Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

TNNZ - Prelude ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Repelsteel

BerichtGeplaatst: Za Okt 12, 2013 11:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Oh ja, Bram.

Onderweg een aantal keer aan je moeten denken.
Nog geen week eerder heb jij de zelfde paden gefietst.
Wat heb jij hard gefietst man.

Als je de laatste dag zulke lage gemiddelden haalde, hoe hard heb je de rest dan gefietst om op ruim 18 km/h uit te komen?
Ik zat op iets van 16 km/h gemiddeld, maar heb rustig aan gedaan door de prut.

Repelsteel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
willem12

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2013 9:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Groepsstart is erg moeilijk met dit forum. De helft is fietsenmaker en moet zaterdag werken, de andere helft wil vrijdagavond al weg. Grootste gemeenschappelijke deler is tot nu toe de zondagochtend maar daar red je het niet mee ..... ik denk toch aan pinksteren of hemelvaart 2014. Of een gedeelte van de track met 1 overnachting. Michiel gaat volgende week misschien het Limburge deel doen, als het weer wat opgedroogd is.

Bij Enschede loopt de track over de MTB route, maar die ligt soms maar 2m van het zandpad af, dat krijg je niet correct op een gps-track met de officiële nauwkeurigheid van 5 satellieten. Of ik zou daar waypoints moeten toevoegen met instructies. Te controleren is het niet.

Hier in Afoort regent het nu zo hard dat ik bang was dat je verdronken was. Moet er niet aan denken om nu het stuk Noordkaap-Groningen te doen. 8km/h maximaal ;(
didadunlop

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2013 12:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een verhalen allemaal. Volgend jaar lente ga ik een poging doen van woensdagavond tot zondag.

Het regende idd immens vandaag en gisteren. Ik denk dat we pas bij de lente weer kunnen. Of er moet veul sneeuw komen en iemand met de fatbike gaan..Very happy
bert

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2013 3:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

In een meteorologisch goed gemikt (lang) weekend moet een Teilstrecke nog dit jaar te doen zijn. Droge ondergrond is een voorwaarde. Temperatuur maakt minder uit.
Voor een volledig resultaat moeten we tot HV- of P-weekeinde van 2014 wachten.

Repelsteel hoeft zich niet te schamen. Hij heeft wat meegemaakt

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/3526430/2013/10/13/Extreem-weer-zorgt-voor-overlast-in-grote-delen-land.dhtml
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Zo Okt 13, 2013 10:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Repelsteel schreef:
Oh ja, Bram.

Onderweg een aantal keer aan je moeten denken.
Nog geen week eerder heb jij de zelfde paden gefietst.
Wat heb jij hard gefietst man.

Als je de laatste dag zulke lage gemiddelden haalde, hoe hard heb je de rest dan gefietst om op ruim 18 km/h uit te komen?
Ik zat op iets van 16 km/h gemiddeld, maar heb rustig aan gedaan door de prut.

Repelsteel

Dag 1

Om 06:45 vertrok ik. Na de dijk afgereden te hebben bedacht ik me dat ik mijn Polar nog moest aanzetten. Die gaf 06:47:41 uur aan. Ik heb die dag 16:39:42,9 uur op de fiets gezeten vooraleer ik de Polar uitzette. In deze dik 16 uur heb ik ook tig keren stil gestaan om te piesen, te drinken, te eten, whatever. Ik heb die dag 230,2 km afgelegd. Mijn gemiddelde bedroeg 20.2 km/u, ik heb 315 hoogtemeters gemaakt. Mijn daadwerkelijke gereden tijd (dus zonder stoppen enz.) was 11:22 uur.

Dag 2

Om 07:20:22 vertrok ik (dit keer wel de Polar direct laten starten). Ik heb die dag 16:44:46,1 uur op de fiets gezeten. Ik ben dus om 0:04 gestopt. Ik heb die dag 220,8 km afgelegd. Mijn gemiddelde bedroeg 19,4 km/u, ik heb 660 hoogtemeters gemaakt. Mijn daadwerkelijke gereden tijd was 11:19 uur.

Dag 3

Om precies 07:00:00 uur vertrok ik. Ik heb die dag 11:52:32,3 uur op de fiets gezeten. Ik ben dus om 18:52:32 uur gestopt. Ik heb die dag 151,7 km afgelegd. Mijn gemiddelde bedroeg 17,3 km/u, ik heb 1435 hoogtemeters gemaakt. Mijn daadwerkelijke gereden tijd was 8:45 uur.

Totaal

602,7 km afgelegd, 18,96 km/u gemiddeld, 2410 hoogtemeters gemaakt in 31:26 uur.

Mijn tijd dat ik onderweg was incl. alle stops/slapen/etc. is dus: 06-10-13 06:45 – 08-10-13 17:52:32 = 60 uur en 7 minuten

Mijn gemiddelde inclusief stops liepen natuurlijk volkomen uit de klauwen... Maar gelukkig heb ik eigenlijk overal continu vol gas op de plank gereden. Zeker als de weg vlak was en weinig bobbels had, nam ik de liggende houding op het stuur aan en reed ik dikwijls niet onder de 32. Als tijdrijder ben ik deze houding natuurlijk ook wel gewend. De winnaar van TNWO reed die wedstrijd ook met een ligstuur. Zover wou ik niet gaan maar ik heb wel flinke stukken zo gereden.

TBB
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 8:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik word al moe als ik het lees.. Smile

JJ
fools

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 8:20 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dat zijn indukwekkende cijfers oficieel of niet, ..ere aan wie ere toekomt.
Maar volgend jaar ga ik het sneller proberen te doen.
Naar boven
marx504

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 9:33 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tall Boy Bram schreef:

.... Zeker als de weg vlak was en weinig bobbels had, nam ik de liggende houding op het stuur aan en reed ik dikwijls niet onder de 32. Als tijdrijder ben ik deze houding natuurlijk ook wel gewend. De winnaar van TNWO reed die wedstrijd ook met een ligstuur. Zover wou ik niet gaan maar ik heb wel flinke stukken zo gereden.

TBB

Een snelheid van boven de 32 met bepakking? Ik denk dat ik de snelste tijd maar voor gezien hou en voor de variant "wie ziet de meeste wilde beesten" ga Sad Of een andere subklasse waar ik nog wel kans maak om in de top 3 te eindigen...
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 10:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Met Bram en Fools aan het woord lijkt het er inderdaad op dat het erg belangrijk is om een snelle tijd neer te zetten. Persoonlijk vind ik de tijd totaal niet belangrijk. Als je wat minder met de tijd bezig bent maar op een andere manier geniet van een dergelijke tocht, denk ik dat je altijd een winnaar bent. Dus fuck de fietscomputer en de hartslagmeter, en ga lekker trappen!

JJ
Honey rider

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 10:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Singlespeed dan maar?
Wink
Naar boven
bert

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 12:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gewoon uitrijden dan maar en zo een plaatsje in de hall of fame verwerven.
didadunlop

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 1:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Al die snelle tijden. laat ze eerst maar eens de route goed uitrijden..Wink. Fools op de TNWO en Bram op de TNNZ flink in de fout.Very happy (Wel topprestaties overigens). En weet ook van een andere forumganger die in zijn haast met 35km/h een afslag voorbij schoot die duidelijk op de route stond.

Ik ga singlespeed 3 dagen proberen. Laatste keer ronde van NL (vanwege kutweer niet afgemaakt) was ook 3 dagen van 230KM gemiddeld op een dag.
fools

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 6:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De vakantie trip versie 3/4 heb ik al gedaan, leuk mooi e.t.c.
Maar schampere reacties over die boertjes uit Groningen zetten de boel natuurlijk wel op scherp.
Dus racen gaat het worden, ..met opztstuur en de grote plaat erop.
Naar boven
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 7:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je je daardoor laat opnaaien ben je ook nog een dom boertje....

(Owwww wat zal hij nu hard gaan, Bram ga maar weer trainen, die tijd wordt verpulverd...) Very happy

JJ
fools

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 9:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zit mezelf op te naaien, ..moet wel wil je de focus leggen op zo'n project.
Naar boven
marten

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

fools schreef:
Ik zit mezelf op te naaien, ..moet wel wil je de focus leggen op zo'n project.
To finish first, first you've got to finish. MAW als je de boeken in wilt hoef je -nog- niet hard. Voorlopig is het belangrijker het accent te leggen op het volgen (en documenteren) van de route Rolling smile
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Okt 14, 2013 10:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

didadunlop schreef:
Al die snelle tijden. laat ze eerst maar eens de route goed uitrijden..Wink. Fools op de TNWO en Bram op de TNNZ flink in de fout.Very happy (Wel topprestaties overigens)..

hap-modus aan

mwah, grootste gedeelte gewoon goed gereden hoor. De lijn die zichtbaar was heb ik gewoon voor 99% goed gevolgd. Dat er af en toe een lijntje ontbrak en dat ik dan zelf de route probeer te vinden door in ieder geval de waypoints te kruisen en zo veel mogelijk bospaden probeer te vinden, dat is alleen maar een teken van grote inzet.

Ik wou vooral laten zien dat die verhalen van 4 of 5 dagen over TNNZ een beetje overdreven waren. Ik deed het in 60 uur. Dat is 2 1/2 dag.

Ik moet nog een keer revanche nemen op al die mensen die nu zeggen dat ik niet de juiste route heb gereden en bla bla bla. Dan zal ik ze t.z.t. wel een poepje laten ruiken!

hap-modus uit

TNNZ TBB
Naar boven
steelhead

BerichtGeplaatst: Ma Okt 21, 2013 8:36 am    Onderwerp: Hardlopers Doodlopers Reageer met quote

Ik ben ook van plan volgend jaar te gaan. Maar ik ga er van genieten. Als je me wilt passeren ga je gang, monteer aub wel een bel op je fiets. Brullers (LINKS!! LINKS!!) heb ik een hekel aan en ik sluit niet uit dat ik een stok mee neem om in je spaken te steken.

STELLETJE IDIOTEN!!

Very happy
http://www.flickr.com/photos/lecadre/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Tall Boy Bram

BerichtGeplaatst: Ma Okt 21, 2013 9:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

als je ruim van te voren aangeeft wanneer je gaat rijden, zal ik een poging doen om je van het pad af te gaan rijden!

TBB
Naar boven
steelhead

BerichtGeplaatst: Ma Okt 21, 2013 10:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

@TBB: Ik zal je op de hoogte houden!!!
http://www.flickr.com/photos/lecadre/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
floepert

BerichtGeplaatst: Do Okt 31, 2013 5:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deelt de koersdirectie eigenlijk ook deel certificaten uit Confused

Eerder dit jaar al Vragender - Emmerich en Emmerich - Gennep beslecht, vandaag Gennep - Arcen gereden. Geen beste benen na het SSCX van afgelopen zondag, maar wederom een prachtige rit, volgens mij 99% onverhard !
Voor de planners: dit deel schiet voor geen meter op, ik haalde amper 17 km/u netto Embarassed

Naar boven
willem12

BerichtGeplaatst: Do Okt 31, 2013 6:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deelcertificaten? Ik ben het Luzac college niet !!

Mooi dat je genoten hebt, ik vind het ook een mooi stuk.
Soms gaat het snel en soms wat minder.... Smile
marten

BerichtGeplaatst: Do Okt 31, 2013 6:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

willem12 schreef:
Deelcertificaten? Ik ben het Luzac college niet !!

Fraai ingelijste deelcertificaten, een sieraad voor ieder kantoor! Volgens mij laat je een leuk stukje omzet liggen Very happy
Jurriaan

BerichtGeplaatst: Zo Dec 08, 2013 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wat een heerlijk topic dit.

Zou denken dat Bram totaal door gedraaid is. Enkel de andere die hier reageren vinden het normaal dus ik zit er naast.

E.e.a. spreekt mij erg aan, als vakantie dan en niet als martelgang in 2 1/2 dag.

Welke actie onderneem ik om aan de gps file te geraken?
Naar boven
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Zo Dec 08, 2013 3:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jurriaan schreef:
Welke actie onderneem ik om aan de gps file te geraken?

willem12 schreef:
Even een site aangemaakt voor de tracks: HIERRRR
Tracks staan er in gpx en gdb versie. Als de gpx het niet doet, dan gdb proberen of gpx door gpsvisualizer halen.

Maar op dit moment werkt die site helaas niet; wellicht dat ons TNNZ-opperhoofd er mee bezig is???
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Commuter / Light camping Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
Pagina 11 van 12

Ga naar: