Skylab68
|
Geplaatst: Wo Sep 03, 2014 10:15 pm Onderwerp: |
|
|
sneeuwpop schreef: | Ik dacht dat deze tocht ook wel wat voor mij zou zijn, maar als ik het verhaal van Elias zo zie en lees dan haak ik toch af. Ik wil wel minimaal 90% van de tijd kunnen fietsen en niet teveel moeten lopen/klauteren…
Ik heb afgelopen jaar de Lakeland200 gereden en heb besloten dat bij dit soort gekkenwerk mijn persoonlijke grens toch echt wordt overschreden. Ik wil er wel een vakantiegevoel aan overhouden; genieten van de omgeving en de natuur, lekker lang stuk fietsen, beetje camperen……meermaals doodgaan onderweg komt niet in mijn rijtje voor :P
Succes voor de doorzetters, ik zie graag jullie foto's tegemoet  |
Dit was ook wel de meest extreme editie als ik het zo heb bekeken, zelfs voor Finse begrippen. Vorig jaar is hetzelfde parcours in iets meer dan 15 uur afgelegd door de winnaar, in tegenstelling tot de meer dan 41 uur voor deze versie die jij aanhaalt David. Ik weet zelf nog niet hoe ik erop ga reageren, maar juist daarom ga ik er heen. Ik heb natuurlijk wel een beeld hoe ik reageer op afzien, tegenslagen en langdurige inspanningen, maar in combinatie met de kou en andere omstandigheden is voor mij nieuw. Ik hou je op de hoogte  |
|