Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Pols protectie ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Auteur Bericht
scamid

BerichtGeplaatst: Do Jun 02, 2011 10:27 am    Onderwerp: Pols protectie Reageer met quote

Bij iedere val of rare landing die ik maak heb ik ontzettend las van mijn linker pols.
Om dit te verkomen en mezelf te beschermen ben ik aan het rond kijken voor pols protectie.

Omdat ik ook handschoenen draag kan ik niet alles gebruiken. Daarom had ik deze op het oog:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=53440

Het pols gedeelte is te verwijderen waardoor het een gewone handschoen is. (alleen iets warmer)

Iemand ervaring hiermee of met andere pols bescherming?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
DESL

BerichtGeplaatst: Wo Jun 29, 2011 6:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb zelf alleen ervaring met de Fox versie, maar mijn bevindingen zijn:

Helpt niet echt veel of je moet ze zo strak aansnoeren dat ze niet relaxed meer zitten of zelfs de bewegingsvrijheid belemmeren.

Gewoon je pols goed rust geven (kan best even duren) was voor mij de beste optie.

Just mij 2 cents!
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de bikes van deze gebruiker
chillozz

BerichtGeplaatst: Wo Jun 29, 2011 7:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

misschien is het wellicht iets om je pols beter te trainen,

aangezien ik spuiter van beroep ben hebben ze mij aangeleert veel met je polsen in lauw water draaibewegingen te maken hierdoor wordt je pols soepel dit kan al veel schelen.

anders miss een powerball een aanrader ( wordt veel bij mxers gebruikt voor pols en onderarm te trainen)

mij lijkt in ieder geval trainen een betere optie dan het als het ware opsluiten want hierdoor komde de krachten ergens anders terecht waardoor je je probleem waarschijnlijk verschuift

suces in ieder geval

have fun
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Die ene

BerichtGeplaatst: Za Sep 15, 2012 7:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als je je pols inflexibel maakt breekt je onderarm ipv je pols. De kracht moet immers ergens heen.
Naar boven
IRI3dAILY

BerichtGeplaatst: Di Mrt 19, 2013 10:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Maf dat niemand het hier over een polsbrace heeft, thats the shit voor zwakke en gevoelige polsjes! Check it: http://www.24mx.nl/motorcross/p/evs-pols-brace-/501/bescherming-/k30/onderkleding-en-support/s325/

Deze is van evs, maar je hebt ze ook nog van andere merken. In combi met je gloves prima te dragen en geen belemmeringen in comfort! Zelfs meer vertrouwen!! Wordt ook veel gebruikt in de mx.

Progravity teamrider

www.progravity.nl
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Kleding
Pagina 1 van 1

Ga naar: