Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

alternatief voor Trek 6700 ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Auteur Bericht
mark77

BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2013 4:47 pm    Onderwerp: alternatief voor Trek 6700 Reageer met quote

Ik zoek een alternatief/gelijke bike voor de trek 6700
dus die prijs kwaliteit ongeveer hetzelfde ligt tov de trek 6700.

gr mark
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
JJ
Forumbeheerder

BerichtGeplaatst: Za Feb 02, 2013 6:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom niet de Trek 6700?

JJ
strangeworld

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 6:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

de x-caliber? wel 29"... sram afgemonteerd ipv shimano, wat mij verteld was ligt de X7 redelijk dicht bij de slx groep?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
Lars TB

BerichtGeplaatst: Di Feb 12, 2013 7:18 pm    Onderwerp: Re: alternatief voor Trek 6700 Reageer met quote

mark77 schreef:
Ik zoek een alternatief/gelijke bike voor de trek 6700
dus die prijs kwaliteit ongeveer hetzelfde ligt tov de trek 6700.

gr mark

Raar... Wat zoek je eigenlijk?

En als antwoord op je vraag: een even dure Cube, Specialized, Giant, Stevens, Ghost, Scott...

Ontlopen elkaar nauwelijks wat kwaliteit en prestaties betreft, dus kies een dealer die je bevalt of ga voor je favoriete kleur!
Naar boven
mark77

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2013 8:40 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik kan nu een trek 8000 kopen uit 2011 voor 675,- met Rockshox REBA dual air voorvork (verder origineel afgemonteerd) of een cube reaction k18 volledig XT (remmen, v+a derailleur, shifters, crank) en Rockshox reba race u-turn 90-120mm voorvork uit 2008 voor 500,-

mijn vraag is welke ik het beste kan nemen.
beide in zeer goede staat (lokale fietsenshop)

@strangeworld
mijn voorkeur gaat uit naar een 26er)

gegroet,
mark
Naar boven
Lars TB

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2013 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Cube met XT-remmen (dus geen Formula)? Dan gewoon de Cube nemen. Maar kan wel zijn dat de Reba dan een beurtje nodig heeft (5 jaar oud, niets aan gedaan --> binnenkort de prullenbak in!) en dan is de Trek opeens ook een mooie aanbieding!
Naar boven
mark77

BerichtGeplaatst: Wo Feb 13, 2013 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

cube heeft begin vorig jaar service gehad, waarbij bussen, keerringen en olie zijn vervangen. alles is verder van de fiets xt.

de specs van de trek zijn; Wielset: shimano MT15 met xt snelspanners. voorvork: RS. REBA sl dual air remote lock remset,shifters,achterderry: XT 770 9sp voorderry: XTR 970 low clamp of xt770 high clamp. Crank: Deore 3 Blad beloofd : airozine goud zadelpenklem: Hope qr zwart stuur/pen BBB rise15mm zadel: selle roal zadelpen: bontrager zero setback of easton 20mm setback pedalen: shimano spd of spank flat pedals naar schakelkabels: Jigwire rood.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Cross country / Marathon
Pagina 1 van 1

Ga naar: