Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Bikepark hafjell ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks
Auteur Bericht
morin

BerichtGeplaatst: Ma Feb 17, 2014 8:22 pm    Onderwerp: Bikepark hafjell Reageer met quote

Dit jaar waarschijnlijk het laatste jaar open en eigenlijk wil ik er graag nog een keertje rijden, zijn er nog meer die erheen willen dit jaar?
En zijn er mensen met ervaringen daar? (aanraders)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
christoff

BerichtGeplaatst: Ma Feb 17, 2014 11:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er vorig jaar geweest en ga dit jaar zeker terug. Het is het vetste bikepark dat ik ooit al heb gereden in de laatste 6 jaar. Ik zou voorstellen om eerst een weekje naar Zweden (jarvso bergcicle park en åre bikepark) te gaan rijden om dan de laatste week in hafjell te gaan rijden. In de buurt van jarvso (60 km) ligt er nog een leuke slopestyle track waar je je wel een avondje op kan amuseren. Ik raad wel aan om b&b's of zo te reserveren vermits het daar maar 2 uur per nacht donker is. Scandinavia is super mooi, maar niet echt goekoop te noemen. Maar het is het ook waart.
Als je nog wat extra informatie wil stuur een pb'tje.
Ik zit er van 19 juli 2 weken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Wesleytjuh

BerichtGeplaatst: Di Feb 18, 2014 12:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Enig idee wanneer ze open zijn? Kan het alleen maar van 2013 vinden nog. En hoe kun je er het makkelijkst komen?
Vliegen en trein lijkt me de snelste optie?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
christoff

BerichtGeplaatst: Di Feb 18, 2014 12:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben er gewoon met de auto naar toe gereden.
Ze gaan half juni open als ik mij niet vergis maar enkel in het weekend, maand juli zijn ze elke dag open. Op fb is er een pagina safe bikepark hafjell waar de openingstijden op staan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Bikeparks
Pagina 1 van 1

Ga naar: