Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Bikepark Groningen ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross / Fietscross Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Auteur Bericht
BardyHardy

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2011 9:08 pm    Onderwerp: Baan Reageer met quote

Is de 4x en de mini downhill nog goed te rijden, ik ben er morgen te vinden

Arms wide open
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2011 9:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Fourcross ligt er zeker nog wel goed bij, slechts een paar plassen afgelopen zondag.
De downhill is ook best goed te doen, met uitzondering van het laatste gedeelte.
BardyHardy

BerichtGeplaatst: Do Okt 20, 2011 11:46 pm    Onderwerp: . Reageer met quote

ok vet, en die slopestyle? had ik iets over gelezen is dat nog wat?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Vr Okt 21, 2011 6:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

De slopestyle is iets te letterlijk genomen door de plaatselijke hangjongeren, oftewel sloop-stijl. Helaas, niet meer van over, al paar jaar niet meer, maar op dezelfde plek ligt nu de downhill.
BardyHardy

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2011 7:16 pm    Onderwerp: . Reageer met quote

En is er nog iets aan de baan gedaan, zondag weer biken daar Smile
Naar boven
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2011 7:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Onderste gedeelte van de downhill blijft drassig op dit moment, dus kan weinig aan gedaan worden. Fourcross is wel goed te rijden. Maar ik verwacht dat het deze zondag erg rustig zal zijn...
BardyHardy

BerichtGeplaatst: Vr Nov 11, 2011 11:42 pm    Onderwerp: . Reageer met quote

Gelukkig zijn we zelf al met 3 man maar is goed hopen dat iets minder modderig is als de voriige keer Very happy
Naar boven
Ron 44

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 7:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag even langs Kardinge geweest. Baan lag er opzich goed bij er was weinig stuk gereden en de top laag is met een beetje modderig weer erg goed te rijden.

https://www.youtube.com/watch?v=y6U4SWGtX48

De off-camber bocht en het tafeltje ervoor liggen er wel slecht bij en de boel kan wel een beetje bij geshaped worden. Wanneer worden er werkzaamheden gepland??? want daar wil ik best wel bij zijn om mee te werken.
Komt er ook nog een pro-line?? die er was lag er erg mooi bij maar nu is er niet meer echt meer te spreken van een pro-line.

Zomer komt eraan jongens beetje initiatief voor de enige fourcross in nederland!!!!!

Laatst aangepast door Ron 44 op Wo Mei 15, 2013 8:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 7:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ron 44 schreef:
Vandaag even langs Kardinge geweest. Baan lag er opzich goed bij er was weinig stuk gereden en de top laag is met een beetje modderig weer erg goed te rijden.

https://www.youtube.com/watch?v=tFd0tVCqqmc

De off-camber bocht en het tafeltje ervoor liggen er wel slecht bij en de boel kan wel een beetje bij geshaped worden. Wanneer worden er werkzaamheden gepland??? want daar wil ik best wel bij zijn om mee te werken.
Komt er ook nog een pro-line?? die er was lag er erg mooi bij maar nu is er niet meer echt meer te spreken van een pro-line.

Zomer komt eraan jongens beetje initiatief voor de enige fourcross in nederland!!!!!

Jazeker gaat er binnenkort weer aan de baan gewerkt worden. Wij (bestuur Bikepark Groningen) hebben inmiddels nieuwe plannen op papier staan om de 4X en DH ingrijpend aan te pakken. We weten nog niet precies wanneer we hiermee gaan beginnen, maar als we een datum hebben zullen we dat hier ook laten weten. Alle hulp is welkom!!!

Ik kan alvast wel verklappen dat de hele off-camber bocht en het tafeltje ervoor zullen gaan verdwijnen...
Ron 44

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 7:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eey, goed om te horen. Kben een poos uit de running geweest maar ik ben weer helemaal klaar om me op fourcross te storten. Laat maar weten wanneer jullie gaan werken en ik ben erbij.
(Dit is neem ik aan direct ook een oproep aan andere vrijwilligers!!!)

Eerlijk gezegd haalt dat tafeltje en de off-camber ook alle snelheid uit de baan.
kben benieuwd wat jullie allemaal aan het plannen en bedenken zijn. Komt er ook nog een soort uitleg van de plannen op jullie site??
Trekrules

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 9:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet of jullie het al opgevallen is of dat het er al was,maar het witte bikepark bord boven op de heuvel is helemaal onder gespoten met Graffiti werk Mad
Ron 44

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 9:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als de baan maar ok is haha. Het is inderdaad wel jammer maargoed, het mocht mijn pret vanmiddag niet drukken.
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 9:46 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ron 44 schreef:
Eerlijk gezegd haalt dat tafeltje en de off-camber ook alle snelheid uit de baan.

Dat was ook precies destijds de bedoeling ervan, dat er tijdens een wedstrijd het deelnemersveld weer bij elkaar kwam voor wat extra spanning.

Ron 44 schreef:
kben benieuwd wat jullie allemaal aan het plannen en bedenken zijn. Komt er ook nog een soort uitleg van de plannen op jullie site??

Onze plannen zijn redelijk uitgebreid en zullen ook niet in een weekendje te realiseren zijn. We zullen alle vorderingen met foto's op de site vermelden, maar het eindresultaat mag nog wel een beetje een verassing blijven...
sneeuwpop

BerichtGeplaatst: Wo Mei 15, 2013 9:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Trekrules schreef:
Ik weet niet of jullie het al opgevallen is of dat het er al was,maar het witte bikepark bord boven op de heuvel is helemaal onder gespoten met Graffiti werk Mad

Helaas, er wordt wel vaker was ondergekladderd of gesloopt, dat hou je daar niet tegen. Binnenkort zal de container beneden weer opnieuw gespoten worden met vette grafics. Het bord boven moeten we nog bekijken wat we er mee kunnen...
Ron 44

BerichtGeplaatst: Zo Mei 19, 2013 5:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

eey vandaag nog even naar groningen geweest. Mooi weer!!!

ook even gepraat met iemand van het bikepark over de bouwplannen en wat ik hoorde daar werd ik eigenijk een beetje verdrietig van Crying or Very sad .

Hij zei dat de hele off-camber weg gaat om plaats te maken voor de downhill. Het bikepark wil zich meer gaan focussen op downhill ipv fourcross. Ook wordt de fourcross meer gemaakt voor beginners dus eigenlijk wordt de fourcross een beetje geschrapt..... Sad

Kweet niet of dit serieus de plannen zijn maar Kzou heel erg teleurgesteld zijn als de fourcross wordt opgeheven. Tis tenslotte de enige fourcross in nederland en de baan licht er prima bij....
Kan me nog heugen dat het NK een super succes was en dat iedereen goed te spreken was over de baan.

Zijn deze bouwplannen echt waar?? wordt de enige foucross van nederland afgebroken of in moeilijkheidsgraad naar beneden gehaald???? Is de downhill belangrijker als de fourcross???
Trekrules

BerichtGeplaatst: Zo Mei 19, 2013 5:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ron 44 schreef:
eey vandaag nog even naar groningen geweest. Mooi weer!!!

ook even gepraat met iemand van het bikepark over de bouwplannen en wat ik hoorde daar werd ik eigenijk een beetje verdrietig van Crying or Very sad .

Hij zei dat de hele off-camber weg gaat om plaats te maken voor de downhill. Het bikepark wil zich meer gaan focussen op downhill ipv fourcross. Ook wordt de fourcross meer gemaakt voor beginners dus eigenlijk wordt de fourcross een beetje geschrapt..... Sad

Kweet niet of dit serieus de plannen zijn maar Kzou heel erg teleurgesteld zijn als de fourcross wordt opgeheven. Tis tenslotte de enige fourcross in nederland en de baan licht er prima bij....
Kan me nog heugen dat het NK een super succes was en dat iedereen goed te spreken was over de baan.

Zijn deze bouwplannen echt waar?? wordt de enige foucross van nederland afgebroken of in moeilijkheidsgraad naar beneden gehaald???? Is de downhill belangrijker als de fourcross???

Tijden zijn veranderd en 4x is zowat geen intresse meer sinds het geen deel meer uit maakt van de UCI,er worden ook geen fourcross wedstrijden gehouden in Nederland gezien de meesten nu Downhill & Enduro doen is het ook niet raar dat Downhill nu meer in trek is dan fourcross.

En sinds we de Mini DH cup hebben voor een paar jaar wat al een groot succes is is de intresse veel groter geworden dan fourcross,nu de meerwaarde van een Downhill parcourse belangerijker is voor het bikepark is het ook niet zo gek dat ze hier mee door willen gaan.
Ron 44

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2013 9:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

nja ik vindt het een beetje raar dat ze een mooi en helemaal klaar liggend fourcross parcour willen gaan kapot maken voor een downhill ernaast waar volgens mij genoeg ruimte voor is.

Maargoed ik vind het jammer.

PS:
de fourcross Pro Tour is met alle nieuwe banen en rijders wel een groot succes Wink
Smittie

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2013 12:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ron 44 schreef:
nja ik vindt het een beetje raar dat ze een mooi en helemaal klaar liggend fourcross parcour willen gaan kapot maken voor een downhill ernaast waar volgens mij genoeg ruimte voor is.

Het is inderdaad een mooie baan maar er wordt te weinig gebruik van gemaakt.
En de ruimte die het in neemt kunnen zij beter gebruiken voor de downhill die wel goed gebruikt wordt.

Meer ruimte is er niet, ze mogen natuurlijk niet de hele berg gebruiken...

Van de four cross gaat alleen de off camber bocht weg en komt er een nieuwe kom ter hoogte van de tafel die weer aansluit op het laatste stuk van de baan.

Dus er gaat niks kapot en de four cross kan dan gewoon bereden worden Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
Ron 44

BerichtGeplaatst: Ma Mei 20, 2013 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nja als de fourcross nog een intacte baan blijft waar je ook nog gewoon op kan rijden is het minder erg als ik verwacht.

kblijf het echter zonde vinden dat de fourcross zo wordt weggeschreven.
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fourcross / Fietscross Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 van 12

Ga naar: