Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Duur?! ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Auteur Bericht
Bair

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2013 8:47 pm    Onderwerp: Duur?! Reageer met quote

Sinds een paar maanden probeer ik een zelfgebouwde fixie te verkopen. Ik wil graag rond 350 a 400 voor hebben. Nu vraag ik mij af dat te veel is. De Fiets staat bij mijn fietsen en op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m658894788-gloednieuwe-fixie.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Vinden jullie dit te veel?

Groeten,

Bair
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
hubertje

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2013 9:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vind die dingen sowiso debiel duur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
nutsjesmoar

BerichtGeplaatst: Do Apr 11, 2013 10:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja is te duur, ga eerder uit van een 200-250 euro. DIt omdat mensen die aan fixed gears beginnen hun fiets geheel naar eigen smaak op willen bouwen, wat ook een van de leukere dingen aan het fixed rijden is. Nu neem jij hen die vrijheid af en zullen er waarschijnlijk veel mensen bieden op de fiets voor onderdelen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mattin

BerichtGeplaatst: Vr Apr 12, 2013 9:57 am    Onderwerp: Reageer met quote

nutsjesmoar schreef:
Ja is te duur, ga eerder uit van een 200-250 euro. DIt omdat mensen die aan fixed gears beginnen hun fiets geheel naar eigen smaak op willen bouwen, wat ook een van de leukere dingen aan het fixed rijden is. Nu neem jij hen die vrijheid af en zullen er waarschijnlijk veel mensen bieden op de fiets voor onderdelen.

Dit

En een goede foto van de complete fiets onbreekt. Ik zie alleen 1 onduidelijke foto die op zn zij staat waar je de hele fiets op kan zien, en ben er niet veel wijzer van geworden...
Ik zou er zelf alleen al om die reden niet veel voor durven te bieden...

Zorg ervoor dat de foto's niet onderbelicht zijn zodat je de fiets kan zien, en plaats de fiets voor een witte muur ipv een drukke achtergrond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage Bekijk de bikes van deze gebruiker
@sph@ltdude

BerichtGeplaatst: Vr Apr 12, 2013 1:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nutsjesmoar schreef:

Idd. Wie zich een beetje inleest weet dat je al voor minder dan € 150 een fixed wielsetje hebt, tweedehands racertje kost ook niet zoveel, dus zelf een conversion bouwen is niet duur. De grootste meerwaarde van wat jij aanbiedt is de paintjob, en de potentiële koper moet maar net van deze kleur houden.

Mogelijk speelt het ook mee dat je in the middle of nowhere woont.
Dezelfde fiets te bezichtigen en af te halen in Amsterdam of Utrecht zal al wat meer opbrengen.

Misschien moet je je locatie veranderen in Den Haag (zodat je dat ook al ziet in de zoekresultaten)? De naam Batavus in de titel van je advertendie zetten?

En misschien ligt het aan mij, maar volgens mij is de fixed hype (voor zover die er ooit al geweest is) een beetje over?
Basabc

BerichtGeplaatst: Vr Apr 12, 2013 1:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zag je fixie gister toevallig op marktplaats staan, en moest eerlijk gezegd een beetje lachen van die prijs. Zoals @sph@ltdude al zei is de wielset en de verf het enigste wat een beetje van waarde heeft. Het viel me zelf op dat er veel oud spul van je oude racer op zit, dus veel meerwaarde heb je hier niet aan.
Ik zou je fiets rond de 200 euro schatten, maar zolang die rijke dudes meer bieden is het altijd mooi meegenomen Smile Succes met verkopen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear
Pagina 1 van 1

Ga naar: