eerste hulp hebben)
- dat onze zorg helemaal naar de klote gaat (is al te laat, maar het wordt erger en erger, kijk maar naar de geestelijke zorg: wat de overheid daar flikt is onacceptabel)
- dat die laatste paar agenten (die nu al geen tijd meer hebben om de straten veilig te houden omdat ze voornamelijk achter een pc moeten zitten omdat ze zelf alle administratie doen vanwege gebrek aan geld) ook voorgoed naar huis sturen.
- gevangenissen waar gevaarlijke criminelen zomaar vrij worden gelaten omdat er geen geld is, en ze weer verder kunnen gaan met onschuldige mensen te terroriseren.
- etc, etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
marten

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 8:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

Mattin schreef:
Misschien zie ik dit totaal verkeerd, maar is het niet juist zo dat ze zelf gemaakte en zelf onderhouden trails het leukst zijn?

Dat je beter als ervaren biker trails kan maken en ze onderhouden, dan het te laten doen door mensen van de gemeente die nog nooit hebben gemountainbiked?

ga er maar van uit dat de ambtelijke oplossing van geen budget voor 'onderhoud' het plaatsen van een verbodsbord is Evil
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 12:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En mountainbiken is toch ook van de uitdaging, hebben we toch niet altijd een keurig aangelegd en onderhouden pad voor nodig? Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mattin

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 12:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

marten schreef:
Mattin schreef:

ga er maar van uit dat de ambtelijke oplossing van geen budget voor 'onderhoud' het plaatsen van een verbodsbord is Evil

Als er ook geen geld is voor de handhaving ervan mogen ze van mij best een paar bordjes plaatsen Smile

Er zullen vast wel wat mountainbikers tussen zitten die dat bordje mooi zullen vinden staan in hun slaapkamer Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 1:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maar wie gaat dan het handhaven van de verboden op die bordjes betalen?

Wel een leuke extra dimensie aan de sport, zorgen dat je uit handen blijft van de veldwachter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
marten

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 2:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ruben schreef:
Maar wie gaat dan het handhaven van de verboden op die bordjes betalen?

jij en ik!

Crying or Very sad
Ruben
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 12, 2014 6:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom alleen wij? Smile
Naar boven
Huubonator

BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2014 1:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ Mattin,

Ik ben het helemaal met je eens. Maar bij dirt en freeride is het bouwen onderdeel van de hobby en dan nog niet eens bij iedereen. De verdwaalde wielrenner op een mountainbike (en dat zijn volgens mij de meesten...) gaat echt niet zelf staan scheppen in zijn spandex pak.....

Mijn mening is gebaseerd op ervaringen op de atb route in montferland. Als op deze druk bereden route een boom omvalt stapt iedereen 3 weken lang af en lopen ze te zeiken. Terwijl ik dezelfde boom met mijn fietsmaat opzij heb gelegd......probleem opgelost.
vrx

BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2014 9:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

done
stennis

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2014 9:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hier in aalst waalre is het echt bar en bar slecht qua onderhoud , ga het zelf wel een beetje aanpassen naar eigen smaak.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Fast

BerichtGeplaatst: Wo Mei 07, 2014 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ruben schreef:
Waarom alleen wij? Smile

Sterkste schouders zwaarste last dunkt me.
Daarom alleen jij!
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Dirty Pages Café
Pagina 1 van 1

Ga naar: