Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

On One Codeine ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Auteur Bericht
GTrider

BerichtGeplaatst: Do Dec 26, 2013 10:28 pm    Onderwerp: On One Codeine Reageer met quote

Ik wil voor de wilde Ardennen paden maar uiteindelijk ook voor de technische noord Italiaanse trails overstappen van 26' naar 29'er (met nog lichte twijfel om toch 650b te nemen). Leuke 29er frames voor AM/Enduro zijn nog wat aan de prijs, maar nu komt er in januari een leuk geprijsd frame uit van On One.
Gegevens zijn moeilijk te vinden, maar de relevantste gegevens die ik heb kunnen
vinden op verschillende fora:
29er. geschikt voor vork meteen veerweg van 140-160mm ,veerweg achter 128mm (demper 190*50mm), balhoofdhoek 67 graden, 440mm chainstays,
ISCG05, Dropper compatible, 142 mm achteras.
Maar nu het punt dat extra de aandacht trok de verwachte vraagprijs van frame met monarch R demper zal £599 en £799 voor frame met CCDB. Frame heeft geen bevestiging voor een voorderailleur, dat wordt dus X.01 of XX1 groep erop zetten.
Meer info

http://www.on-one.co.uk/news/products/q/date/2013/10/08/codeine-coming-soon

Natuurlijk graag jullie visie hierop, nu mooi nog paar weken de tijd om erover na te denken.

Edit: planet X vervangen voor On One in onderwerp regel en in bericht tekst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
GTrider

BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2014 10:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ondertussen weet ik ietsje meer, helaas is frame pas leverbaar in april/mei. wat ook zo is voor het leuke el guapo 29'er alternatief (14cm voor en achter veerweg 29'er frame, meer trail bike georiënteerd). In de tussentijd tegen een aanbieding van een nieuwe Banshee Prime 2013 frame aangelopen en deze besteld. Lijkt me prima alternatief en valt ook leuk op te bouwen als ardennen enduro/trail cruiser.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
xRemcox

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2014 8:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zat met hetzelfde dilemma. Ik heb ook voor een andere "trail/enduro" 29er gekozen. Was mij nog teveel onduidelijk over de levertijd.
Naar boven
GTrider

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 14, 2014 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja bijzonder jammer, vond het leuke frames, maar wil wel in april/mei lekker biken. En gezien hun historie van onduidelijke beschikbaarheid ging ik het niet meer afwachten toen de Banshee prime voor een gelijkwaardige prijs langskwam.
Zit nu wel met het luxe probleem van wielen keuze en vork keuze. Vooral vorkkeuze vind ik lastig, twijfel tussen Formula 35 of een Magura TS8 R140.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Pagina 1 van 1

Ga naar: