Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Show your Liteville ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
baron062

BerichtGeplaatst: Di Dec 08, 2009 5:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoezo klantenbinding?

Het is dat ik in Noord-Holland woon en niet dagelijks in Winterberg kom, anders zou ik als een blind paard het hele assortiment Liteville kopen.

Ohja, geldgebrek speelt ook een rol....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
michieliooo

BerichtGeplaatst: Za Jan 09, 2010 9:54 pm    Onderwerp: Mijn Liteville 301 Reageer met quote

Is dit topic nog actief?
Hier de mijne
Ik heb de onderdelen van mijn Xtrail Pro 6 erop over laten zetten. Alleen de RS Reba voorvork paste niet, want vorkbuis te kort. Uit budgettaire overwegingen de RS Reba SL 100mm 2009 vork gekocht. Verder zo'n beetje de hele Shimano XT 2008 groep, behalve XTR achterderailleur, en Mavic Crossride wielen.

Een upgrade traject in de loop van dit jaar sluit ik niet uit Wink

groeten Michiel

Laatst aangepast door michieliooo op Zo Jan 10, 2010 7:49 pm, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
TF

BerichtGeplaatst: Zo Jan 10, 2010 1:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Cool Hey Michiel! Je bent er eindelijk! Mag ik de vorkpijp afzagen of wil je em zo laten?

[img]http://www.pinkbike.com/photo/4342898[/img]
alain

BerichtGeplaatst: Zo Jan 10, 2010 7:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Derde keer goede keer? Wink

Naar boven
Het TUIG

BerichtGeplaatst: Zo Jan 10, 2010 10:29 am    Onderwerp: Reageer met quote

dirty sanches schreef:
moet je voor de gein de site maar eens lezen.
ze zeggen zelfs al heb je je fiets op je dak van je auto en je rijd de garage binnen is er nog een regeling te treffen!

Dan zullen ze aan 1 frame 3 frame's verdienen als ze dat kunnen doen.
michieliooo

BerichtGeplaatst: Ma Jan 11, 2010 7:47 pm    Onderwerp: OVer 301's gesproken Reageer met quote

Ik begrijp dat er inmiddels een MK8 is die lichter beter, stijver etc is dan zijn voorgangers. Mijn vraag is eigenlijk, hoe kan je zien welke MK je hebt? Ik heb mijn frame juni 2009 gekocht, kun je daar iets uit afleiden?
Naar boven
Theo.nl

BerichtGeplaatst: Za Dec 25, 2010 11:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wilde graag de 301MK8.....maar moest er erg lang op wachten.....uiteindelijk zijn het er 2 geworden....

Een 101 Hartdtail maat L voorzien van mooie spulletjes ...

en voor de langere ritten met uitdagender terrein de 301 Mk8 in maat L

Superfietsen zijn het....

Foto's: Liteville Community

Laatst aangepast door Theo.nl op Di Mrt 01, 2011 3:18 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
mtbdriver

BerichtGeplaatst: Zo Dec 26, 2010 7:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Floep Surprised

Naar boven
Trekrules

BerichtGeplaatst: Zo Dec 26, 2010 8:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Die is wel erg mooi Very happy .
Naar boven
dirty sanches

BerichtGeplaatst: Vr Dec 31, 2010 4:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

is en blijft mooi spul, helaas heeft het ook een bijpassend prijs kaartje.
ziet er erg mooi uit. veel plezier ermee. heb je ook pics van de 101?
zit ook te denken om de family uit te breiden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
dirty sanches

BerichtGeplaatst: Zo Jan 09, 2011 8:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

al iemand de 601 tegen gekomen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Faxmulder

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2011 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En dan vinden ze mijn fiets groot. Tering zeg
zonoskar

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2011 4:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wou net zeggen, wat een vlaggenpost. Was een 29er niet een betere keuze geweest? Moet Liteville er wel een maken dan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
rcoenders

BerichtGeplaatst: Ma Jan 10, 2011 4:34 pm    Onderwerp: Re: OVer 301's gesproken Reageer met quote

michieliooo schreef:
Ik begrijp dat er inmiddels een MK8 is die lichter beter, stijver etc is dan zijn voorgangers. Mijn vraag is eigenlijk, hoe kan je zien welke MK je hebt? Ik heb mijn frame juni 2009 gekocht, kun je daar iets uit afleiden?

Volgens mij kun je dat zien aan het serienummer.

Ik heb een MK5 en het serienummer begint met 005. Ik ben niet 100% zeker dat dit zo is maar misschien kan iemand anders dit voor je bevestigen.

Dit zijn de meest recente foto's van mijn LV301 MK5

Gr Rob

17 Mei 2012 - Sporten voor Duchenne in het centrum van Ede. met MTB Streetrace, Spectaculaire Sport- en dansdemonstraties en Braderie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
dirty sanches

BerichtGeplaatst: Zo Jan 16, 2011 7:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heeft jouw frame achter een steekas van 12mm. dit is namelijk standaard vanaf de mk 7.
mocht die van jouw dat niet hebben gok ik even dat jij een mk6 hebt. en anders kun je altijd een mailtje sturen naar liteville zelf, die lui zijn echt super kwa service en klantvriendelijkheid.
maar zoals gezegd vaaf de mk7 heeft die achter een steekas en de mk8 heeft dan ook nog eens de bevestiging voor bv de hammersmit crank en wat andere leuke features.
mocht je andere vragen over liteville hebben, dan is er een duits forum IBC internet bike community.de en daar hebben ze een stukje hersteller. en daar staat alles tot het oneindige uitgekauwd zoals we het van dit forum ook wel kennen.
Naar boven
Lars TB

BerichtGeplaatst: Di Mrt 22, 2011 12:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

En wat is de Liteville-rijders mening over de Fox-demper? Iemand die daarmee gereden heeft?
Naar boven
madrista666

BerichtGeplaatst: Ma Nov 12, 2012 11:03 am    Onderwerp: Reageer met quote

Dit topic nog is van onder het stof halen:

Naar boven
DESL

BerichtGeplaatst: Vr Dec 07, 2012 5:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Very happy

memento-mori

BerichtGeplaatst: Ma Jan 07, 2013 1:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sinds afgelopen zaterdag. Cool
Naar boven
ronaldg

BerichtGeplaatst: Do Aug 22, 2013 4:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gedurende mijn trip in juni (trans provence).

Naar boven
yoyo1980

BerichtGeplaatst: Do Okt 10, 2013 8:16 am    Onderwerp: Alle Liteville rijdes opgelet!!!! Reageer met quote

Vanaf de €urobike is Liteville weer verkrijgbaar in Nederland.

Sterker nog de Liteville 301 MK11 is genomineerd voor een Bike Motion award.

Zelfs als deze niet mocht winnen is deze te bewonderen op de bikemotion op de stand van Fulcrum Wheels C-059

Ik hoop ieder die geintresseerd is in Liteville even de hand te kunnen schudden op de Bike Motion.

Groeten

Ingmar

Oneway Distribution
baron062

BerichtGeplaatst: Do Okt 10, 2013 11:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goede zaak!

Al spareparts voor de 301 Mk5 op voorraad?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: