Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Giro Remedy / Fox Rampage / something else ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
Beerfly

BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2013 7:17 pm    Onderwerp: Giro Remedy / Fox Rampage / something else Reageer met quote

Ik zoek een goede, veilige, comfortabele en niet al te warme full face voor niet al teveel geld. Ik zal hem gebruiken voor dirt en bikeparken. Het is de eerste keer dat ik een full face koop. Ik ben er al achter dat er weinig winkels zijn waar je uitgebreid kunt passen en ik wil graag online bestellen. Hoofdomtrek is 60 cm dus bij veel merken heb ik een L nodig. Ik heb inmiddels de Fox Rampage en de Giro Remedy gevonden. Giro helmen heb ik eerder gehad en dat was naar tevredenheid. Van Fox heb ik ook wat spullen gehad en dat bevalt ook prima.

Welke helm zouden jullie kiezen van deze twee en zijn er eventueel nog andere aanraders tot zeg 150 euro?

thx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
froggy01

BerichtGeplaatst: Zo Jan 27, 2013 8:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb nu een fox rampage en daarvoor heb ik een giro remedy gehad de fox vind ik zelf de fijnere/betere van de twee hij is lichter en is veel minder warm.
caspervangeest

BerichtGeplaatst: Za Jun 01, 2013 3:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kenny heeft ook heele fijne helmen, heb zelf een titanium en valt Me op geen enkel punt tegen, sws beter als merken als ixs en giro, over andere merken kan ik niet zoveel zeggen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: