Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Help! :Op zoek naar juiste gear ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
Taugo

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2012 4:04 pm    Onderwerp: Help! :Op zoek naar juiste gear Reageer met quote

Goedenmiddag luitjes,

ik ben op zoek naar wat bescherming. vooral me knieen en scheenbeen wil ik graag beschermt hebben, zat laatst al bijna te kaasschaven met m'n trappers.

ik heb zitten kijken naar Witte beschermers.. gewoon omdat ik dat mooi vind en omdat het kan:P. en natuurlijk moet het ook een beetje veilig en betaalbaar zijn.

hier even wat dingen die ik gevonden heb :
http://www.bikester.nl/fietskleding/fiets-bescherming/bescherming-benen/254473.html
http://www.bikester.nl/fietskleding/fiets-bescherming/bescherming-benen/304823.html
http://www.bikester.nl/fietskleding/fiets-bescherming/bescherming-benen/18323.html

in deze prijs categorie zit ik te zoeken, iemand ervaring met deze beschermers of andere tips?..

zelfde geld voor elleboog beschermers en handschoenen.

Hoor graag jullie reacties,

BVD, Taugo
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2012 5:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Met betrekking tot het kaas raspen eerst FiveTen schoenen kopen neem aan dat je met platform pedalen rijd!?Geloof me dat is de eerste stap menig forum lid zal hetzelfde zeggen mbt raspen Wink
Taugo

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2012 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik hoor idd veel over de fiveten schoenen.

ik wil ze waarschijnlijk wel gaan aanschaffen, ik fiets nu met gewoone sportschoenen op die pedalen met die pinnetjes erin haha.. als dat platform pedalen zijn, dan zal het;)

Kijk even bij mn bike, of ik de goeie heb.

los daarvan, zie ik alsnog mensen met bescherming EN fiveten schoenen:P..

dank voor de tip Smile
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Di Jun 12, 2012 5:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bedoel dat het ook de eerste stap is maar de grip van die schoenen is echt enorm als je je voet goed plaatst gaat ie er bijna niet meer af zonder dat jij het wilt!
Rij zelf op mn Enduro met gewone kniebeschermers (o,neal) en FiveTens en elleboog/onderarm en mn enduro helm bescherming en vind dat ook genoeg!
Als ik DH en bikeparks rij dan met Fullbody Armour en knie/scheenbeen beschermers en een Leatt brace(sinds kort) en een FullFace helm!
Bedenk wel dat wit erg mooi is maar niet zo lang mooi blijft Wink
Smittie

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2012 11:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Taugo schreef:

los daarvan, zie ik alsnog mensen met bescherming EN fiveten schoenen:P..

ik reed zelf ook altijd met knie en scheen bescherming maar sinds ik five tens heb alleen met kniebescherming en blote schenen.

het klinkt altijd als een verkooppraatje hoe iedereen over fivetens praat maar de grip is echt ongelofelijk, zelfs met natte bagger pedalen sta je nog muurvast.

dus als eerste zou ik je sportschoenen vervangen voor fivetens want daar ga je veel plezier aan beleven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Taugo

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2012 11:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Okay!, ga ik dat maar eens doen! Very happy
Flip van Veen

BerichtGeplaatst: Do Jul 12, 2012 11:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is de beste €70 a €90 die je uit kan geven aan Gear( buiten een helm om dan)! En over het algemeen komt je normale schoenmaat heel goed overeen met de pasvorm/maat vd FiveTens in tegenstelling tot veel andere merken!
bramdr

BerichtGeplaatst: Za Okt 19, 2013 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Om geen nieuw topic te moeten openen.
Iemand een idee voor enkelbescherming?
Vandaag m'n voet moeten zetten terwijl ik land met als gevolg dat m'n enkelbanden licht gescheurd zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
alain

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2013 6:48 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb al een keer een vakantie kunnen redden met een 661 ankle brace
http://www.chainreactioncycles.com/be/en/661-race-brace-pro-ankle-2013/rp-prod45076
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
bramdr

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2013 8:42 am    Onderwerp: Reageer met quote

alain schreef:
Ik heb al een keer een vakantie kunnen redden met een 661 ankle brace
http://www.chainreactioncycles.com/be/en/661-race-brace-pro-ankle-2013/rp-prod45076

Ik lees in de reviews dat deze helemaal niet comfortabel zou zijn.
Naar boven
alain

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2013 9:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Iets dat je voet volledig vastzet is nooit comfortabel.
Maar je kan wel verder rijden.

Ik had toen een mijn voet omgeslagen met opgezwollen en blauwe enkel,
ik kon amper erop steunen maar met die brace ben ik wel in staat geweest om de resterende dagen verder te fietsen.
Dan is de keuze snel gemaakt, oncomfortabele brace of niet fietsen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Smittie

BerichtGeplaatst: Zo Okt 20, 2013 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vriend van me rijd hier ook af en toe mee als hij weer last van zn enkel heeft die oost in puin lag.
Hij is er blij mee
Naar boven
joddi

BerichtGeplaatst: Zo Nov 03, 2013 1:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Persoonlijk vind ik alleen knie veel fijner ook vind ik die goedkope knie/scheenbeschermers wat dun qua demping en zullen ze natuurlijk wel wat bescherming geven maar ben meer overtuigd van bijv de 661 Rage.

Ik rij icm Sombrio schoenen die mij zeer goed bevallen, maar fivetens zijn ook super!

http://www.bikester.nl/fietskleding/fiets-bescherming/bescherming-benen/304778.html
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: