Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Megavalanche 2013 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Auteur Bericht
joddi

BerichtGeplaatst: Za Dec 22, 2012 12:16 am    Onderwerp: Megavalanche 2013 Reageer met quote

Voor mij al jaren "het evenement" wat ik wil meemaken, 2013 moet het jaar zijn dat ik me eraan ga wagen!

Zijn er al meer mensen van plan volgend jaar te gaan?

En wat vinden jullie een goede voorbereiding? Conditioneel moet het wel lukken bij mij, maar buiten 2x winterberg, 1x Les Orres en een paar vette AM/Enduro tracks in de Alpen nog weinig ervaring.

Adviezen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
marcelfacd

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2013 8:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Niet veel reacties nog.....

Maarreh for the record... ik ga me inschrijven Wink)

Ook nog niet veel AM / Enduro specifieke ervaring maar ik zit al een jaar of 20 op de mountainbike dus ik maak me geen zorgen.O.a. 4 keer de Transalp challenge gereden op een xc fully dus IMHO wordt een een piece of cake. (relatief hoor!) Heb er echt zin in.

Ik ben van plan heel de week te gaan en de dagen voorafgaand lekker in te rijden, ws in Allemond lijkt me het handigst.

Ook al plannen voor verblijf?

Grtz
Marcel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ilske

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2013 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wij gaan ook dit jaar...willen graag allebei meedoen, maar een van ons moet op onze kleine man letten. Is de route ook te rijden op de dagen erna of ervoor?? Dan zou ik niet mee kunnen doen aan de wedstrijd zelf maar gewoon de dag erna naar beneden kunnen rollen.
Weet iemand dit?
Naar boven
morin

BerichtGeplaatst: Do Jan 10, 2013 11:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jordi ik ga met je mee lijkt me heel erg vet!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
marcelfacd

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 9:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ilske schreef:
Wij gaan ook dit jaar...willen graag allebei meedoen, maar een van ons moet op onze kleine man letten. Is de route ook te rijden op de dagen erna of ervoor?? Dan zou ik niet mee kunnen doen aan de wedstrijd zelf maar gewoon de dag erna naar beneden kunnen rollen.
Weet iemand dit?

Dat wordt dus strootjes trekken Wink)
Je kunt een liftvoucher nemen voor de hele (voorafgaande ) week en je gang gaan. Kost geloof ik maar 80 euro (wou dat dat in de winter ook zo was ))) De route varieert (een beetje ) van jaar tot jaar maar je kunt m riijden en er is een 'officiele' trainingsdag van tevoren.
Naar boven
xRemcox

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 9:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ga me ook inschrijven. Voor de eerste keer. Ben erg benieuwd.
Naar boven
joddi

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 11:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Leuk leuk!

Ook ik wil er eigenlijk wel meerdere dagen gaan rijden en het liefst de hele voorgaande week.

Mocht er interesse zijn lijkt he me leuk om met wat bikers een huisje/appartement te huren en naast het evenement zelf er een leuke week van te maken!
Naar boven
sunn

BerichtGeplaatst: Vr Jan 11, 2013 8:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb al 5 keer meegedaan en eigenlijk altijd een appartementje in alpe huez gehad. Perfect startpunt, dicht bij de hoofdlift en de bike stands. Ik zou wel aanraden om nu al te gaan zoeken naar een appartementje, want het kan snel volzitten. Dit is ook een fijne site waar je verblijf kunt regelen http://www.giverdon-immobilier.fr/uk/index.aspx. Vanuit alpe huez kun je makkelijk op de pic blanc komen en tot aan de middelste lift van de qualificatie. Als je de start van de quali ook wilt trainen dan moet je eerst met de lift naar oz en oisans en van daaruit met de lift naar de start van de quali. Je kunt van maandag t/m donderdag alle tracks rijden, want op vrijdag is de quali. Veel plezier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ilske

BerichtGeplaatst: Za Jan 12, 2013 7:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

Aah, bedankt voor de info! Wij gaan ook snel op zoek naar een camping of appartement!
Naar boven
marcelfacd

BerichtGeplaatst: Di Jan 15, 2013 4:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En we zijn ingeschreven...onder het motto ' beter vroeg dan niet' Very happy

Zij allen gewaarschuwd...tis een verschrikkelijke procedure, links werken niet, verplichte registraitie bij de organisatie die rammelt, afgebroken betalingen en een vragenlijst die bij de KGB niet zou misstaan .....alors, die actie in Mali ging ook niet van een leien dakje dus wat verwacht je Wink.....BTW bij deze spreek ik ook voor allen de hoop uit dat je het frans beheerst Laughing
paulklos

BerichtGeplaatst: Di Jan 22, 2013 7:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hey een vraagje mijn maat en ik willen meedoen aan deze rit moeten wij ons online inschrijven ? of kunen wij ons daar ook inschrijven ? Very happy
let wel op iedereen die mee gaat doen WIJ ZIJN ZWARE AMATEURS !!! Punk
Naar boven
Christiaan

BerichtGeplaatst: Wo Jan 23, 2013 12:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

paulklos schreef:
hey een vraagje mijn maat en ik willen meedoen aan deze rit moeten wij ons online inschrijven ? of kunen wij ons daar ook inschrijven ? Very happy
let wel op iedereen die mee gaat doen WIJ ZIJN ZWARE AMATEURS !!! Punk

Ter plekke inschrijven KAN NIET!!!

Enkel voorregistratie, en vol is vol, er is een max aan het aantal deelnemers. Sluit ook via de organisatie een verzekering af, voor t geval je met de heli de berg af moet.... Kost weinig bij de registratie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
joddi

BerichtGeplaatst: Do Jan 31, 2013 7:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn Frans is qua schijven/lezen zwaar beroerd, eenmaal in het land red ik me wel met handen en voeten.

Toch zou ik graag wat hulp willen bij de inschrijving? is er iemand die voor mij de inschrijving wilt/kan regelen?

Of kan er iemand misschien een how to maken, denk dat er wel meer Nederlanders zijn die daar dankbaar gebruik van willen maken.
Naar boven
Rik84

BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2013 8:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft iemand een idee wat het kost? Ik kom er op de site ook niet helemaal uit hoe het nou allemaal zit...

#help Confused
marcelfacd

BerichtGeplaatst: Zo Feb 03, 2013 9:39 am    Onderwerp: Reageer met quote

Rik84 schreef:
Heeft iemand een idee wat het kost? Ik kom er op de site ook niet helemaal uit hoe het nou allemaal zit...

#help Confused

Ik was in totaal 151 euro kwijt voor:
1x inschrijven ong. 55
2x liftvoucher voor 8 dagen 40 voor niet-fietser en 47 voor fietser
Nog wat losse kosten voor verpleichte zaken.

Je kan bij de liftvouchers kiezen voor verschillende opties. ik kom een week van tevoren dus heb de langste gekozen, de 2e voucher is voor mn vriendin... kan ze lekker in de bergen wandelen ...(voor de duidelijkheid dat vindt ze echt leuk hoor Wink
Verder al een camp-plek op de camping van Allemont gereserveerd , 10 dagen voor 160 euro dus voor 300 euro een week onder de pannen! Koopje toch?
joddi

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 1:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben van 8-14 Juli te aanwezig om vooraf lekker wat te trainen/rijden/fun te maken.

Nu heeft mijn vriendin nog geen vakantie en ga ik dus voor die periode heen en weer, dit maakt het mogelijk om maximaal 2 (of als het echt niet anders kan) 3 man/vrouw mee te nemen inclusief fiets en gear.

Ook heb ik nog geen accommodatie/Camping besproken en zoek ik dus nog mensen die het gezellig vinden om er met een gezelschap een leuk evenement van te maken! Dus voel je je geroepen stuur me even een PB.

Zelf ben ik 23 jaar maar kan ik het met iedereen vinden, dus s'avonds flink stappen en volgende dag weer biken is geen probleem, maar een kampvuur op een camping is ook prima! plezier en vrijheid staan voorop wat mij betreft!

Ik hoor graag van jullie!
Naar boven
xRemcox

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 3:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou snel gaan boeken. Want het is vrij druk die periode ivm tour de france...
Naar boven
saxo-freak

BerichtGeplaatst: Ma Jun 24, 2013 9:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog dikke 2 week! Wie gaan er allemaal?

Cheers
Naar boven
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Di Jun 25, 2013 7:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nee niet alles is te rijden , bijv de pic blanc is pas donderdag beschikbaar met de lift.. (eerder issie niet open)

voor iedereen hierboven die nog wat info zoekt.. kijk ff naar de topics van afgelopen jaar etc.. ik ga niet alles (weer) dubbel posten .

en geen frans is een probleem soms.. zelfde als hier geen nederlands een probleem is Evil

Wink

voor alle amateurs.. Laughing veel succes Thumbs up!

ik moet m helaas na 3x , dit jaar missen Crying or Very sad :
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
bosse

BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2013 6:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

wie gaat er in 2014?
KoxxBoxx

BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2013 8:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben van plan om me er aankomend jaar voor het eerst aan te wagen.
Ik zoek alleen nog iemand om samen mee te carpoolen want ik heb zelf geen auto Angel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
joddi

BerichtGeplaatst: Ma Dec 30, 2013 11:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog niets is zeker maar het kriebelt zeker om dit jaar weer te gaan.
Naar boven
cyberhawk

BerichtGeplaatst: Di Dec 31, 2013 7:50 am    Onderwerp: Reageer met quote

merry motherfucking newyears iig.. Wink

Maar ik hoop ook weer te kunnen participeren ..
Cool

Maar wie weet wat 2014 gaat brengen ???? Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
thomasvannoten

BerichtGeplaatst: Za Jan 04, 2014 9:58 pm    Onderwerp: megavlanche Reageer met quote

Ik zoek dit jaar ook voor de eerste maal mijn kans te wagen Wink enkel tot ginder geraken lijkt me nog wat.... Mensen dat rijden? Morgen kan je jezelf inschrijven heb ik gehoord
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Enduro / All-mountain
Pagina 1 van 1

Ga naar: