Information about Dirty Pages in English
Nickname   Wachtwoord 

Ombouw Giant Pacer ZoekenZoeken

Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Mitch_s

BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2012 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tnx, maar dat was in eerste instantie ook mn bedoeling ja, maar mn primer dekte niet genoeg.. en het rode al helemaal niet. daarom heb ik er voor gekozen om maar mn hele frame zwart te spuiten, af plakken en dan primer spuiten over het zwarte heen, en daarover het rood Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
nutsjesmoar

BerichtGeplaatst: Ma Sep 10, 2012 8:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

waarom kon je nou niet even het balhoofd eruit tikken, zo weinig werk..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mitch_s

BerichtGeplaatst: Di Sep 11, 2012 7:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nutsjesmoar schreef:
waarom kon je nou niet even het balhoofd eruit tikken, zo weinig werk..

Omdat ik de balhoofd cups in de kleur van het frame mooier vindt staan.. Wink

-- Update:

Kleuren zijn helaas niet goed vast gelegd door mn mobiel, maar als de fiets in elkaar zit zal ik nog een paar fotos maken in de zon... (als die zich dit jaar nog eens laat zien..)

(En ja, de kleur overloop is inmiddels al veranderd op de achterbrug... het rode is rood, en het zwarte is zwart.. zitten geen zwarte vlekjes meer, zoals wel op de foto te zien was..)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de bikes van deze gebruiker
nutsjesmoar

BerichtGeplaatst: Do Sep 13, 2012 6:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je hebt nu over je balhoofd heengespoten, en daar draaien zo de lagers in.. verf is niet echt goed voor de lagers.. nja, just saying.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage MSN messenger Bekijk de bikes van deze gebruiker
Mitch_s

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2012 9:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

nutsjesmoar schreef:
Je hebt nu over je balhoofd heengespoten, en daar draaien zo de lagers in.. verf is niet echt goed voor de lagers.. nja, just saying.

Er bestaat altijd nog schuurpapier? Denk je nou echt dat ik zo mn fiets in elkaar gezet heb? Natuurlijk heb ik de binnenkant van de lagercups verfvrij gemaakt...

--

Anyway, eindresultaat is te bewonderen in de fixed gallery
Naar boven
Mitch_s

BerichtGeplaatst: Ma Dec 03, 2012 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Te koop!

http://www.dirty-pages.nl/forum/viewtopic.php?t=57518
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie    Dirty Pages forum index -> Fixed gear Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: